دانلود ترجمه مقاله بررسی تجربی اصالت برند انسانی به عنوان محرک عشق به برند (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۳)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در سال ۲۰۲۳ منتشر شده که ۸ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۲۳ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

بررسی تجربی اصالت برند انسانی به عنوان محرک عشق به برند

عنوان انگلیسی مقاله:

An empirical examination of human brand authenticity as a driver of brand love

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه ساینس دایرکت، الزویر – (Sciencedirect – Elsevier)
سال انتشار ۲۰۲۳
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۸ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله بازاریابی – مدیریت بازرگانی – مدیریت کسب و کار – مدیریت منابع انسانی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Business Research
کلمات کلیدی اصالت – عشق به برند – برندهای انسانی – برندهای افراد مشهور – محصولات برندسازی شده توسط افراد مشهور (محصولات با برند افراد مشهور)
کلمات کلیدی انگلیسی Authenticity – Brand love – Human brands – Celebrity brands – Celebrity-branded products
نمایه (index) scopus – master journals List – JCR – MedLine
نویسندگان Maria Lucila Osorio – Edgar Centeno – Jesus Cambra-Fierro
شناسه شاپا یا ISSN ۰۱۴۸-۲۹۶۳
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2023.114059
لینک سایت مرجع https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0148296323004174
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۱۳٫۴۳۸ در سال ۲۰۲۲
شاخص H_index مجله ۲۳۶ در سال ۲۰۲۳
شاخص SJR مجله ۲٫۸۹۵ در سال ۲۰۲۲
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۲
بیس است 
مدل مفهومی ندارد
پرسشنامه ندارد
متغیر ندارد
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۴۱۲۶

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۲۳ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱ مقدمه
۲ مروری بر ادبیات پیشین و طرح فرضیه
نتایج
۳ بحث
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده
 مطالعه حاضر با استفاده از روش کمی پیمایشی(مبتنی بر نظرسنجی)، به مقایسه تأثیر اصالت برند انسانی درک شده بر عشق به برند در شش زمینه – سیاست، موسیقی، فیلم، ورزش، تجارت و رسانه‌های اجتماعی می پردازد. نتایج نشان می‌دهند که اصالت برند انسانی یک پیش‌بینی‌کننده معنادار برای عشق به برند است، گرچه قدرت پیش‌بینی کنندگی آن با توجه به نوع برند انسانی، متفاوت است. اصالت بیشترین تأثیر را در عرصه سیاست دارد و پس از آن موسیقی، فیلم و ورزش. در رسانه های اجتماعی و تجارت، اصالت برند انسانی هیچ اهمیتی در عشق به برند ندارد. اگرچه دانش برندسازی موجود، اصالت را به عنوان یک پیش‌بینی‌کننده نتایج مثبت بازاریابی می داند، یافته‌های مطالعه حاضر، یک شرایط مرزی را در ارتباط با این زمینه که برند انسانی در آن فعالیت می‌کند، آشکار می کند. علاوه بر این، عشق به برند را می توان از طریق افزایش قصد خریدِ محصولات خودبرند سازی شده برندهای انسانی تحقق بخشید و برند انسانی را قادر می سازد از درآمد غیرفعال و فرصت های برند سازی، بهره مند شود.

۲- مروری بر ادبیات پیشین و طرح فرضیه
۲-۱- اصالت برند انسانی
مطالعه برندهای انسانی در مدیریت و بازاریابی مورد توجه قرار گرفته است(ولاتسیو و گازمان، ۲۰۱۷). برندهای انسانی، در ابتدا به صورت شخصیت هایی مفهوم سازی شدند که همگان آن را می شناسند (تامسون، ۲۰۰۶)، اکنون، هم به عنوان شخص و هم به عنوان برند شناخته می شوند. در نتیجه، برند انسانی ” هویتی است که هم‌زمان هم یک شخص است و هم یک پیشنهاد برند تجاری‌سازی‌شده، که در آن شخص و برند با استفاده از یک قاعده نام‌گذاری برند مشابه، ارجاع داده می شوند” (فورنیر و اکهارت، ۲۰۱۹، ص ۲). شخصیت های عمومی و خصوصی برندهای انسانی، هویت‌های برند را ایجاد می‌کنند(سنتنو و وانگ، ۲۰۱۷)، که در صورت مدیریت حرفه‌ای به دارایی‌های نامشهود سودآور تبدیل می‌شوند (ریندوا و همکاران، ۲۰۰۶).

تحقیقات قبلی نشان می دهند که مصرف کنندگان خواهان پیشنهاداتی هستند که دارای اصالت باشد(ناپولی و همکاران، ۲۰۱۴). محققان، به بررسی جستجوی اصالت توسط مصرف کنندگان در شرکت ها (ورهاال و دوبرو، ۲۰۲۲)، محصولات (مورهارت و همکاران، ۲۰۱۵)، خدمات (متیو و همکاران، ۲۰۲۰)، و تبلیغات (بورلند و همکاران، ۲۰۰۸) پرداختند تا تأثیر آن بر دستیابی به پیامدهای مثبت را درک کنند. تحقیقات قبلی در مورد برندهای انسانی بر اهمیت اصالت در ایجاد یک برند افراد مشهور ( آیلیسیک و وبستر، ۲۰۱۶؛ کریگان و همکاران، ۲۰۱۱؛ پریس، ۲۰۱۵) و افزایش ارزش برند آن(بیورلند و همکاران، ۲۰۱۸؛ تامسون، ۲۰۰۶) تاکید داشته اند. به طور کلی، اصالت برند، ادراکی است که از قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض تأثیرات انتزاعی و نشانه های بازاریابی به وجود می آید(ناپولی و همکاران، ۲۰۱۴؛ رز و وود، ۲۰۰۵). بنابراین، مفهوم اصالت از اسناد به یک ویژگی به بازتابی از باورها و دیدگاه‌های متنوع مصرف‌کنندگان تبدیل می‌شود (براون و همکاران، ۲۰۰۳).

نظریه خودمختاری (رایان و دسی، ۲۰۰۰) که انگیزه های درونی و بیرونی برای رفتار فرد را بررسی می کند، غالبا در توصیف اصالت کاربرد دارد. انگیزه‌های درونی منجر به رفتارهای اصیل می‌شوند، در حالی که انگیزه‌های بیرونی به پیامدهای رفتار فرد، اعم از پاداش یا تنبیه، اشاره دارد که با عدم اصالت ارتباط دارد. نظریه اسناد (کلی، ۱۹۷۳) این ایده ها را با بررسی این موضوع تکمیل می کند که چگونگه افراد علل رفتارهای دیگران را توصیف می کنند، که می توان به انگیزه های درونی که باعث ایجاد رفتارهای اصیل می شود یا فشارهای بیرونی که باعث ایجاد رفتارهای غیراصیل می شوند، نسبت داد. اصالت برند انسانی مبتنی بر انگیزه درونی است که منجر به ایجاد عملکرد عمومی می شود و صرفا به عنوان یک فعالیت درک نمی شود(تولسون، ۲۰۰۱). گرچه خود واقعی برند انسانی و انگیزه های واقعی برای دیگران قابل مشاهده نیستند. با این وجود، بر اساس نظریه اسناد، مصرف کنندگان اصالت دیگران را بر اساس رفتارهای قابل مشاهده و ابعاد رابطه ای درک می کنند. بنابراین، برندهای انسانی زمانی دارای اصالت هستند که در روابط خود با مصرف کنندگان، بی غل و غش باشند و بر اساس ارزش های معتبر رفتار کنند(آلیسیک و وبستر، ۲۰۱۶؛ مولارد و همکاران، ۲۰۱۵).

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا