دانلود ترجمه مقاله یادگیری سازمانی در شرکت هدف محور (ام دی پی آی ۲۰۲۲)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه ام دی پی آی در سال ۲۰۲۲ منتشر شده که ۱۵ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۲۸ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

یادگیری سازمانی در شرکت هدف محور: مدل اقدام پژوهشی برای بهبود رهبری

عنوان انگلیسی مقاله:

Organizational Learning at Purpose-Driven Enterprise: Action–Research Model for Leadership Improvement

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه ام دی پی آی – MDPI
سال انتشار ۲۰۲۲
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۵ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت عملکرد – مدیریت کسب و کار – مدیریت دانش – مدیریت سازمان های دولتی – مدیریت تکنولوژی – نوآوری تکنولوژی
چاپ شده در مجله (ژورنال)  Sustainability
کلمات کلیدی نوآوری پایدار – رهبری – یادگیری سازمانی – قابلیت ها – مدیریت تغییر – طراحی سازمانی – هویت اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی sustainable innovation – leadership – organizational learning – capabilities – change management – organizational design – social identity
نمایه (index) scopus – Master Journal List – JCR – DOAJ
نویسندگان Angel Losada-Vazquez
شناسه شاپا یا ISSN ۲۰۷۱-۱۰۵۰
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.3390/su14031301
لینک سایت مرجع https://www.mdpi.com/2071-1050/14/3/1301
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۴٫۱۶۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۱۰۹ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۰٫۶۶۴ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q2 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی ندارد
پرسشنامه ندارد
متغیر ندارد
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۵۷۴

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۲۸ (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ مواد و روش ها (ساز و کار)

۳ نتایج

۴ بحث

۵ نتیجه گیری

منابع مالی

بیانیه هیات بررسی (کمیته اخلاقی):

بیانیه رضایت آگاهانه

قدردانی و تشکر

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

سازمان های مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان، به منظور ترویج و توسعه ی نوآوری های پایدار و نیز ایجاد حس ارزشمندی سازمانی و اجتماعی در میان کارگذاران دانش (نیروهای متخصص) خود، باید در راستای چالش های ارتقا اجتماعی گام بردارند. به همین دلیل است که هدف سازمانی میتواند علاوه بر ایفای یک نقش استراتژیک، به عنوان وظیفه و مسئولیت اصلی مدیران ارشد نیز در نظر گرفته شود. ضمن آنکه هدف سازمانی، به عنوان بخشی از هویت کسب و کارهای اجتماعی (سازمان های اجتماعی)، می بایست با توجه به شیوه ای تازه از عملکرد رهبری تعیین شود که متمرکز بر فرآیندهای یادگیری بوده و از توانایی های ارتباطی فردی و سازمانی نشات گرفته است. چنین چالشی از یک سو نیاز به کسب و کارهایی با دغدغه مندی اجتماعی بیشتر را نشان می دهد، و از سویی دیگر بر بالا بردن توانمندی های مدیران ارشد تاکید می نماید، چرا که آنها در جهت ارتقاء اقتصاد اجتماعی و سرمایه داری ذینفعان نقش های جدیدی را بر عهده دارند. نکته حائز اهمیت این است که این امر چه از نظر ساختارهای نظری و چه از منظر شیوه های مدیریت تحول آفرین، همانند آنچه که در این مقاله با توجه به نتایج حاصل از یک پروژه تحقیقاتی که بر نقش تحول آفرین رهبری به عنوان هدایت کننده و محرکی در راستای توسعه و ارتقاء توانمندی های یادگیری های سازمانی در تلاش برای تحقق نوآوری و تاثیر گذاری اجتماعی ارائه شده، صدق می کند.

 

مواد و روش ها (ساز و کار)
روش انجام کار: این پروژه پژوهشی در طی ۷ مرحله متوالی و پیوسته انجام شده است (جدول شماره ۲). ما در شروع کار با مرور مطالعات بین رشته ای پیشین، به شناسایی فاکتورهای پژوهشی که همبستگی (رابطه) آنها در مطالعات موردی که حول موضوع مدیریت تغییر سازمانی انجام شده بود پرداختیم: CEPSA [23]؛ El Bulli [24].

 

در گام بعدی به منظور آشنایی با رویه صاحب نظران جهانی، یک پرسشنامه نیمه ساختار یافته طراحی شد که با استفاده از آن با ۱۵ نفر از صاحب نظران در این زمینه مصاحبه های تخصصی انجام دادیم: ۴ نفر از مشاوران مدیریت منابع انسانی؛ ۲ نفر از مشاوران ارتباطات استراتژیک؛ ۱ نفر رئیس سابق انجمن متخصصان CSR؛ ۱ نفر رئیس سابق انجمن ارتباطات سازمانی؛ ۱ نفر استاد و صاحب کرسی اخلاق تجاری و انرژی سازمانی ( Energy Enterprise Business Ethics )؛ ۱ نفر رئیس منابع انسانی در شرکت هتلداری؛ ۱ نفر از اساتید و رفتار سازمانی در ایالات متحده، ۱ نفر از اساتید حوزه مدیریت منابع انسانی در آلمان؛ ۱ نفر از اساتید حوزه روانشناسی اجتماعی؛ ۱ نفر از اساتید حوزه نوآوری تجاری؛ ۱ نفر از اساتید حوزه روابط کارگری.متخصصان بر حسب پیشینه ای که در حوزه تولید دانش حول محور تخصصی آنها یعنی مدیریت تغییر، مدیریت دانش و تحلیل اثرات اجتماعی آن، و نیز فرآیندهای تصمیم گیری، گزارش های سازمانی و اثرات آن بر مشارکت کارکنان و کارایی استراتژی ها، داشتند انتخاب شدند.

 

این مطالعه موردی بر روی شرکت خورده فروشی لیروی مرلین (Leroy Merlin) فرانسوی که بخشی از دارایی های گروه ADEO است و در ۱۲ کشور واقع در ۳ قاره جهان، چیزی در حدود ۴۰۰ شعبه فروشگاهی دارد، انجام شد. با توجه به فرضیاتی که در زمینه عوامل شرطی سازی مغز اجتماعی مطرح است، برای مطالعه رهبری و تاثیراتی که بر مدیریت هدف دارد، یک واحد مطالعاتی کمتر از ۱۵۰ نفر را کافی دانستیم [۲۵]. از این روی، برای این مطالعه موردی فروشگاه لیروی مرلین که به طور متوسط ۱۲۰ کارمند اجرایی در هر شعبه دارد انتخاب شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا