دانلود ترجمه مقاله فیلم سازی در پژوهش بازاریابی و رفتار مصرف کننده – مجله امرالد

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی

 

عنوان فارسی مقاله:

فیلمسازی در تحقیقات بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان

عنوان انگلیسی مقاله:

Videography in marketing and consumer research

  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار مقاله  ۲۰۰۵
تعداد صفحات مقاله انگلیسی  ۱۴ صفحه با فرمت pdf
رشته های مرتبط با این مقاله  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله  مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
مجله مربوطه  ژورنال بین المللی تحقیقات کیفی بازار
دانشگاه تهیه کننده  دانشگاه یوتا، سالت لیک سیتی، یوتا، ایالت متحده آمریکا
کلمات کلیدی این مقاله  پژوهش درباره اطلاعات، رسانه های تصویری، مردم نگاری، تحلیل داده ها، پژوهش کیفی
شناسه شاپا یا ISSN ISSN ۱۳۵۲-۲۷۵۲
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت امرالد
نشریه امرالد – Emerald

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۱۷ صفحه

 


  • فهرست مطالب:

 

چکیده
مقدمه
جمع آوری داده های تصویری (تولید)
توزیع داده های تصویری (پس از تولید و توزیع)
چالش ها و فرصت ها در تحقیقات تصویری

 


 

  • بخشی از ترجمه:

 

چالش ها و فرصت ها در تحقیقات تصویری
با وجود آن که این سناریوها ممکن است وسوسه کننده باشند مجموعه ای از تصمیمات خلاقانه وجود دارد که قطعاً بین تولید و استفاده از تحقیقات تصویری فاصله می اندازد. حتماً باید به مخاطب گوشزد کنیم که جادوی سینما و تلویزیون تا حدی به خطای دید وابسته است. از آنجایی که بیننده فیلم معمولاً نسبت به مخاطب گزارش های نوشتاری موضع انتقادی کمتری دارد پژوهشگران تصویری باید سعی کنند بدون استفاده بی رویه از داده های تصویری و صوتی یک داستان یا داستان های منسجم تعریف کنند. به اعتقاد ما الزام استفاده اثربخش و مناسب از ویدئو بیشتر بر عهده فیلمساز است تا مخاطبان. فراهم کردن گزینه های متعدد برای کاربر به منظور تولید یک گزارش بی طرفانه و کامل احتمالاً به جای روشنگری موجب سردرگمی می شود و توانایی داستان گویی نمایشی این رسانه را از بین می برد. قدرت دوربین های فیلمبرداری و نرم افزارهای تدوین و خلق تصاویر اکنون به اندازه ای است که بهتر است به جای نمایش تمام جلوه های صوتی و تصویری ممکن، استفاده از آن ها را محدود کنیم. فیلمسازان مبتدی تمایل به زوم کردن بیش از حد، حرکات بیش از حد دوربین، استفاده بیش از حد از جلوه های «بامزه» و استفاده از جلوه های ویژه ای دارند که هیچ کدام ضرورت ندارند. این نوع زیباسازی ها به احتمال زیاد به جای تولید ویدئوهای زیبا باعث سردرگمی می شوند.
همچون قوم نگاری های مکتوب، روش های مختلفی برای تولید یک اثر تصویری وجود دارد. فن مانن (۱۹۸۸) انواع داستان های تعریف شده از سوی مردم نگاران را دسته بندی میکند اما فرصتهای پیش روی فیلمساز بیش از فرصت-های موجود در نگارش مردم نگاری است. بر اساس اطلاعات جشنواره فیلم ACR تا کنون، تعدادی از گونه های رایج عبارتند از فیلم های افشاگر، مستند، شبه مستند، داستان های حماسی، داستان های روزنامه نگاری، و فیلم هایی که فن مانن (۱۹۸۸) به عنوان داستان های امپرسیونیستی، داستانهای واقع گرا و داستان های اعترافی از آن ها نام می برد. علاوه بر این، اکثر این داستان ها را می توان به شیوه های مختلفی تعریف کرد شیوه هایی از تدوین سریع گرفته تا، کمدی، تراژدی، روایت «صوتی»، آموزه های پندآمیز، یا شیوه های موزیکال بالیوود.


  • بخشی از مقاله انگلیسی:

 

Challenges and opportunities

in videographic research Enticing as these scenarios may be, there is a host of creative decisions that necessarily intervene between production and consumption of videographic research. We need hardly remind the reader that the magic of cinema and television depends partly on illusion. Because the viewer of video is often less critical than the reader of written reports, there is a special obligation for video researchers to try to tell a coherent story or stories without taking undue liberties with the visual and auditory data. It is our position that the obligation to use video effectively and fairly lies with the filmmaker more than the audience. Providing too many options to the user in the interests of making an unbiased and complete report is likely to confuse more than enlighten and to lose the dramatic story telling potential of the medium. The power of camcorders and of editing and visual authoring software is now such that restraint is a greater virtue than demonstrating all possible flourishes of sight and sound. The beginning filmmaker is apt to zoom too much, have too much camera movement, employ too many “cute” transitions, and use special effects where none are needed. These embellishments are more apt to distract than produce good video.

As with written ethnographies, there are many ways to craft a videography. Van Maanen (1988) categorizes the types of tales that ethnographers tell, but the options open to the videographer are greater than in the case of ethnographic writing. Based on the ACR Film Festival entries to date, some of the possible genres include expose´s, documentaries, mockumentaries, heroic tales, journalistic tales, and those Van Maanen (1988) labels impressionist tales, realist tales, and confessional tales. Furthermore, most of these can be done in a variety of styles ranging from quick-cuts to comedy, tragedy, “voice of god” narration, didactic instruction, or Bollywood musicals.


 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی

 

عنوان فارسی مقاله:

فیلمسازی در تحقیقات بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان

عنوان انگلیسی مقاله:

Videography in marketing and consumer research

  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

 

خرید ترجمه فارسی مقاله

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *