دانلود رایگان ترجمه مقاله مهمترین فاکتورهای موفقیت برای راه اندازی پلت فرم رسانه اجتماعی دولتی – الزویر ۲۰۱۶

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی: شناسایی مکانیسم تشکیل قصد ادامه

عنوان انگلیسی مقاله:

Key success factors for the launch of government social media platform: Identifying the formation mechanism of continuance intention

 
 
 
 
 

 

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار ۲۰۱۶
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۴ صفحه با فرمت pdf
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله اینترنت و شبکه های گسترده، پژوهش در رسانه
چاپ شده در مجله (ژورنال) نقش کامپیوترها در رفتار انسان – Computers in Human Behavior
کلمات کلیدی رسانه های اجتماعی دولتی، قصد ادامه، استفاده و رضایتمندی، تئوری جریان، حس تعلق
ارائه شده از دانشگاه کالج مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تیانجین، چین
رفرنس دارد 
کد محصول F991
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۲۹ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است  
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است  
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است  
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است 
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است 
منابع داخل متن به صورت فارسی درج شده است  
کیفیت ترجمه کیفیت ترجمه این مقاله متوسط میباشد 
توضیحات ترجمه این مقاله به صورت خلاصه انجام شده است.

 

فهرست مطالب
چکیده
۱- مقدمه
۲-انتشار اطلاعات
۳- حریم خصوصی و آسیب پذیری
۴-پیش بینی اعتماد
۵- تحلیل احساسات
۶-مهاجرت کاربر
۷- شبکه های اجتماعی مبتنی بر مکان
۸- ابزار هایی برای  بهره گیری از رسانه های اجتماعی
تراکر هماهنگ سازی ASU
۹- نتیجه گیری
 

 

بخشی از ترجمه

چکیده :
رسانه های اجتماعی اخیرا رونق زیادی پیدا کرده اند و سازمان های دو لتی در سطوح مختلف از رسانه های اجتماعی مختلف برای اجتماعی سازی خدمات، فرایند ها و داده های دو لتی استفاده می کنند. هم محققان و هم متخصصان بر درک عوامل موفقیت اصلی مرتبط با راه اندازی ر سا نه های اجتماعی دو لتی متمرکز هستند. هدف این مطالعه، شناسایی عوامل موفقیت کلیدی با کشف مکانیسم تشکیل قصد استفاده مداوم افراد می باشد. از طریق بررسی نظریه رضامندی و استفاده، ما عوامل ارضا (یعنی جست و جوی اطلاعات، فعالیت اجتماعی، مصرف محتوی،هوش جمعی و اثرات جانبی شبکه) را که منجربه قصد ادامه کاربر به سمت GSM شود شناسایی کردیم. به علاوه، ما بر چارچوب محرک- جاندار-پاسخ برای توسعه مدلی برای کشف اثرات عوامل رضامندی بر روی حالت های تجربی انلاین افراد (تجربه جریان واحساس تعلق) و قصد ادامه آن ها تاکید کردیم. نتایج نظر سنجی بر روی ۳۳۶ ساکن میکر و بلاگینگ دولتی نشان می دهد که قصد ادامه مصرف، توسط عوامل لذت و رضامندی تعیین می شود. به علاوه، روابط میان عوامل رضامندی و قصد ادامه کاربران با حس تعلق و تجربه جریان قابل بررسی است.

۱- مقدمه
امروزه، اصطلاحی که در میان سازمان های دولتی رایج شده است، دولت ۲٫۰ یا (گاورمنت ۲٫۰) می باشد که هم محققان و هم منخصصان آن را نسل آینده دولت الکترونیک می دانند (نام ۲۰۱۲). این اصطلاح اشاره به استفاده از فناوری های وب ۲ به خصوص ر سا نه های اجتماعی برای اجتماعی سازی سرویس ها، فرایند ها و داده های دو لتی دارد که به نوبه خود موجب تسهیل اثرات متقابل دو سویه بین دولت و شهروندان آن می شود (چان، شالمن، ساندوال و هاوی ۲۰۱۰، دیمایو ۲۰۰۹). به طور اخص انواع مختلف ابزار های رسانه های اجتماعی ( فیسبوک و میکروبلاگ)، توسط سازمان های دو لتی در بسیاری از کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد( بانسون، تورس، رایو و فلورز ۲۰۱۲، کاواک و همکاران ۲۰۱۲). به علاوه، گزارش نظر سنجی دولت الکترونیک امریکا با توجه به پذیرش ابزار های ر سا نه های اجتماعی بیان می دارد که در میان ۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل، ۹۲ کشور برنامه های ر سا نه های اجتماعی متنوعی را استفاده کرده اند.
با توجه به این که تعداد روز افزونی از سازمان ها، از ر سا نه های اجتماعی استفاده می کنند( هافمن، باورگان، راکرز و بکر ۲۰۱۳)، نیاز مبرمی به درک اثر متقابل پیوسته بین کاربران و رفتار مشارکتی آن ها احساس می شود. این ایده توسط یافته های مبنی بر این که کاربران، عوامل کلیدی در موفقیت سرویس مبتنی بر اینترنت می باشند تایید شده است( الدبی ، ال لوزی و پارپزیفولو ۲۰۱۳، هسو، تین، لین و چانگ ۲۰۱۵، هی، لین ، فان وچاو ۲۰۱۴، شای ، لی، جانگ و چن ۲۰۱۰، زانگ، لین، واگل، فانگ و زو ۲۰۱۲). سرویس های ر سا نه های اجتماعی دو لتی، نیازمند مشارکت پیوسته کاربر برای بقا و پیشرفت است.
سوال تحقیق، توسعه و افزایش درک بهتر از پویایی هایی است که موجب قصد ادامه برای استفاده از یک فناوری خاص می شود. این موضوع به طور گسترده ای توسط محققان رشته های مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است. با این حال تا آن جا که ما می دانیم، تحقیقات محدودی وجود دارند که به بررسی پویایی تداوم استفاده در زمینه پلتفرم های ر سا نه های اجتماعی دو لتی می پردازند. به منظور شناسایی عوامل کلیدی، ما به بررسی این می پردازیم که عوامل رضا مندی کدام ها هستند و چگونه بر قصد استفاده کاربران از ر سا نه های اجتماعی دو لتی اثر می گذارند. ما مطالعه را در دو مرحله انجام دادیم. در ابتدا، عوامل رضا مندی و لذت برای تحریک قصد تداوم استفاده بررسی شدند که از طریق تئوری استفاده و رضا مندی به دست امد( کو، چو، رابرتس ۲۰۰۵، رابین ۱۹۸۵). سپس، ما از چارچوب محرک، جاندار، پاسخ برای توسعه مدلی برای کشف پویایی های موثر بر قصد استفاده کاربر بهره بردیم.
این مطالعه قصد دارد تا دو شکاف اصلی را در مطالعات و منابع موجود پر کند. در ابتدا، ما مطالعه رفتار کاربر را در پلاتفرم های ر سا نه های اجتماعی دو لتی بررسی کرده و عوامل لذت موثر بر انگیزش کاربران عمومی برای مشارکت در پلتفرم های ر سا نه های اجتماعی دو لتی را شناسایی کردیم. دوما، چندین مطالعه به بررسی اثرات مستقیم لذت بر روی متغیر های برایند نظیر قصد رفتاری و رفتار پرداحته و یک سری عوامل واسطه ای را در رابطه بین لذت و متغیر های برایند ارایه می کنیم( هوانگ، هسی و وو ۲۰۱۴، جی هی کیم، کیم و نیم ۲۰۱۰، لومگ ۲۰۰۹، لین ۲۰۱۴، پارک ۲۰۱۰، استافورد و شکلید ۲۰۰۴). به طور اخص، محققان بر لزوم انجام تحقیقات برای بررسی نقش واسطه ای حالت های تجربه ای انلاین کاربران تاکید دارند( هوانگ و همکاران ۲۰۱۴، جی.اچ. کیم و همکاران ۲۰۱۰). در میان ساختار های توصیف کننده حالت های تجربی انلاین کاربران، تجربه اطلاعات اصطلاحی است که به کرات استفاده می شود. با این حال، مسئله این است که تجربه جریان برای توصیف تجربه های انلاین در زمینه اثرات متقابل انسان- کامپیوتر استفاده می شود( فینران و زانگ ۲۰۰۵). در حقیقت، تقریبا هر نوع فناوری کامپیوتری، برای کاربران یک محیط مجازی را ایجاد می کند. بر عکس منابع و مطالعات موجود، مطالعه ما حس تعلق را یک شاخصی برای اندازه گیری حس تعلق افراد به پلتفرم ر سا نه های اجتماعی دو لتی در نظر می گیرد. این پاسخ عاطفی و احساسی افراد به محرک های محیطی در اثرات متقابل انسان- انسان است. ما با استفاده از ساختار های جریان و احساس تعلق، سعی می کنیم تا پاسخ های عاطفی کاربران را در محیط مجازی ر سا نه های اجتماعی در نظر بگیریم.این پاسخ عاطفی به محرک های محیطی در اثرات متقابل بین انسان ها می باشد. امید واریم این مطالعه بتواند به محققان در افزایش درک و دانش آن ها از نقش واسطه ای حالت های تجربی انلاین و پویایی های حاکم بر قصد ادامه برای استفاده از پلاتفرم های ر سا نه های اجتماعی دو لتی کمک کند.
ادامه این مقاله به صورت زیر سازمان دهی شده است در بخش ۲، ما در مورد مبانی نظری مربوط به مطالعه و پلاتفرم های ر سا نه های اجتماعی دو لتی صحبت می کنیم. سپس مدل مطالعه در بخش سوم بررسی می شود. روش های جمع اوری و تحلیل داده در بخش ۴ ارایه می شود. تتایج و تحلیل داده ها در بخش ۵ ارایه شده است. بخش ششم مربوط به نتایج تجربی و اهمیت این مطالعه برای تئوری و عمل است. به علاوه، محدودیت های مطالعه و ارتباط آن ها با تحقیقات اینده بررسی می شود.

 

بخشی از مقاله انگلیسی

Abstract

Social media has flourished recently, and government agencies across different levels are experimenting with launching government social media (GSM) to socialize government services, processes, and data. Both researchers and practitioners are focusing on understanding the key success factors related to the launch of GSM. This study aims to identify the key success factors by exploring the formation mechanism of individuals’ continuous usage intention. Through the theoretical lens of the uses and gratifications theory (UGT), we identify the gratification factors (i.e., information seeking, social activity, content consumption, collective intelligence, and network externality) that stimulate users’ continuance intention toward GSM. Furthermore, we draw upon the stimulus–organism–response (SOR) framework to develop a model for exploring the effects of gratification factors (as stimulus in the SOR framework) on individuals’ online experiential states (i.e., flow experience and sense of belonging) and, subsequently, their continuance intention. The results of our survey of 336 government microblogging residents indicate that usage continuance intention is in part determined by gratification factors. Furthermore, the associations among gratification factors and users’ continuance intention can be mediated by the sense of belonging and flow experience.

۱٫ Introduction

Currently, the buzzword permeating government agencies is Government 2.0, which is being lauded by both scholars and practitioners as the next generation of e-government (Nam, 2012). This term refers to the use of Web 2.0 technologies, especially social media, to socialize government services, processes, and data, facilitating two-way interactions between the government and its citizens (Chun, Shulman, Sandoval, & Hovy, 2010; DiMaio, 2009). In specific, different types of social media tools (e.g., Facebook and microblogging) are being increasingly adopted by government agencies in many countries (Bonson, Torres, Royo,  & Flores, 2012; Kavanaugh et al., 2012). Furthermore, the United Nations’ E-Government Survey Report 2012 with respect to the adoption of social media tools, states that among the 193 member countries of the UN, 92 countries have adopted diverse social media applications. Given that an increasing number of government agencies are experimenting with the use of social media (Hofmann, Beverungen, Rackers, € & Becker, 2013), there is an emerging need to understand the continuous interaction of users and their participatory behavior. This idea is supported by consistent findings that active users are key factors in the success of Internet-based services (AlDebei, Al-Lozi, & Papazafeiropoulou, 2013; Hsu, Tien, Lin, & Chang, 2015; H. Lin, Fan, & Chau, 2014; Shi, Lee, Cheung, & Chen, 2010; X. Zhang, Jin, Vogel, Fang, & Zhou, 2012). Government social media (GSM) services will also require continuous user participation to survive and flourish. The research question we address here is to develop a better understanding of the dynamics that govern and stimulate the continuance intention to use a specific technology (in this case, the official social media launched by government agencies). This topic is compelling and has been studied extensively by researchers from various disciplines. However, to the best of our knowledge, there is limited research investigating the dynamics of usage continuance in the field of GSM platforms. To identify key success factors, we investigated what gratification determinants and how they impact users’ GSM continuance intention. We conducted our study in two stages. First, we explored the gratification factors that stimulate users’ continuance intention, which were obtained through the lens of the uses and gratifications theory (UGT) (Ko, Cho, & Roberts, 2005; Rubin, 1985). Then, we drew upon the stimuluseorganismeresponse (SOR) framework (Bitner, 1992) to develop a model for exploring the dynamics that govern and stimulate users’ continuance intention. This study fills two major gaps in the existing literature. First, we extend the study of user behavior to the context of GSM platforms and identify gratification factors that motivate public users to participate in GSM platforms. Second, there have been several studies examining the direct effects of gratification on outcome variables such as behavioral intention and behavior, which suggest possible mediators in the relationship between gratifications and these outcome variables (Huang, Hsieh, & Wu, 2014; J. H. Kim, Kim, & Nam, 2010; Leung, 2009; J. Lin, 2014; Park, 2010; Stafford, Stafford, & Schkade, 2004). Specifically, scholars have indicated the need for research to examine the mediating role of users’ online experiential states (Huang et al., 2014; J. H. Kim et al., 2010). Among the constructs describing users’ online experiential states, flow experience is the term used most widely by scholars. However, the deficiency is that flow experience is mainly used to describe online experiences in the context of humanecomputer interaction (Finneran & Zhang, 2005). In fact, nearly every kind of computermediated technology provides users with a virtual environment, spanning both humanecomputer and humanehuman interaction contexts. In contrast to existing literature, our study introduces a sense of belonging to measure an individual’s feeling of attachment to a government official social media platform. This is the individual’s emotional response to environmental stimuli in the context of humanehuman interaction. Incorporating the constructs of both flow and sense of belonging, we have attempted to fully capture users’ emotional responses (i.e., online experiential states) to the virtual environment of official social media. We hope this study can help researchers deepen their understanding of the mediating role of individual online experiential states and of the dynamics that govern users’ continuance intention toward GSM platforms. The remainder of this paper is structured as follows. In Section 2, we discuss the background and theoretical foundation related to this study and GSM. Following that, we present the proposed hypotheses along with the study model in Section 3. The methods of data collection and analysis used to test our hypotheses are presented in Section 4. The results and data analysis course of action are presented in Section 5. Section 6 is devoted to discussion of the empirical results and the implications of the current study for theory and practice. Moreover, we highlight the study limitations and link them with future research avenues in the same section.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا