دانلود ترجمه مقاله داده نظرسنجی منابع اجتماعی، شخصی و کاری مرتبط با مشارکت کاری در همه گیری COVID-19 (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۲)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در سال ۲۰۲۲ منتشر شده که ۷ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۹ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

داده های نظرسنجی در مورد منابع اجتماعی، شخصی و کاری مرتبط با مشارکت کاری در میان دانش ورزان در مالزی در بحبوحه همه گیری COVID-19

عنوان انگلیسی مقاله:

Survey data on the social, personal, and work resources associated with work engagement among knowledge workers in Malaysia amid the COVID-19 pandemic

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه ساینس دایرکت، الزویر – (Sciencedirect – Elsevier)
سال انتشار ۲۰۲۲
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۷ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله آماری (Data article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت – روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله روانشناسی صنعتی و سازمانی – مدیریت منابع انسانی – مدیریت دانش
چاپ شده در مجله (ژورنال) Data in Brief
کلمات کلیدی تاب آوری – حمایت سرپرست – حمایت خانواده و دوستان – توانمندسازی روانشناختی – شرایط تسهیل کننده – دلبستگی کاری – پاندمی کووید ۱۹
کلمات کلیدی انگلیسی Resilience – Supervisor support – Family and friend support – Psychological empowerment – Facilitating conditions – Work engagement – COVID-19 pandemic
نمایه (index) scopus – Master Journal List – DOAJ – PubMed Central
نویسندگان Adedapo Oluwaseyi Ojo – Olawole Fawehinmi – Mohd Yusoff Yusliza
شناسه شاپا یا ISSN ۲۳۵۲-۳۴۰۹
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.dib.2021.107690
لینک سایت مرجع https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352340921009653
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۱٫۳۷۹ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۳۷ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۰٫۱۳۱ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q4 در سال ۲۰۲۱
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه دارد 
متغیر دارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۴۸۹

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۹ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

ارزش داده

۱ توصیف داده

۲ طرح تجربی، مواد و روش ها

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     برای ارزیابی رابطه بین تاب آوری، حمایت سرپرست، حمایت خانواده و دوستان، توانمندسازی روانشناختی، و شرایط تسهیل کننده با دلبستگی کاری، یک تحلیل رگرسیون با استفاده از بسته آماری علوم اجتماعی(SPSS) 26 انجام شد. داده از پیمایش مقطعی از ۲۵۹ دانش ورز در مالزی به دست آمد. به طور خاص، این مقاله اطلاعاتی درباره ویژگی های جمعیت شناختی مشارکت کنندگان و داده های توصیفی پاسخ های مشارکت کنندگان را ارائه می دهد. علاوه بر این، میانگین، انحراف استاندارد، پایایی مولفه های اندازه گیری شده، و خلاصه مدل تحلیل رگرسیون ارائه می شود. مجموعه داده ها، پیشنهاداتی به مدیریت ارشد جهت ایجاد روش هایی برای افزایش دلبستگی کاری کارکنان طی پاندمی کووید ۱۹ ارائه می دهد.

 

توصیف داده
     داده در ۶ جدول ارائه می شود. جدول ۱ نشان دهنده ویژگی های جمعیت شناختی مشارکت کنندگان است، ویژگی های جمعیت شناختی مشارکت کنندگان، مانند جنسیت، سن و سطح تحصیلات، موقعیت شغلی، یخش شغلی را به تصویر می کشد. سپس، در جدول ۲ آمار توصیفی از ادراک دانش ورزان از دلبستگی کاری خود، تاب آوری، حمایت سرپرست، حمایت خانواده و دوستان، توانمند سازی روانشناختی، و شرایط تسهیل کننده طی پاندمی کووبد ۱۹ ارائه می شود. داده ها، میانگین و انحراف استاندارد آیتم ها را نشان می دهد. علاوه بر این، جدول ۳، میانگین، انحراف استاندارد، میانگین واریانس استخراج شده(AVE) و پایایی مولفه های برآورد شده را نشان می دهد. جدول ۴، خلاصه مدل، مانند ضریب تعیین(R2) مدل را نشان می دهد. جدول ۵، رگرسیون ANOVA مدل را نشان می دهد. داده نشان دهنده F value مدل می باشد. جدول ۶، ضریب مدل، مانند بتا و خطای استاندارد مولفه های اندازه گیری شده، T value و معناداری متغیرهای برونزا را نشان می دهد. در آخر، جدول ۷، روایی افتراقی مولفه ها را نشان می دهد.
پرسشنامه و داده خام به صورت فایل های تکمیلی، ضمیمه مقاله می شوند. نظرسنجی به طور هدفمند از طریق Google Form مطابق طرح مقطعی به دانش ورزان در بخش های آموزش عالی، خدمات فناوری اطلاعات/ مهندسی توزیع شد.

 

طرح تجربی، مواد و روش ها
     نظرسنجی آنلاین از ۱ آوریل تا ۳۰ ماه مه سال ۲۰۲۰، طی اولین دستور کنترل کشور مالزی برای مهار گسترش پاندمی کووید ۱۹ انجام شد. به جز برای خدمات ضروری، تمام ساختمان های اداری کسب و کارها طی این دوره بسته شد، و موجب شد که پلتفرم آنلاین به مناسب ترین روش جمع آوری داده تبدیل شود. نظرسنجی با استفاده از Google form اجرا شد و لینک با پاسخ دهندگان بالقوه از طریق ایمیل و پلتفرم های رسانه اجتماعی مانند لینکدین و فیس بوک به اشتراک گذاشته شد. ضمیمه نامه ای را در نظرسنجی گنجاندیم که با بیان هدف مطالعه و درخواست از پاسخ دهندگان برای مشارکت داوطلبانه با وعده حفظ محرمانگی پاسخ های آنها آغاز می شد. بخاطر نداشتن چارچوب نمونه گیری، از تکنیک نمونه گیری هدفمند با انتخاب دانش ورزان به عنوان پاسخ دهندگان استفاده کردیم[۱، ۲]. این پاسخ دهندگان از طریق شبکه های حرفه ای نویسندگان جذب شدند. علاوه بر این، از پاسخ دهندگان خواسته شد در به اشتراک گذاری لینک با همکارانشان، کمک کنند. طرح پرسشنامه مبتنی بر تحقیقات قبلی بود و در صورت نیاز تغییراتی انجام می شد. در کل، ۲۵۹ پاسخ جمع آوری شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا