این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در 8 صفحه در سال 2013 منتشر شده و ترجمه آن 19 صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
|
|
عنوان فارسی مقاله: |
حل مشکل بدنمایی سایه با نمونه برداری کلان سایه افکن گزینشی |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Solving aliasing from shading with selective shader supersampling |
|
مشخصات مقاله انگلیسی (PDF) | |
سال انتشار | 2013 |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | 8 صفحه با فرمت pdf |
رشته های مرتبط با این مقاله | مهندسی کامپیوتر، هنر |
گرایش های مرتبط با این مقاله | مهندسی نرم افزار، هنرهای تجسمی |
مجله | کامپیوترها و گرافیک ها – Computers & Graphics |
دانشگاه | گروه گرافیک کامپیوتری، دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ، آلمان |
کلمات کلیدی | GPU (واحد پردازش گرافیکی)، خوش نماسازی، لیست پیوندی هر پیکسل، نمونه برداری |
شناسه شاپا یا ISSN | ISSN 0097-8493 |
رفرنس | دارد |
لینک مقاله در سایت مرجع | لینک این مقاله در نشریه Elsevier |
نشریه | Elsevier |
مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word) | |
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت 14 B Nazanin | 19 صفحه |
ترجمه عناوین تصاویر و جداول | ترجمه نشده است |
ترجمه متون داخل تصاویر | ترجمه نشده است |
ترجمه متون داخل جداول | ترجمه نشده است |
درج تصاویر در فایل ترجمه | درج شده است |
درج جداول در فایل ترجمه | درج شده است |
منابع داخل متن | درج نشده است |
- فهرست مطالب:
چکیده
1. مقدمه
2. پژوهش پیشین
3. تحلیل مشکل
3.1 اندازه مثلث
3.2 تغییرات عمود
3.3 استفاده از روش های شناخته شده
4. نمونه برداری کلان اتخاذ شده
4.1 سایه رنگ زن هندسی SSS
4.2 سایه رنگ زن محاسباتی SSS
4.3 لیست پیوندی هر راس SSS
4.3.1 ایجاد لیست های پیوندی هر پیکسل
4.3.2 تجزیه کردن
4.4 قابلیت رویت
5. نتایج و بحث
6. نتیجه گیری
- بخشی از ترجمه:
6. نتیجه گیری
بدنمایی سایه موضوعی است که در بیشتر تکنیک های خوشنماسازی موجود نادیده گرفته می شود. راه حل غالب برای این مساله سازگار کردن سایه یا خود مدل است. گرچه چنین چیزی برای برخی از برنامه ها قابل اجرا است در بعضی دیگر امکان اجرای آن وجود ندارد. این موضوع مخصوصا در مورد مدل های بسیار پیچیده ماشین مانند آنچه که ما روی آن کار کردیم صادق است.
در این پژوهش سه روش جدید برای اجرای خوشنماسازی مهره های زنجیره ای ارائه نمودیم. آشکار است که مصنوعات به دلیل اندازه کوچک مثلث و تغییرات زیاد عمود هر راس ایجاد و باعث ایجاد هایلایت های سپکولوم کوچکی می شوند. با توجه به این موارد، سه الگوریتمی ارائه کردیم که می توانند با اجرای بهتر SSAA و برای پیکربندی های خاص حتی نزدیک به MSAA مشکل را حل کنند. همزمان تمام پیاده سازی ها نوعی انعطاف پذیری به همراه دارند که با اجرای برنامه بدون توقف سازگار است و محدودیت های زمان اجرا را در هنگام حفظ کیفیت مطلوب تصویر برآورده می کند.
- بخشی از مقاله انگلیسی:
6. Conclusion Aliasing from shading is a subject that is mostly ignored by current techniques for antialiasing. The most prevalent solution regarding this topic often is to adapt shading or the model itself. While this is possible in certain applications, it is not feasible for others. This is especially true for the highly detailed car models we work with. In this work, we have presented three novel methods for performing antialiasing of bead chains. It became obvious that the artifacts occur due to small triangle size and high per-vertex normal variation resulting in small specular highlights. Taking these insights, we presented three algorithms that are capable of resolving the problem while performing better than SSAA and for certain configurations even close to MSAA. At the same time all implementations offer the flexibility to be adjusted on the fly to meet runtime limits while preserving optimal image quality.
تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد |
|
دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
|
|
عنوان فارسی مقاله: |
حل مشکل بدنمایی سایه با نمونه برداری کلان سایه افکن گزینشی |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Solving aliasing from shading with selective shader supersampling |
|