دانلود ترجمه مقاله مکانیسم تاثیر “اینترنت +” بر عملکرد نوآوری شرکت های سنتی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۳)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در سال ۲۰۲۳ منتشر شده که ۱۳ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۳۶ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

مکانیسم تاثیر “اینترنت +” بر عملکرد نوآوری شرکت های سنتی: شواهد تجربی از چین

عنوان انگلیسی مقاله:

The impact-mechanism of “Internet +” on the innovation performance of traditional enterprises: Empirical evidence from China

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه ساینس دایرکت، الزویر – (Sciencedirect – Elsevier)
سال انتشار ۲۰۲۳
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۳ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت – مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کار – مدیریت فناوری اطلاعات – مدیریت تکنولوژی – نوآوری تکنولوژی – مدیریت عملکرد – اینترنت و شبکه های گسترده
چاپ شده در مجله (ژورنال)  Technological Forecasting & Social Change
کلمات کلیدی “اینترنت +” – تاثیر -مکانیزم – شرکت های سنتی – عملکرد نوآوری – چین
کلمات کلیدی انگلیسی “Internet +” – Impact-mechanism – Traditional enterprises – Innovation performance – China
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Renai Jiang – Muhammad Saeed – Shenghao Yang – Shahab E. Saqib
شناسه شاپا یا ISSN ۰۰۴۰-۱۶۲۵
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.techfore.2022.122129
لینک سایت مرجع https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0040162522006503
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۱۱٫۱۴۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۱۳۴ در سال ۲۰۲۳
شاخص SJR مجله ۲٫۳۳۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد
پرسشنامه ندارد
متغیر دارد  
فرضیه ندارد
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۶۲۲

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۳۶ (۳ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱ مقدمه
۲ مروری بر تحقیقات پیشین
۳ چارچوب تجربی
۴ نتایج تجربی و تحلیل
۵ نتیجه گیری و کاربردهای سیاسی
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     بیشتر صنایع سنتی در کشور چین به مرحله بلوغ یا افول رسیده اند و رقابت پذیری محوری آنها در مقایسه با صنایع در حال توسعه در گذشته اخیر کاهش یافته است. این مقاله به مطالعه تاثیر-مکانیسم “اینترنت +” می پردازد و تأثیرات آن را بر عملکرد نوآوری شرکت تأیید کرد. داده های ۱۰۴۰ شرکت سنتی چینی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ موجود در بورس اوراق بهادار شانگهای و شنزن از گزارش ها سالانه آنها با روش متن کاوی به دست آمد. هدف از انتخاب این شرکت‌ها، تغییر کنونی شرکت‌های سنتی چینی از استراتژی توسعه منابع محور به استراتژی توسعه مبتنی بر نوآوری بود. این مطالعه از مدل رگرسیون پواسون برای بررسی رابطه متغیرهای مستقل با عملکرد نوآوری این شرکت‌ها استفاده کرد. علاوه بر این، از روش خودگردان سازی برای اعتبار سنجی اثر غیرمستقیم استفاده کردیم. بر اساس شواهد تجربی، دریافتیم که “اینترنت +” تاثیر معنادار بر عملکرد نوآوری شرکت های سنتی چینی دارد، آنهم با تأثیرگذاری بر عناصر نوآوری سازمان، ساختار حاکمیت شرکتی و فرهنگ شرکت. با استفاده از متغیرهای جایگزین در مدل ، نتایج تغییر نمی‌کنند، که نشان دهنده استواری آماری قوی می باشد. یافته های این تحقیق به افزایش یکپارچگی عمیق اینترنت در اقتصاد واقعی کمک می کند و پیاده سازی موثرتر استراتژی ملی “اینترنت +” را در شرکت های سنتی ارتقا می دهد.

 

۲ مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۱ عملکرد نوآوری شرکت و عناصر نوآوری
     ویژگی های “اینترنت +” گشودگی، به اشتراک گذاری و ارتباط است که ابزار و پلتفرمی برای شرکت ها جهت تحقق ساختار نوآوری باز فراهم می کند. از طریق دسترسی به اینترنت، شرکت ها می توانند مرزهای فیزیکی و محدودیت های زمانی و مکانی را درنوردند و به طور جهانی منابع نوآوری را تخصیص دهند(باتلیر و همکاران، ۲۰۱۳). علاوه بر این، وانگ و همکاران(۲۰۱۶) مطالعه خود را در مراحل اولیه انجام دادند و به طور نظری به بررسی ویژگی های ” اینترنت +” پرداختند و نتیجه گرفتند که عناصر نوآوری را می توان بهبود داد. بودجه های تحقیق و توسعه(R&D) و پرسنل فنی دو عنصر مهم نوآوری شرکت ها محسوب می شوند. به عقیده تانگ و همکاران(۲۰۱۴)، شرکت ها برای فعالیت های نوآوری، می توانند به بودجه های (R&D) و پرسنل فنی لازم دست یابند. با این وجود، بررسی نوآوری شرکت های دولتی و غیردولتی نشان داد که کیفیت شرکت های دولتی به طور قابل توجهی در کشور چین کاهش یافته است. دیاز- رالدان و راموس-هرا(۲۰۲۱) بیان نمودند که از طریق اینترنت، هزینه های مبادله و قرارداد کاهش می یابند و کارایی سرمایه داخلی بهبود می یابد، که عملکرد نوآوری آن را ارتقا می دهد. اقتصادانانی مانند شوالتز(۱۹۶۱) بر این باور بود که سرمایه انسانی عامل ورودی مهمی به شمار می رود. علاوه بر این، سایرامانیان و یانت(۲۰۰۵) نشان دادند که سرمایه فکری، عنصر محوری است. همچنین کائو و همکاران(۲۰۱۶) بیان نمودند که سرمایه انسانی یکی از عوامل اساسی مهم اثرگذار بر عملکرد نوآوری شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر محصول به شمار می رود. نیروی کار دانشی، خدمات و دامنه نوآوری یک شرکت را افزایش می دهد، و وجود مخارج رسمی و غیررسمی تحقیق و توسعه، نوآوری شرکت را به طور چشمگیری ارتقا می دهد(لاو و مانسوری، ۲۰۰۷). با این حال، مطالعه آنها نمی تواند پویایی های فرآیند نوآوری را گردآوری کند، چرا که آنها تنها به بررسی یک نمونه مقطعی از یک کسب وکار بزرگ پرداختند. بنابراین، از بحث قبلی مبرهن است که بودجه تحقیق و توسعه و سرمایه انسانی شرکت ها نقش مهمی در عملکرد نوآوری ایفا می کنند.

 

     یکپارچه سازی فناوری اینترنت بر اساس ویژگی های فراگیر و مشترک “اینترنت +” به ساختاردهی مجدد و استفاده از عناصر نوآوری در داخل و خارج از شرکت ها کمک می کند. بنابراین، پرسنل فنی در سازمان‌ها با انجام ابتکارات ذهنی خود بر نوآوری سازمان تأثیر می‌گذارند، زیرا پرسنل فنی شایسته و اطلاعات فناوری، عملکرد نوآوری را افزایش می‌دهند (زی و همکاران، ۲۰۱۳). دسترسی به اینترنت، پرسنل فنی را قادر می سازد تا به اطلاعات مرتبط با نوآوری و فرصت های مشترک تحقیق و توسعه بیشتری، از طریق کانال های متعدد دست یابند. بنابراین، فرضیه سازی می کنیم که “اینترنت +” با ادغام عناصر نوآوری بر عملکرد نوآوری شرکت ها تأثیر می گذارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا