دانلود ترجمه مقاله هوش تجاری و آنالیز و اثر آن بر عملکرد شرکت های نوپا (سال ۲۰۲۱) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در ۷ صفحه در سال ۲۰۲۱ منتشر شده و ترجمه آن ۱۳ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

هوش تجاری و آنالیز و اثر آن بر عملکرد شرکتهای نوپای اندونزی

عنوان انگلیسی مقاله:

Business Intelligence & Analytics and Its Effect on Indonesia’s Startup Performance

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۱
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۷ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله کارآفرینیمدیریت کسب و کاربازاریابیمدیریت بازرگانیمدیریت استراتژیک
چاپ شده در مجله (ژورنال)  Advances in Economics, Business and Management Research
کلمات کلیدی هوش تجاری – شبکه یادگیری – نوآوری – استارتاپ – اندونزی
کلمات کلیدی انگلیسی Business Intelligence – Network Learning – Innovativeness – Startup, Indonesia
نویسندگان Sunu Puguh Hayu Triono – Rama Chandra Jaya
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.2991/aebmr.k.210831.125
بیس است 
مدل مفهومی دارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر دارد 
فرضیه دارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۱۹۵
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۱۳ (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ متدها

۳ نتایج و گفتگو

۴ نتیجه گیری

تقدیر و تشکر

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     هوش تجاری توسعه یافته ترین موضوع در تحقیق مدیریت استراتژیک است. با این حال ارتباط آن با عملکرد استارتاپ در تحقیق مورد بررسی قرار نگرفته است . این تحقیق با در نظر گرفتن این مسئله که سرمایه گذاری در اندونزی یکی از بزرگترین بخش های منطقه آسیا و اقیانوسیه است، به بررسی مدلهای استارتاپ می پردازد. این مطالعه از ESM-PLS برای آنالیز رابطه میان هوش تجاری، نوآوری، یادگیری شبکه ای، عملکرد استارتاپ استفاده می کند.واحد آنالیز استفاده شده،استارتاپ ثبت شده در مرکز داده های اندونزی بود که توسط آژانس خلاق اقتصاد راه اندازی شده بود. ۹۹۲ استارتاپ ثبت شده بودند که ۸۸۵ ایمیل به شرکت‌هایی که دارای ایمیل بودند ارسال شد. فقط ۳۱ استارتاپ به پرسشنامه تحقیقاتی جواب دادند که منجر به نرخ پاسخ‌دهی سه و نیم درصد شد. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد با آنکه هوش تجاری ظاهراً تاثیری بر موفقیت استارتاپ ندارد، اما بر یادگیری شبکه تأثیرگذار است. تاکنون نوآوری عامل تاثیرگذار در موفقیت استارتاپ در اندونزی نشان داده شده است. این مقاله به توضیح درباره موقعیت هوش تجاری می‌پردازد. از همه تعداد گفته شده فقط ۳۱ استارتاپ پرسشنامه تحقیقی را پر کردند و نرخ پاسخ‌دهی سه و نیم درصد شد. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که هوش تجاری بر عملکرد استارتاپ تاثیری ندارد اما بر یادگیری شبکه اثر می گذارد .چیزی که اثبات شده است این است که نوآوری بر عملکرد شرکت های استارتاپی اندونزی تاثیر می گذارد. این مقاله به ما اجازه می دهد که درک بهتری از نقش هوش تجاری، یادگیری شبکه و نوآوری در استارتاپ را داشته باشیم. این درک بهبود یافته می تواند در تصمیم‌گیری‌ها به مدیران و مسئولین استارتاپ کمک کند. بر خلاف نتایج به دست آمده از تحقیق قبلی بر روی تاثیر هوش تجاری بر روی عملکرد استارتاپ، نتایج به دست آمده از این تحقیق از این رابطه پشتیبانی نمی‌کند. این تحقیق راه را برای نیاز به تایید تاثیر هوش تجاری بر عملکرد استارتاپ و همچنین درک بهتر ادامه مکانیسم‌ها مساعد می کند.

 

بررسی مطالعات اخیر
هوش تجاری و تحلیل ها
     هوش رقابتی(CI) برنامه ای رسمی جهت جمع آوری اطلاعات رقیبان شرکت استWheelen Thomas et) al 2017 (که اغلب هوش تجاری نامیده می‌شود و یکی از سریع ترین زمینه های در حال رشد در مدیریت استراتژیک است. (Wanda & Stian, 2015)

 

     هوش تجاری می تواند به عنوان یک عبارت کلی در نظر گرفته شود که شامل جمع آوری فعالیت ها و فرآیندها و تکنولوژی ها همچنین ذخیره سازی، آنالیز و تحلیل اطلاعات برای بهبود تصمیم گیری است.هوش تجاری دارای سه هدف اصلی است که به معنای مهیا کردن یک درک کلی از صنعت و رقیبان، شناسایی مناطق ضعیف و پیش‌بینی اقدامات بالقوه رقیبان که موقعیت شرکت را در بازار به خطر میاندازد، میباشد. David & David) (2017عملکرد هوش تجاری بهینه اطلاعات داخلی و خارجی را برای حمایت از عملکرد تجارت ترکیب می‌کند. (Baltzan, 2020).

 

     اما همه این مسائل از جمله ایده تحلیل داده ها و اطلاعات به صورت مدیریتی می‌شود که برای علم مختصر و مفید است. (Al-Shubiri, 2012). در زمینه مدیریت این مفهوم تحت عنوان دیگری مورد مطالعه قرار گرفته بود. (Adidam et al., 2012). بعضی از نویسندگان از عبارت هوش تجاری برای انتقال بررسی محیط استفاده می کند که بر روی این مسئله که چگونه مدیران به بررسی محیطی سازمان های خود می پردازند تمرکز دارد. شرکت ها به هوش و آنالیز رقابتی مراجعه می‌کنند (Dishman & Calof, 2008; Gudfinnsson et al 2015 ) و بیشتر بر روی رقیبان، نقاط قدرت نقاط ضعف و رفتارشان تمرکز دارند. در حالی که برخی دیگر به هوش تکنولوژی اشاره می‌کنند که برای پویایی تکنولوژیکی است. Adidam et al., 2012; Božič) (Dimovski, 2019a; Hannula & Pirttimaki, 2003; Pellissier & Nenzhelele, 2013 این اقدام به کمپانی ها اجازه می دهد که داده ها را به دانش مفید تبدیل کند (Hoppe et al., 2009), و سپس تصمیمات بهتر و سریعتری را (Chang et al., 2015; Hannula & Pirttimaki, 2003) برای بهبود عملکرد تجارت و حمایت از تصمیم گیری ها بگیرد که در همه سطح های سازمان انجام می شود برای مثال سطح استراتژیک ، سطح تاکتیکی و عملیاتی (Gudfinnsson et al., 2015; Negash & Gray, 2008).

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا