دانلود رایگان ترجمه مقاله دسکتاپ و پهنای کم باند برای محیط های نمایش داده شده مشترک – الزویر ۲۰۱۶

دانلود رایگان مقاله انگلیسی تشریح پهنای کم باند دسکتاپ و بخش ویدئویی به همراه ترجمه فارسی

 

عنوان فارسی مقاله: تشریح پهنای کم باند دسکتاپ و بخش ویدئویی
عنوان انگلیسی مقاله: Low bandwidth desktop and video streaming for collaborative tiled display environments
رشته های مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار، معماری سیستم های کامپیوتری، مهندسی سخت افزار، شبکه های کامپیوتری و سامانه های شبکه ای
فرمت مقالات رایگان مقالات انگلیسی و ترجمه های فارسی رایگان با فرمت PDF میباشند
کیفیت ترجمه کیفیت ترجمه این مقاله خوب  میباشد 
توضیحات ترجمه این مقاله به صورت خلاصه انجام شده است.
نشریه الزویر – Elsevier
کد محصول f270

مقاله انگلیسی رایگان (PDF)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

ترجمه فارسی رایگان (PDF)

دانلود رایگان ترجمه مقاله

خرید ترجمه با فرمت ورد

خرید ترجمه مقاله با فرمت ورد
جستجوی ترجمه مقالات جستجوی ترجمه مقالات

 

بخشی از ترجمه فارسی مقاله:

مقدمه:
فن آوری محیط های کاشی کاری ، نمایش با وضوح بالا در مقیاس صفحه نمایش توسط محققان بیان شده است ؛تشریح این سطوح از راه حل های ارائه شده به مجموعه داده ها این امکان را میدهد که سطح بالای محیط کاری و پشتیبانی روش های جدید و همکاری در بین استفاده کنندگان را مجسم کند.
چندین تکنیک برای پر کردن دفعات مشاهده شده در پیکسل های بالا با انواع مختلفی از داده ها وجود دارداما هنوز چالش هایی برای ارائه انواع بیان محیط کاشی کاری وجود دارد که شامل طیف گسترده ای از نرم افزار های دسکتاپ ، ابزار های جستجو که باهم مانوس هستند و به اشتراک گذاشتن منابع چندگانه همراه با تشریح محیط های بیرونی است.
هنگامی که پروژه هایی مانند Opti Portal ایجاد شدند که شیوه ای برای توسعه روش های مقرون به صرفه برای ارائه تکنولوژی دیوار که هدفی جز، ارائه کالا و بیان تطابق گستره ی بخش های محیطی مورد نیاز نداشت ، در حالیکه هنوز تعدادی از استفاده کنندگان به آن دسترسی پیدا نکرده اند که بتوانند برای آشنایی کامل با آن داده های مورد نیاز را تجسم کنند ؛ و مزایای آن : راه حل های توسعه دیوار و راه حل های ضروری و موقت که به بیان تجسم قابلیت چند بخشی مورد نیاز محققان را تحت پوشش قرار میدهد را شامل میشود.
تاکنون راه حل های مناسب و مسنقیم برای جریان های کنترلی محتوا و نیزبیان مشکلاتی که در فرمت غیر فشرده ارائه شده است ؛ و نیازمند اتصالات داخلی و پهنای باند بالاست.برای جریان های محدود که انواعی از ابزارهای محتوایی را توسعه می دهند پهنای باند بالا مورد نیاز است ؛ که راه حل های کلی و به روز بودن جریان های محتوایی را شامل می شود.
مشخصه این مطلب به توسعه بالا و سرعت شبکه وابسته است. هم اکنون یک چهارچوب جدید برای کنترل جریان های محتوایی چند بخشی محیط های صفحه نمایش با زمان تاخیر کمتر از H.264 ,و فشرده سازی ویدیوئی بیان شده است. استفاده از فشرده سازی ویدیویی در جریان های ویدیویی به طور قابل توجهی با کاهش پهنای باند مورد نیاز همراه است و منابع شبکه که شامل چندین جریان غیر فشرده را بیان میکند ، در واقع زمان واقعی قابلیت های ویدئویی در دسترس که در برگیرنده طبقه بندی های جدید با پهنای باند محدود و دستگاه های بی سیم مانند لپ تاپ است. تعدادی از این جریان های همزمان ویدئویی می توانند با بالاترین سرعت موجود ، زیر ساخت های های شبکه را افزایش دهد، که جریان های ویدیوئی همزمان این قابلیت را دارد که پهنای باند شبکه را تا Gbps 1 و به طور قابل توجهی کاهش دهند.
در واقع در این مقاله به بیان پیاده سازی کامل سیستم end-to-end (پایان برای پایان) برای بیان جریان های محتوایی و کاشی کاری دیوار دسکتاپ می پردازد. که در این مشخصه اغلب تشریح جریان های ویدیویی فشرده که شامل بخش های مختلف دیوار است را بیان می کند و شامل کسب طیف وسیعی ازمنابع و محتوا با زمان تاخیر بسیار کم رمزگذاری ویدئویی و کارایی ناهمگن حمل و نقل شبکه ای گسترده ، ویدئو ها و تجسم سیستم نمایش و کاشی کاری سیستمی است. همچنین در این مسئله به استفاده کنندگان این اجازه داده می شود که به صورت تغییر پویا موقعیت و تغییر اندازه هر ویدئو جریان ها را در هر نقطه بر روی کاشی کاری دیوار بدون وقفه نمایش دهند.
هم اکنون چهار چوبی برای پشتیبانی و نمایش انواع دسکتاپ و محتواهای ویدیویی ارائه شده است و این اجازه را به استفاده کنندگان میدهد؛ که برای تجسم و همکاری در نمایش کاشی کاری بر روی دیوار با صفحه نمایش متعارف ، دوربین های ویدیویی HD ، کنسول بازی های ویدئویی و هر نوع ابزاری که دارای خروجی های HDMI، و با رابط DVI است آزادی عمل بیشتری را بدهد .
در متن حاضر به بیان و تجزیه و تحلیل عملکردهای جریان ها که شامل جریان های غیر فشرده پیکسل RGB ، جریان های فشرده فریم و جریان های فشرده H.264می پردازیم.در واقع این تحقیق ما را قادر می سازد که با استفاده از سیستم های خارج از لاین این مطالب را نشان دهیم که جریان های ویدئویی فشرده H.264 و با بهبود بخشیدن به توان عملیاتی فریم ، رکود پایین end-to-end که به طور قابل توجهی نیاز به جریان های غیر فشرده RGB با کیفیت بالا و پهنای باند کمتررا در بر میگیرد و استفاده از روش فشرده سازی فریم که رقابت واقعی را توسعه می دهدپرداخته شده است.

بخشی از مقاله انگلیسی:

۱٫ Introduction

Tiled display environments offer high resolution display resources at a scale unparalleled by other display technologies. These higher resolution display surfaces allow for larger datasets to be visualized on larger workspaces and support new modes of collaboration among users. Several techniques currently exist for filling the high pixel count with certain types of data, but challenges still exist for displaying many types of content on tiled display environments, such as a wide range of desktop applications and tools that researchers are already familiar with, and sharing content from multiple sources which are external to the display environment. While projects like the OptiPortal research initiative [1] that are developing cost-effective tiled display wall technology from commodity components aim to increase access to tiled display walls, wide spread adoption of tiled display environments willnot occur until users can access and visualize their data in a way that they are familiar with. Despite the benefits higher resolution display walls provide, an interim solution is necessary until these tiled display walls support all of the visualization functionality researchers need. Until now a popular solution has been to stream remote content directly from rendering nodes in an uncompressed format that requires high bandwidth interconnects. The high bandwidth required for this streaming limits the types of devices that can provide content, as well as the total resolution and update rate of the content streamed. To address the issue of high speed network dependence we present a new framework for streaming remote content to tiled display environments using low latency H.264 video compression. The use of video compression on a video stream significantly reduces the required bandwidth and network resources which provides several improvements over uncompressed streaming. Real-time video streaming capabilities become accessible to a new class of bandwidth constrained devices such as wireless laptops. Also, the number of concurrent video streams that can be sent over existing high speed network infrastructure is increased, allowing collaboration with multiple concurrent content streams on a network with a 1 Gbps bandwidth or significantly less. This paper describes the implementation of a complete endto-end system for streaming desktop content to tiled display walls as outlined in Fig. 1. It also addresses the challenges of streaming compressed video to a tiled display wall including acquisition of a range of source content, extremely low-latency video encoding, efficient network transport over heterogeneous wide area networks, video decompression, and visualization on a tiled display system. Also addressed is the issue of mobility, allowing the users to dynamically reposition and resize each video stream anywhere on the tiled display wall without interruption. The presented framework provides support for the acquisition and display of a variety of desktop and video content, allowing users the freedom to visualize and collaborate on tiled display walls with conventional desktop applications, HD video cameras, video game consoles, and almost any device which outputs to an HDMI or DVI interface. In the following sections we describe the components of the system that make this possible and present a performance analysis between streaming of uncompressed RGB pixel streams, single frame compressed streams, and H.264 compressed streams. We are able to demonstrate that using the system outlined in this paper, H.264 compressed video streams provide a higher frame throughput, lower end-to-end latency, and require significantly less bandwidth than uncompressed RGB streams while providing a higher quality and lower bandwidth usage than competing realtime single frame compression approaches.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا