دانلود ترجمه مقاله طراحی سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری با استفاده از کلان داده و تکنولوژی ابر (هینداوی ۲۰۲۲)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه هینداوی در سال ۲۰۲۲ منتشر شده که ۱۱ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۲۲ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

طراحی سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری با استفاده از کلان داده و تکنولوژی ابر

عنوان انگلیسی مقاله:

Designing an Accounting Information Management System Using Big Data and Cloud Technology

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه هینداوی – Hindawi
سال انتشار ۲۰۲۲
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۲۲ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله حسابداری – مهندسی فناوری اطلاعات – مدیریت – مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت فناوری اطلاعات – سیستم های اطلاعاتی پیشرفته – مدیریت سیستم های اطلاعاتی – حسابداری عمومی – رایانش ابری
چاپ شده در مجله (ژورنال) Scientific Programming
نمایه (index) scopus
نویسندگان Qin Dai
شناسه شاپا یا ISSN ۱۸۷۵-۹۱۹X
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1155/2022/7931328
لینک سایت مرجع https://www.hindawi.com/journals/sp/2022/7931328/
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۱٫۸۴۹ در سال ۲۰۲۲
شاخص H_index مجله ۳۹ در سال ۲۰۲۳
شاخص SJR مجله ۰٫۳۰۳ در سال ۲۰۲۲
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q3 در سال ۲۰۲۲
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۹۳۵

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۲۲ (۱ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

۱ مقدمه

۲ آثار مرتبط

۳ مروری بر کلان داده ابری برای سیستم اطلاعات مدیریت حسابداری (AIMS)

۴ طراحی AIMS بر اساس فناوری کلان داده ابری

۵ امتحان و شبیه سازی سیستم

۶ نتیجه گیری

منابع

 

بخشی از ترجمه

به دنبال توسعه سریع علم و فناوری و در نتیجه هدایت افراد به سمت عصر اطلاعات، ظهور فناوری اطلاعات به عنوان تحولی اساسی برای صنعت حسابداری به شمار می‌رود که تعریف جدیدی از حرفه حسابداری سنتی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تکنیک ها و مفاهیم جدید مدیریت با ترویج تحول متخصصان حسابداری از حسابداری سنتی به اطلاعات حسابداری به تدریج منجر به تغییراتی در شیوه کار حسابداری سنتی می‌شوند. در سال های اخیر، موارد متعددی از آسیب‌ پذیری سیستم های اطلاعاتی در برابر جرایم سایبری و حملات اتفاق افتاده است. این مطالعه با توضیح ساده ایده فناوری ابری و بررسی ساختار منطقی فناوری ابری در یک سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری، از مدل و فناوری پیاده ‌سازی شده در طراحی این سیستم استفاده می‌کند. سپس با ساخت مدل SaaS به طراحی معماری پلت فرم ابری سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری  (AIMS) می‌پردازد. برای قضاوت در مورد اثر کاربردی این سیستم، حالت ذخیره ‌سازی توزیع شده پلت فرم ابری را تعریف کرده و عملکرد خوشه‌ای سیستم را پس از تکمیل طراحی و ساخت سیستم مورد آزمایش قرار می‌دهد. در نهایت، زمان عملیات سیستم، ردیف های محلی داده ها و تعادل بار را به طور تجربی آزمایش می‌کند. نتایج حاکی از آن است که روابط پاسخِ وظایف مجزا بالاتر از TeraSort، و روابط پاسخ TeraSort بالاتر از Inquiry اصلاح می‌شوند، و در صورت یکسان بودن وظایف ورودی، زمان پاسخ متناسب با اسلات های Reduce است. با توجه به تجزیه و تحلیل انجام شده، پلت فرم ابری کلان داده مورد استفاده در این مطالعه از راندمان عملیاتی، نرخ شتاب و نرخ اجرای وظیفه بالایی برخوردار است.

 

۲- آثار مرتبط
افزایش سریع داده های ابری فناوری ابری را به عنوان کانون تحقیقاتی جدیدی در داخل و خارج از کشور معرفی کرده است. ساب-رامانیان عمیقاً به مطالعه مسائل امنیتی ابری سه نهاد صاحبان داده، ارائه دهندگان خدمات ابری و کاربران ابری در سطوح محاسبات، ارتباطات، قراردادهای سطح خدمات و داده ها می‌پردازد. محققان در [۵] به طور تجربی به ارزیابی قابلیت اجرای اطلاعات مالی و داده های حسابداری در مدیریت استراتژیک شرکت پرداخته و مدل حسابداری سنتی را بر اساس سیستم پشتیبانی اطلاعات مدیریت تغییر دادند. هدف آنها گسترش محدوده زمانی حسابداری و بهبود فرایند بودجه ریزی و توانایی تجزیه و تحلیل پیش زمینه بود. محققان در مطالعه‌ای مقدماتی در [۶] به تجزیه و تحلیل نقش جامعه، محیط و مدیریت در سیستم حسابداری پرداخته و داده های ASG را به عنوان ابزار اصلی برای آزمایش توسعه پایدار انتخاب کردند. در این راستا، محققان در [۷] به این نکته اشاره کردند که قابلیت پویای شرکت، شرایط و محیطِ دائماً در حال تغییر، همگی اثر بخشی سیستم مدیریت حسابداری را تحت تأثیر قرار داده و در نتیجه منجر به تغییراتی در سیستم اطلاعات مدیریت حسابداری می‌شوند. نویسندگان در [۸] استراتژی تعدیل یک سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت کارآمد را مطرح کردند. آن ها با استفاده از نرم افزار LISRELL و یک مدل معادلات ساختاری بر اساس واریانس مشارکتی، اطلاعات حسابداری را به عنوان داده های مالی حیاتی برای مدیران شرکت برای درک موقعیت های تجاری و ایجاد طرح های توسعه مورد بررسی قرار دادند. یافته ها نشان می‌دهند که استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی شرکتی موفق تأثیر مستقیمی بر کیفیت اطلاعات حسابداری دارد.

 

با حفظ موارد فوق، نویسندگان در [۹] استفاده از مدل رایانش ابری در مدیریت اطلاعات حسابداری شرکت های کوچک را پیشنهاد کردند. این مدل، کارآیی عملیاتی سیستم را با استفاده از پردازش توزیع شده ابری، طراحی مشارکتی ابری، شبیه سازی ابری و سایر فناوری ها بهبود می‌بخشد. محققان در [۱۰] مدیریت اطلاعات حسابداری بر اساس خدمات مشترک مالی را به منظور کاهش هزینه مدیریت مالی، افزایش کیفیت خدمات مالی و افزایش کارآیی کلی مدیریت پیشنهاد کردند. این یک مدل مدیریتی جدید است. شرکت ها باید قبل از ایجاد یک سیستم اطلاعات مالی مشترک، ابتدا عوامل مؤثر مختلف مدیریت اطلاعات حسابداری را به منظور حصول اطمینان از امنیت داده های مالی شرکت و امکان‌سنجی مدیریت اطلاعات حسابداری تعیین کنند. نویسنده در [۱۱] از سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری مالی در شرکت های شیمیایی چین به منظور تغییر کامل حالت مدیریت سنتی با بهره گیری از فناوری اطلاعات در مدیریت حسابداری مالی استفاده کرده است. این سیستم با بهره گیری کامل از فناوری اطلاعات در مدیریت حسابداری مالی و افزایش ارزش کاربردی فناوری اطلاعات، کارآیی مدیریت کسب و کار را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. این مطالعه با توضیح ساده ایده فناوری ابری و بررسی ساختار منطقی فناوری ابری در یک سیستم مدیریت اطلاعات حسابداری، از مدل و فناوری پیاده ‌سازی شده در طراحی این سیستم استفاده می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا