دانلود ترجمه مقاله ترجیحات اقتصادی و سازگاری در تست استرس اجتماعی بحران COVID-19 (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۱)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در سال ۲۰۲۱ منتشر شده که ۱۲ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۳۴ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

ترجیحات اقتصادی و سازگاری در تست استرس اجتماعی بحران COVID-19

عنوان انگلیسی مقاله:

Economic preferences and compliance in the social stress test of the COVID-19 crisis

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه ساینس دایرکت، الزویر – (Sciencedirect – Elsevier)
سال انتشار ۲۰۲۱
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۲ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله اقتصاد – پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله اپیدمیولوژی – اقتصاد نظری
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Public Economics
کلمات کلیدی سازگاری – کووید ۱۹ – آزمایش – ترجیحات – مسئولیت اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی Compliance – COVID-19 – Experiment – Preferences – Social responsibility
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Stephan Müller – Holger A. Rau
شناسه شاپا یا ISSN ۰۰۴۷-۲۷۲۷
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.jpubeco.2020.104322
لینک سایت مرجع https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0047272720301869
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۱۰٫۶۰۱ در سال ۲۰۲۲
شاخص H_index مجله ۱۶۴ در سال ۲۰۲۳
شاخص SJR مجله ۵٫۱۰۰ در سال ۲۰۲۲
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۲
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر دارد
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۹۳۳

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه  ۳۳ (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه دارد و ترجمه شده است
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱٫ مقدمه
۲٫ داده ها و طراحی تحقیق
۳٫ نتایج
۴٫ نتیجه گیری
ضمیمه A. جدول ها و شکل ها
ضمیمه B. سوالات نظرسنجی انلاین
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

در این تحقیق این موضوع را بررسی میکنیم که آیا ترجیحات اقتصادی و  سازگاری اجتماعی، مسئولیت اجتماعی قبل از بحران را برای مقررات سیاسی پیش بینی میکنند یا خیر. نتایج نشان می دهند که ترجیحات اقتصادی تقریباً با سازگاری سیاست های مبارزه با بحران مرتبط هستند. تحمل ریسک تاثیر منفی بر اجتناب شهروندان از ازدحام دارد، در حالی که صبر به انجام این کار و ماندن در خانه کمک می کند. موضوعات جهتدار فعلی باعث ایجاد وحشت می شوند.  تحمل ریسک ارتباط منفی با ترس از کووید ۱۹ دارد و با درک مثبت رسانهای تشدید میشود. رفتار مسئولانه اجتماعی قبل از بحران با فرار از هزینه، اجتماع، حمایت از واکسیناسیون و همچنین ارتباط مثبتی با سازگاری اجتماعی دارد. یافته های ما، بینش هایی را ارائه می دهند که ممکن است به  سیاستگذاران و سازمان ها کمک کند تا گروه ها و نواحی در معرض خطر را برای تخصیص منابع نظارتی یا پزشکی کمیاب مانند واکسن ها، ماسک ها و اجرای قانون شناسایی کنند. 

 

۲- داده ها و طراحی تحقیق
داده های این تحقیق از یک نظرسنجی انلاین در تاریخ ۱۶ مارس و ۱۷ مارس ۲۰۲۰ جمع اوری می شوند. در عین حال، سیاستمداران به اقدامات فاصله گذاری اجتماعی مانند ماندن در خانه و پرهیز از جمعیت بسیار توصیه می کنند. علاوه بر این، اقدامات سیاسی برای مبارزه با کووید ۱۹ در این محل بود. اقدامات متمرکز بر سیستم شامل این موارد هستند: مرزهای آلمان، مدارس، مراکز مراقبت روزانه، بارها، رستوران ها، دیسکوها، سالن های ورزشی و موسسات دولتی. دولت آلمان، زمان ویزیت در بیمارستان ها و آسایشگاه ها را محدود کرد. تحقیق ما، واکنش های مستقیم شهروندان را به این اقدامات موثر تحلیل می کند.

 

این تحقیق بر روی افرادی تمرکز می کند که در پایگاه داده برای آزمایشات دانشگاه گوتینگن ثبت نام کرده اند. در نمونه ما، ۹۵% شرکت کنندگان دانشجویان زیر ۳۰ سال هستند. ما برای اشخاص یک ایمیل دعوت نامه برای مشارکت در تحقیق آنلاین ارسال کردیم، که با ابزار «گوگل فرم» پردازش شد. به آنها گفته شد که این تحقیق ۱۵-۱۰ دقیقه به طول می انجامد و در صورتی که آنها مطالعه را کامل کنند به آنها یک کوپن ۵ یورویی آمازون داده می شود. مهم است که ما موضوع این مطالعه را ذکر نکنیم. شرکت کنندگان نشانه ای مبنی بر این موضوع دریافت نکردند که مربوط به کووید ۱۹ باشد. مطالعه ما به دو بخش تقسیم می شود که بخش اول به ترجیحات مشارکت کنندگان اشاره می کند که توسط سوالات مفهومی با تمرکز بر بحران کووید ۱۹ دنبال شد (ضمیمه را برای این سوالات مشاهده کنید). ما برای رفع خطای اندازه گیری از بسته‌های مختلف سوالات در هر بخش استفاده کردیم. ما در مورد اعتبار اندازه گیری ها با جزئیات در بخش ۳٫۳ بحث میکنیم.

 

در اولین بخش از یک بسته در مورد ترجیحات کلی استفاده کردیم که به سوال شفاهی ما در مورد این موضوعات پاسخ می‌دهد: تحمل ریسک، ترجیحات زمانی، اعتماد کلی، اعتماد به نفس و صداقت. شرکت کنندگان برای ریسک، اعتماد، اعتماد به نفس و صداقت در مقیاس های لیکرت پاسخ دادند (۰= کمترین مقدار؛ ۱۰= بیشترین مقدار). از شرکت کنندگان برای اندازه گیری ترجیحات زمانی درباره سطح خسارت متوسط بر حسب یورو برای پرداخت ۱۰۰۰ یورو در شش ماه درخواست شد. پس از آن، از آنها خواسته شد تا درباره سطح مورد نیاز خسارت در ۶ ماه برای پرداخت ۱۰۰۰ یورو در ۱۲ ماه اقدام کنند. ما با تقسیم سوالات بر ۱۰۰۰ صبر را به شکل عوامل کاهش ای محاسبه می کنیم. ما از میانگین دو عامل تنزیل به عنوان معیار صبر (مِیِر و اسپرنگر، ۲۰۱۰) استفاده می کنیم، یعنی اشخاص با صبر بیشتر (کمتر) عامل کاهش بیشتر (کمتر) دارند. استخراج یک عامل تنزیل در آینده نزدیک و در آینده دور به ما امکان کنترل این موضوع را می‌دهد که آیا اشخاص نسبت به یک موضوع خاص مغرضانه برخورد می‌کنند یا خیر. برای بررسی اولویت های مربوط به مسئولیت اجتماعی بسته دومی را طراحی کردیم که به رفتار شرکت‌کنندگان در زندگی اجتماعی و درباره ی نگرش آنها نسبت به وظایف اجتماعی پاسخ می دهد. این سوالات بر سه سناریو در مورد کمک به منافع عمومی قبل از بحران تمرکز می کند. ابتدا، ما بر رفتار بهره ور بی هزینه در حوزه خدمات عمومی مانند حمل و نقل تمرکز می کنیم. ما می پرسیم که چگونه اغلب شرکت کنندگان به فرار از هزینه در حمل و نقل عمومی مرتکب می شوند (۰= قبلا هرگز؛ ۵= همیشه). ما برای اندازه گیری مشارکت در سیاست، خواهان مشارکت فردی هستیم. در حال حاضر در آلمان بحث واضحی در مورد واکسیناسیون اجباری وجود دارد. تعداد زیادی از شهروندان در واکسن زدن تردید دارند. برای بررسی این موضوع می خواهیم تا تمایل افراد را برای اقدامات احتیاطی در نظر بگیریم تا از سلامتی آنها و سلامتی شهروندان پیرو آنها حفاظت کنیم. ما بر توافق آنها در مورد قانون واکسیناسیون اجباری سرخک قبل از رفتن کودکان به مهدکودک/مدرسه متمرکز شدیم (کمترین میزان=۰؛ بیشترین میزان=۱۰). ما بر اساس این ۳ پاسخ یک تحلیل مولفه اصلی انجام می دهیم تا یک عامل مسئولیت پذیری اجتماعی را ایجاد کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا