جستجوی مقالات صنایع غذایی

جستجوی مقالات انگلیسی رشته صنایع غذایی به همراه ترجمه فارسی از نشریات ISI

 

سایت ترجمه فا جهت سهولت امر یافتن مقاله مناسب برای شما کاربران عزیز اقدام به دسته بندی پیشرفته مقالات رشته صنایع غذایی، نموده است. لازم به ذکر است که فایل مقالات انگلیسی آرشیو ترجمه فا به صورت رایگان در اختیار شماست و تنها ترجمه آماده و تایپ شده در فایل ورد برای فروش ارائه شده است. جهت یافتن مقاله مورد نظر خود بر اساس مشخصات مد نظرتان، روی دکمه مناسب کلیک نمونه و لیست مقالات را مشاهده نمایید.

 


 

لیست مقالات صنایع غذایی بر اساس سال انتشار (انگلیسی با ترجمه)

 

در این دسته بندی، مقالات صنایع غذایی چاپ شده در نشریات معتبر خارجی ISI بر اساس سال انتشار آن مقاله، جداسازی و لیست شده اند تا بتوان ابتدا لیست مقالات امسال و سپس سالهای بعد را مشاهده کرد. برای مشاهده جدیدترین مقالات صنایع غذایی بر اساس سال چاپ مقاله اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات صنایع غذایی بر اساس سال انتشار مقاله

 


 

لیست مقالات بر اساس گرایش های رشته صنایع غذایی (انگلیسی با ترجمه)

 

 آیا به دنبال مقالات لاتین با ترجمه برای یک گرایش خاص از رشته صنایع غذایی هستید؟ برای مشاهده لیست مقالات گرایشی که در نظر دارید، توسط این دسته بندی به راحتی میتوانید گرایش خود را انتخاب کرده و لیست مقالات را مشاهده نمایید. برای دانلود رایگان مقالات انگلیسی بر اساس گرایش های رشته صنایع غذایی اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات صنایع غذایی بر اساس گرایش های رشته صنایع غذایی

 


 

لیست مقالات بر اساس موضوعات رشته صنایع غذایی (انگلیسی با ترجمه)

 

آیا به دنبال ۲، ۳ یا ۱۰ ها مقاله مربوط به یک موضوع خاص صنایع غذایی یا یک درس رشته صنایع غذایی هستید؟ با ورود به این صفحه لیست موضوعات مهم و درس های رشته صنایع غذایی را خواهید یافت. برای دانلود رایگان مقاله لاتین و خرید ترجمه فارسی مقالات موضوعات صنایع غذایی اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات صنایع غذایی بر اساس موضوعات مختلف رشته صنایع غذایی

 


 

لیست ترجمه های رایگان رشته صنایع غذایی (انگلیسی با ترجمه)

 

تمامی مقالات انگلیسی رشته صنایع غذایی سایت ترجمه فا رایگان هستند، اما دانلود فایل ترجمه مقالات با هزینه میباشد. ما بخشی را اختصاص داده ایم به مقالات صنایع غذایی که مقاله انگلیسی و نیز ترجمه فارسی آن به صورت رایگان برای دانلود ارائه شده است. توجه داشته باشید که این ترجمه این مقالات شاید ناقص بوده یا کیفیت ترجمه پایین باشد که در توضیحات هر مقاله این مورد به وضوح مشخص شده است. همچنین لازم به ذکر است که ترجمه مقالات رایگان صنایع غذایی تنها با فرمت PDF قابل دانلود میباشد. برای دانلود رایگان مقالات ترجمه شده صنایع غذایی به همراه مقاله زبان اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات ترجمه شده رایگان صنایع غذایی

 


 

لیست مقالات با چارک ۱ (Q1) رشته صنایع غذایی (انگلیسی با ترجمه)

 

نمره Q یا Quartile Score در حقیقت برای رتبه بندی مجلات اسکوپوس به شمار می رود. بر اساس هر طبقه یا category که مجلات در آن قرار دارند امتیازی بین Q1 تا Q4 به آنها تعلق می گیرد. چیزی شبیه ضریب تاثیر در مجلاتISI با این تفاوت که IF ممکن است از یک هزارم تا ۳۰ (که معمولا مجلاتی مانند نیچر و ساینس دارند) متغیر باشد ولی Quartile Scores از یک تا ۴ متغیر خواهد بود. در حقیقت Quartile Scores امتیاز عملکردی هرمجله در category خود به شمار می رود. داشتن نمره بین Q1 تا Q4 حاکی از ارزش خاص آن مجله است. Q1: نشان دهنده اين است که مجله جزء ۲۵ درصد صدر يک طبقه يا category قرار دارد.

 

لیست مقالات Q1 صنایع غذایی

 


 

لیست مقالات رشته صنایع غذایی با ایمپکت فاکتور (Impact Factor) بالای ۲ (انگلیسی با ترجمه)

 

ایمپکت فاکتور impact factor که به صورت مخفف IF نشان داده میشود به طور میانگین تعداد دفعاتی که مقالات یک مجله در دو سال قبل از آن رفرنس داده می شود تعریف می شود. ایمپکت فاکتور به وسیله Eugene Garfield (بیانگذار موسسه تامسون ISI که بخشی از تامسون رویترز است) بنیان گذاری شد. ایمپکت فاکتور مجلات هر ساله برای مجلاتی که در لیست مجلات تامسون رویترز قرار دارند تعیین می شود. در پایان هر سال، مجله های تحت پوشش فهرست نویسی ISI که در فهرست وبگاه علم (Web of Science=WOB) قرار گرفته اند، ارزیابی می شوند. این موسسه هر سال در ماه ژوئن (ماه ۶ میلادی) ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال قبل را منتشر میکند که البته دستیابی به این ایمپکت فاکتورها هم رایگان نیست. مثلا در ماه جون ۲۰۱۲ ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال ۲۰۱۱ انتشار پیدا کرد . و این ایمپکت فاکتور به مدت یکسال هم معتبر است؛ این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی ترین شاخص ارزیابی مجله ها از نظر ISI می باشد.

 

لیست مقالات صنایع غذایی با ایمپکت فاکتور بیشتر از ۲

 


 

لیست مقالات رشته صنایع غذایی دارای متغیر (انگلیسی با ترجمه)

 

ویژگی یا صفت یا عاملی كه بین افراد جامعه مشترك بوده و می تواند مقادیر كمّی و ارزش های مختلف داشته باشد و شامل میانگینی از اطلاعات و داده های جمع آوری شده (Data Collection) می باشد كه این عدد یا ارزش نسبت داده شده به متغیر، نشان دهنده ی تغیر از یك فرد به فرد دیگر یا از یك حالت به حالت دیگر است.

 

لیست مقالات صنایع غذایی با متغیر

 


 

لیست مقالات علمی پژوهشی (Research Article) رشته صنایع غذایی (انگلیسی با ترجمه)

 

مقالات علمی پژوهشی برگرفته از تحقیقی است كه به تازگی پایان یافته است و چون متكی بر یافته های تحقیقاتی است، گزارش تحقیق نیز به آن گفته می شود. مقالات پژوهشی غالبا از ارائه نتایجی که در آزمایشگاه بدست آمده است، حاصل می­شود به زبان ساده­ تر مقالات پژوهشی حاصل پژوهش و تحقیق و آزمایش در حوزه­ای خاص می­باشد.

 

لیست مقالات علمی پژوهشی صنایع غذایی

 


 

لیست مقالات مروری (Review Article) رشته صنایع غذایی (انگلیسی با ترجمه)

 

مقالات مروری یک مرور و انالیز حیاتی و سازنده را از مقالات موجود چاپ شده در یک رشته از طریق خلاصه،آنالیز ها و مقایسه ها و گاها برای یافتن خلا های چشم گیر و یا مشکلات ارائه میدهند و توصیه هایی را برای تحقیقات آتی ارائه میدهند. از آنجا که این نوع مقالات داده ها و اطلاعات جدیدی را ازکار تحقیقاتی نویسنده بروز نمیدهند، دسته مقالات ثانویه طلقی میشوند. مقالات مروری می توانند به طور گسترده از سه نوع باشد: بررسی ادبیات، بررسی سیستماتیک و متا آنالیزها. مقالات مروری میتوانند در طول های مختلفی بسته به ژورنال و حیطه ی موضوعی یافت شوند. برای بررسی روایات و یا بررسی ادبیات این طول ممکن است از ۸۰۰۰ کلمه تا ۴۰۰۰۰ کلمه باشد، و این در حالی است که بررسی سیستماتیک معمولا کمتر از ۱۰۰۰۰ کلمه طول دارند. در حالی که هستند ژورنالهایی که مقالات بررسی کوتاه با ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه طول را نیز چاپ میکنند.

 

لیست مقالات مروری صنایع غذایی

 


 

لیست مقالات ژورنالی (Journal Article) رشته صنایع غذایی (انگلیسی با ترجمه)

 

در تعریف ژورنال باید گفت که ژورنال به صورت یک مجله است که معمولا به صورت دوره ای چاپ می شود این دوره می تواند هفتگی‌، ماهانه‌، یا سالانه باشد که در آن چاپ از ژورنال یک سری مقالات که دارای بار علمی خوبی هستند چاپ می شود. باید گفت که چاپ کردن یک مقاله در ژورنال معتبر زحمت بیشتری می خواهد و خود ژورنال هم در زمینه چاپ مقاله سخت گیری می کند و ممکن است چند بار به شما اشکالات مقاله را اعلام کند و از شما بخواهد که مقاله را ویرایش نمایید. اما برای چاپ مقاله در ژورنال نیاز به پرداختن هزینه نمی باشد.

 

لیست مقالات ژورنالی صنایع غذایی

 


 

لیست مقالات انگلیسی ترجمه نشده رشته صنایع غذایی (انگلیسی بدون ترجمه)

 

در صورتی که از بین مقالات ترجمه شده صنایع غذایی قادر به پیدا کردن مقاله مورد نظر نبودید، میتوانید لیست جدیدترین مقالات انگلیسی ترجمه نشده منتشر شده در نشریات معتبر را بررسی نموده و پس از یافتن مقاله مناسب در رشته صنایع غذایی ، سفارش ترجمه آن را ثبت نمایید. برای مشاهده لیست جدیدترین مقاله های منتشر شده صنایع غذایی به زبان انگلیسی و بدون ترجمه اینجا کلیک نمایید.

 

لیست جدیدترین مقالات انگلیسی بدون ترجمه صنایع غذایی

 


 

لیست مقالات انگلیسی ترجمه شده رشته صنایع غذایی به همراه پاورپوینت آماده (مقاله ترجمه شده + پاورپوینت)

 

اگر مقالات ترجمه شده ای نیاز دارید که همراه با پاورپوینت آماده برای ارائه سمینار باشند میتوانید این لیست را بررسی کرده و بعد از پیدا کردن مقاله مناسب در رشته صنایع غذایی، آن را خریداری و بلافاصله دانلود نمایید. برای مشاهده لیست مقالات صنایع غذایی به زبان انگلیسی با ترجمه به همراه پاورپوینت آماده اینجا کلیک نمایید.

 

لیست مقالات صنایع غذایی با پاورپوینت

 


در صورتی که دسته بندی مناسب برای شما در این لیست موجود نیست، لطفا ما را مطلع فرمایید. برای ارسال انتقادات و پیشنهادات خود به کارشناسان ترجمه فا، اینجا کلیک نمایید.


 

بازگشت به صفحه انتخاب رشته

انتقادات و پیشنهادات

دکمه بازگشت به بالا