جستجوی مقالات مدیریت (دانلود مقاله به زبان انگلیسی و فارسی)

جستجوی مقالات انگلیسی رشته مدیریت به همراه ترجمه فارسی از نشریات ISI

 

سایت ترجمه فا جهت سهولت امر یافتن مقاله مناسب برای شما کاربران عزیز اقدام به دسته بندی پیشرفته مقالات رشته مدیریت، نموده است. لازم به ذکر است که فایل مقالات انگلیسی آرشیو ترجمه فا به صورت رایگان در اختیار شماست و تنها ترجمه آماده و تایپ شده در فایل ورد برای فروش ارائه شده است. جهت یافتن مقاله مورد نظر خود بر اساس مشخصات مد نظرتان، روی دکمه مناسب کلیک نمونه و لیست مقالات را مشاهده نمایید.

 


 

لیست مقالات مدیریت بر اساس سال انتشار (انگلیسی با ترجمه)

 

در این دسته بندی، مقالات مدیریتی چاپ شده در نشریات معتبر خارجی ISI بر اساس سال انتشار آن مقاله، جداسازی و لیست شده اند تا بتوان ابتدا لیست مقالات امسال و سپس سالهای بعد را مشاهده کرد. برای مشاهده جدیدترین مقالات مدیریت بر اساس سال چاپ مقاله اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات مدیریت بر اساس سال انتشار مقاله

 


 

لیست مقالات بر اساس گرایش های رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

 آیا به دنبال مقالات لاتین با ترجمه برای یک گرایش خاص از رشته مدیریت هستید؟ برای مشاهده لیست مقالات گرایشی که در نظر دارید، توسط این دسته بندی به راحتی میتوانید گرایش خود را انتخاب کرده و لیست مقالات را مشاهده نمایید. برای دانلود رایگان مقالات انگلیسی بر اساس گرایش های رشته مدیریت اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات مدیریت بر اساس گرایش های رشته مدیریت

 


 

لیست مقالات بر اساس موضوعات رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

آیا به دنبال ۲، ۳ یا ۱۰ ها مقاله مربوط به یک موضوع خاص مدیریتی یا یک درس رشته مدیریت هستید؟ با ورود به این صفحه لیست موضوعات مهم و درس های رشته مدیریت را خواهید یافت. برای دانلود رایگان مقاله لاتین و خرید ترجمه فارسی مقالات موضوعات مدیریت اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات مدیریت بر اساس موضوعات مختلف رشته مدیریت

 


 

لیست ترجمه های رایگان رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

تمامی مقالات انگلیسی رشته مدیریت سایت ترجمه فا رایگان هستند، اما دانلود فایل ترجمه مقالات با هزینه میباشد. ما بخشی را اختصاص داده ایم به مقالات مدیریتی که مقاله انگلیسی و نیز ترجمه فارسی آن به صورت رایگان برای دانلود ارائه شده است. توجه داشته باشید که این ترجمه این مقالات شاید ناقص بوده یا کیفیت ترجمه پایین باشد که در توضیحات هر مقاله این مورد به وضوح مشخص شده است. همچنین لازم به ذکر است که ترجمه مقالات رایگان مدیریت تنها با فرمت PDF قابل دانلود میباشد. برای دانلود رایگان مقالات ترجمه شده مدیریتی به همراه مقاله زبان اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات ترجمه شده رایگان مدیریت

 


 

لیست مقالات بیس رشته مدیریت و گرایشهای مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

این دسته بندی جهت جداسازی مقالات بیس رشته و گرایش های مدیریت ایجاد شده است که افرادی که به دنبال مقالات بیس مدیریت برای پایان نامه یا سایر تحقیقات خود هستند، میتوانند از این لیست استفاده نمایند.

 

مقالات بیس رشته مدیریت:

لیست مقالات بیس مدیریت

 

مقالات بیس گرایشهای مختلف رشته مدیریت:

لیست مقالات بیس گرایشهای مدیریت

 


 

لیست مقالات با چارک ۱ (Q1) رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

نمره Q یا Quartile Score در حقیقت برای رتبه بندی مجلات اسکوپوس به شمار می رود. بر اساس هر طبقه یا category که مجلات در آن قرار دارند امتیازی بین Q1 تا Q4 به آنها تعلق می گیرد. چیزی شبیه ضریب تاثیر در مجلاتISI با این تفاوت که IF ممکن است از یک هزارم تا ۳۰ (که معمولا مجلاتی مانند نیچر و ساینس دارند) متغیر باشد ولی Quartile Scores از یک تا ۴ متغیر خواهد بود. در حقیقت Quartile Scores امتیاز عملکردی هرمجله در category خود به شمار می رود. داشتن نمره بین Q1 تا Q4 حاکی از ارزش خاص آن مجله است. Q1: نشان دهنده اين است که مجله جزء ۲۵ درصد صدر يک طبقه يا category قرار دارد.

 

لیست مقالات Q1 مدیریت

 


 

لیست مقالات رشته مدیریت با ایمپکت فاکتور (Impact Factor) بالای ۲ (انگلیسی با ترجمه)

 

ایمپکت فاکتور impact factor که به صورت مخفف IF نشان داده میشود به طور میانگین تعداد دفعاتی که مقالات یک مجله در دو سال قبل از آن رفرنس داده می شود تعریف می شود. ایمپکت فاکتور به وسیله Eugene Garfield (بیانگذار موسسه تامسون ISI که بخشی از تامسون رویترز است) بنیان گذاری شد. ایمپکت فاکتور مجلات هر ساله برای مجلاتی که در لیست مجلات تامسون رویترز قرار دارند تعیین می شود. در پایان هر سال، مجله های تحت پوشش فهرست نویسی ISI که در فهرست وبگاه علم (Web of Science=WOB) قرار گرفته اند، ارزیابی می شوند. این موسسه هر سال در ماه ژوئن (ماه ۶ میلادی) ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال قبل را منتشر میکند که البته دستیابی به این ایمپکت فاکتورها هم رایگان نیست. مثلا در ماه جون ۲۰۱۲ ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال ۲۰۱۱ انتشار پیدا کرد . و این ایمپکت فاکتور به مدت یکسال هم معتبر است؛ این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی ترین شاخص ارزیابی مجله ها از نظر ISI می باشد.

 

لیست مقالات مدیریت با ایمپکت فاکتور بیشتر از ۲

 


 

لیست مقالات رشته مدیریت دارای مدل مفهومی (انگلیسی با ترجمه)

مدل مفهومی که به عنوان یکی از شاخص های مقالات بیس محسوب می شود، در اصل چکیده مفهومی برای کمک به درک، فهم، یا شبیه‌ سازی یک موضوع می باشد که معمولا به صورت نمودار یا متن با عناوین Conceptual model، Conceptual framework، Proposed model، Research design، Research framework مشخص می شود.

 

لیست مقالات مدیریت با مدل مفهومی

 


 

لیست مقالات رشته مدیریت دارای پرسشنامه (انگلیسی با ترجمه)

پرسشنامه یک ابزار تحقیقاتی با مجموعه‌ای از پرسش‌ها است که با هدف جمع آوری و ثبت اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این تعریف از پرسشنامه، آن قدر گسترده و باز است که تقریباً شامل هر چیزی می‌شود.

 

لیست مقالات مدیریت با پرسشنامه

 


 

لیست مقالات رشته مدیریت دارای متغیر (انگلیسی با ترجمه)

 

ویژگی یا صفت یا عاملی كه بین افراد جامعه مشترك بوده و می تواند مقادیر كمّی و ارزش های مختلف داشته باشد و شامل میانگینی از اطلاعات و داده های جمع آوری شده (Data Collection) می باشد كه این عدد یا ارزش نسبت داده شده به متغیر، نشان دهنده ی تغیر از یك فرد به فرد دیگر یا از یك حالت به حالت دیگر است.

 

لیست مقالات مدیریت با متغیر

 


 

لیست مقالات علمی پژوهشی (Research Article) رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

مقالات علمی پژوهشی برگرفته از تحقیقی است كه به تازگی پایان یافته است و چون متكی بر یافته های تحقیقاتی است، گزارش تحقیق نیز به آن گفته می شود. مقالات پژوهشی غالبا از ارائه نتایجی که در آزمایشگاه بدست آمده است، حاصل می­شود به زبان ساده­ تر مقالات پژوهشی حاصل پژوهش و تحقیق و آزمایش در حوزه­ای خاص می­باشد.

 

لیست مقالات علمی پژوهشی مدیریت

 


 

لیست مقالات مروری (Review Article) رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

مقالات مروری یک مرور و انالیز حیاتی و سازنده را از مقالات موجود چاپ شده در یک رشته از طریق خلاصه،آنالیز ها و مقایسه ها و گاها برای یافتن خلا های چشم گیر و یا مشکلات ارائه میدهند و توصیه هایی را برای تحقیقات آتی ارائه میدهند. از آنجا که این نوع مقالات داده ها و اطلاعات جدیدی را ازکار تحقیقاتی نویسنده بروز نمیدهند، دسته مقالات ثانویه طلقی میشوند. مقالات مروری می توانند به طور گسترده از سه نوع باشد: بررسی ادبیات، بررسی سیستماتیک و متا آنالیزها. مقالات مروری میتوانند در طول های مختلفی بسته به ژورنال و حیطه ی موضوعی یافت شوند. برای بررسی روایات و یا بررسی ادبیات این طول ممکن است از ۸۰۰۰ کلمه تا ۴۰۰۰۰ کلمه باشد، و این در حالی است که بررسی سیستماتیک معمولا کمتر از ۱۰۰۰۰ کلمه طول دارند. در حالی که هستند ژورنالهایی که مقالات بررسی کوتاه با ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه طول را نیز چاپ میکنند.

 

لیست مقالات مروری مدیریت

 


 

لیست مقالات ژورنالی (Journal Article) رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

در تعریف ژورنال باید گفت که ژورنال به صورت یک مجله است که معمولا به صورت دوره ای چاپ می شود این دوره می تواند هفتگی‌، ماهانه‌، یا سالانه باشد که در آن چاپ از ژورنال یک سری مقالات که دارای بار علمی خوبی هستند چاپ می شود. باید گفت که چاپ کردن یک مقاله در ژورنال معتبر زحمت بیشتری می خواهد و خود ژورنال هم در زمینه چاپ مقاله سخت گیری می کند و ممکن است چند بار به شما اشکالات مقاله را اعلام کند و از شما بخواهد که مقاله را ویرایش نمایید. اما برای چاپ مقاله در ژورنال نیاز به پرداختن هزینه نمی باشد.

 

لیست مقالات ژورنالی مدیریت

 


 

لیست مقالات کنفرانسی (Conference Article) رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

در تعریف مقاله باید گفت که مقاله یک تحقیق است که توسط یک یا چند نفر صورت می گیرد که این تحقیق حرف تازه ای در موضوع خودش برای گفتن دارد جایی که مقاله را باید ارسال کرد تا پذیرفته شود و بعد از پذیرفته شدن در صورت تمایل برای ارائه آن بروید کنفرانس نام دارد که این کنفرانس با یک اسم ممکن هست هر سال در یک کشور برگزار شود یا ثابت باشد. تقریبا در همه کنفرانس‌ها مقاله های پذیرفته شده در بعضی ژورنال ها هم چاپ می شود (در صورت داشتن بار علمی بالا) و یا اینکه در کتابخانه های دیجیتالی همانند ieee (مخصوص برق و کامپیوتر) چاپ می شود که در حالت دوم معمولا کنفرانس‌ها یک هزینه ای برای چاپ میگیرن که بعد از این که به حساب کنفرانس هزینه واریز شد با یک فاصله حداکثری ۲ ماه چاپ میشود.

 

لیست مقالات کنفرانسی مدیریت

 


 

لیست مقالات فصلی (Chapter) رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

این مقالات، فصلی از یک کتاب هستند که به عنوان یک مقاله جدا از کتاب، ارائه میشوند.

 

لیست مقالات فصلی مدیریت

 


 

لیست مقالات کوتاه (Short Communication) رشته مدیریت (انگلیسی با ترجمه)

 

مقالات از نوع کوتاه یا Short / Rapid / Brief Communication قسمت جدیدی هستند که به مقالات کوتاه بیان کننده عقیده ها، نظرات بحث برانگیز، نتایج “منفی” و موارد بسیار دیگر اختصاص می یابند و مشابه Letter هستند و معمولاً توسط پژوهشگران برجسته نوشته می‌شوند، گاهی اوقات تحقیق به نتایج جدید اما محدودی دست می یابد که در قالب short/ brief ارائه شده و چاپ می‌شوند، این نوع مقاله شامل گزارش مستقل اما مختصر از یافته های پژوهشی است. در مورد عناوین و موضوعات خاص که مرتبط با اهداف مجله می باشد و قبلاً نتایج پژوهش های مشابه آن ها به صورت مقاله پژوهشی منتشر شده است برای بار دوم به جهت ویژگی خاص آن تحقیق، نتایج به صورت کوتاه منتشر می شود تا دیگران آن را تکرار نکنند و تنها بنای کار خود را بر آن استوار سازند و یافته های آن را در بررسی خود به کار گیرند.

 

لیست مقالات کوتاه مدیریت

 


 

لیست مقالات انگلیسی ترجمه نشده رشته مدیریت (انگلیسی بدون ترجمه)

 

در صورتی که از بین مقالات ترجمه شده مدیریت قادر به پیدا کردن مقاله مورد نظر نبودید، میتوانید لیست جدیدترین مقالات انگلیسی ترجمه نشده منتشر شده در نشریات معتبر را بررسی نموده و پس از یافتن مقاله مناسب در رشته مدیریت، سفارش ترجمه آن را ثبت نمایید. برای مشاهده لیست جدیدترین مقاله های منتشر شده مدیریتی به زبان انگلیسی و بدون ترجمه اینجا کلیک نمایید.

 

لیست جدیدترین مقالات انگلیسی بدون ترجمه مدیریت

 


 

لیست مقالات انگلیسی ترجمه شده رشته مدیریت به همراه پاورپوینت آماده (مقاله ترجمه شده + پاورپوینت)

 

اگر مقالات ترجمه شده ای نیاز دارید که همراه با پاورپوینت آماده برای ارائه سمینار باشند میتوانید این لیست را بررسی کرده و بعد از پیدا کردن مقاله مناسب در رشته مدیریت، آن را خریداری و بلافاصله دانلود نمایید. برای مشاهده لیست مقالات مدیریت به زبان انگلیسی با ترجمه به همراه پاورپوینت آماده اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات مدیریت با پاورپوینت

 

– همچنین برای مشاهده مقالات دارای پاورپوینت برای گرایش های مختلف رشته مدیریت روی دکمه های زیر کلیک نمایید:

 

لیست مقالات مالی با پاورپوینت

لیست مقالات کارآفرینی با پاورپوینت

لیست مقالات بانکداری با پاورپوینت

لیست مقالات بیمه با پاورپوینت

لیست مقالات مهندسی مالی و ریسک با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت اجرایی با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت استراتژیک با پاورپوینت

لیست مقالات بازاریابی و صادرات با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت بازرگانی با پاورپوینت

لیست مقالات بازاریابی با پاورپوینت

لیست مقالات بازاریابی بین الملل با پاورپوینت

لیست مقالات بازرگانی بین الملل با پاورپوینت

لیست مقالات تجارت الکترونیک با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت بحران با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت تکنولوژی با پاورپوینت

لیست مقالات استراتژی های توسعه صنعتی با پاورپوینت

لیست مقالات سیاست های تحقیق و توسعه با پاورپوینت

لیست مقالات نوآوری تکنولوژی با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت دولتی با پاورپوینت

لیست مقالات بودجه و مالی عمومی با پاورپوینت

لیست مقالات توسعه منابع انسانی با پاورپوینت

لیست مقالات طراحی سازمان های دولتی با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت تحول با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت سازمان های دولتی با پاورپوینت

لیست مقالات منابع انسانی و روابط کار با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت صنعتی با پاورپوینت

لیست مقالات تحقیق در عملیات با پاورپوینت

لیست مقالات تولید و عملیات با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت پروژه با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت عملکرد با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت کیفیت و بهره وری با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات با پاورپوینت

لیست مقالات سیستم های اطلاعاتی پیشرفته با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت دانش با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت منابع اطلاعاتی با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت کسب و کار با پاورپوینت

لیست مقالات استراتژی با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت مالی با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت منابع انسانی با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت استراتژیک منابع انسانی با پاورپوینت

لیست مقالات مدیریت منابع انسانی اسلامی با پاورپوینت

 


در صورتی که دسته بندی مناسب برای شما در این لیست موجود نیست، لطفا ما را مطلع فرمایید. برای ارسال انتقادات و پیشنهادات خود به کارشناسان ترجمه فا، اینجا کلیک نمایید.


 

بازگشت به صفحه انتخاب رشته

انتقادات و پیشنهادات

دکمه بازگشت به بالا