دانلود ترجمه مقاله حجم کار و کیفیت حسابرسی حسابرسان تحت فشار بودجه ساعت حسابرسی (وایلی ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه وایلی در ۱۷ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۴۱ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

حجم کار و کیفیت حسابرسی حسابرسان تحت فشار بودجه ساعت حسابرسی: مدارکی از بازار حسابرسی کره

عنوان انگلیسی مقاله:

Auditors’ workload and audit quality under audit hour budget pressure: Evidence from the Korean audit market

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۷ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله حسابرسیحسابداری مالی
چاپ شده در مجله (ژورنال) International Journal of Auditing
کلمات کلیدی فشار حق الزحمه حسابرسی – ساعت حسابرسی – کیفیت حسابرسی – حجم کاری حسابرس – انحراف بودجه
کلمات کلیدی انگلیسی audit fee pressure – audit hour – audit quality – auditor’s workload – budget variance
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Seokyoun Hwang- Philip Keejae Hong
شناسه شاپا یا ISSN ۱۰۹۹-۱۱۲۳
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1111/ijau.12286
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۲٫۸۸۲ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۲۵ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۰٫۵۴۲ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی دارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر دارد 
فرضیه دارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۱۶۴
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Wiley
نشریه وایلی – Wiley

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۴۱ (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه دارد و ترجمه شده است
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱٫ مقدمه
۲٫ پیشینه و توسعه فرضیه
۳٫ طرح تحقیق و انتخاب نمونه
۴٫ نتایج
۵٫آزمون های اعتبار نتایج
۶٫ نتیجه گیری
یادداشت های پایانی
پیوست الف: تعاریف متغیر
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     در این پژوهش از داده های ساعت حسابرسی منحصر به فرد (‏واقعی و بودجه بندی شده) در کره استفاده کردیم و به بررسی تاثیر حجم کار حسابرسان بر کیفیت حسابرسی تحت فشار بودجه ساعت حسابرسی پرداختیم. ما به این نتیجه رسیدیم که زمانی که ساعات کل حسابرسی از ساعات بودجه بندی شده تجاوز کند (‏یعنی انحراف بودجه نامطلوب)، شدت حجم کار حسابرس تاثیر منفی بر کیفیت حسابرسی دارد. زمانی که حجم کار حسابرسی را توسط سطح حسابرس تفکیک می کنیم، به این نتیجه می سریم که حجم کار شریک، بدون توجه به انحراف بودجه، تاثیر منفی بر کیفیت حسابرسی دارد، در حالی که حجم کار حسابرس ارشد تنها زمانی تاثیر منفی بر کیفیت حسابرسی دارد که انحراف بودجه نامطلوب باشد. ما یافته های تجربی خود را به صورت محتاطانه تفسیر می کنیم تا نشان دهیم که استرس و فرسودگی که از ساعات حسابرسی افزایش یافته تحت فشار بودجه ایجاد می شود، می تواند حسابرسان را مجبور کند در رفتارهایی مشارکت کنند که به کیفیت حسابرسی آسیب می رسانند.

 

پیشینه و توسعه فرضیه
بازار حسابرسی کره
     بازار سرمایه کره رشد سریعی را در چند دهه گذشته نشان داده است. با این وجود، فقدان شفافیت و پاسخگویی بازار اغلب به عنوان بزرگ ترین تهدید بالقوه برای اقتصاد کره اشاره شده است. بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند که چنین عدم شفافیت بازار به بحران مالی در کره در اواخر دهه ۱۹۹۰ کمک کرده است. بعد از ان، نهاد نظارت مالی کره (‏کمیسیون نظارت مالی (‏FSC)‏و خدمات نظارت مالی (‏FSS)‏)‏ در تلاش برای همسو شدن بیشتر با استانداردهای جهانی در بازار سرمایه، شروع به حذف بازار حسابرسی به عنوان بخشی از اصلاحات نهادی و سیاسی کرده اند [۴]‏. یکی از تغییرات خط‌مشی کلیدی در بازار حسابرسی این است که اکنون حق الزحمه های حسابرسی باید از طریق قراردادهای بین حسابرسان و شرکت‌های مشتری مشخص شوند (پارک و همکاران، ۲۰۱۰) [۵]‏.

 

     شرکت های حسابرسی در کره، حوزه های مختلفی از خدمات غیر حسابرسی را نیز فراهم می کنند. با این وجود در سال های گذشته، درآمد شرکت های حسابرسی از خدمات غیر حسابرسی نسبت به کل درآمدها به طور قابل توجهی افزایش یافته است [۶]‏. افزایش در هزینه های خدمات غیر حسابرسی برای شرکت های حسابرسی اکثرا از خدمات مشاوره مربوط به بازسازی شرکت های کره ای در طول دوره بهبود از بحران مالی و اتخاذ اجباری استانداردهای گزارش مالی بین المللی در سال ۲۰۱۱ ناشی می شود. یک مطالعه اخیر همچنین نشان می دهد که شرکت های حسابرسی در کره به طور استراتژیک خدمات غیر حسابرسی را انتخاب می کنند که نسبت به خدمات حسابرسی سنتی سودآورتر هستند (چوی و یون، ۲۰۱۴).

 

     حذف مقررات دست وپاگیر در بازار حسابرسی همراه با وابستگی شدید به خدمات غیر حسابرسی به عنوان یک منبع درآمد، رقابت در بازار حسابرسی کره را سخت کرده است. این افزایش رقابت به طور منفی بر درآمد هزینه حسابرسی شرکت‌های حسابرسی تاثیر می گذارد و در نتیجه ساختار سود شرکت های حسابرسی را تغییر می دهد. برآورد دست پائین از اوایل دهه ۲۰۰۰ در بازار حسابرسی بسیار متداول شده است. کیم و کو (‏۲۰۱۷) ثابت می نمایند که وقتی حق الزحمه های حسابرسی نسبت به کل دارایی ها (‏درآمد کل)‏ مقایسه می شوند، به طور متوسط تنها ۲۹ % (‏۲۷ %) ‏از حق الزحمه های حسابرسی در ایالات متحده محسوب می شوند. همچنین به این نتیجه رسیدند که حق الزحمه های حسابرسی شرکت های کره ای، حتی پس از کنترل عوامل دیگری که بر حق الزحمه های حسابرسی تاثیر می گذارند، ۴۲ % کمتر از شرکت های آمریکایی است. با این وجود، شرکت های حسابرسی گرایش به جبران حاشیه سود کاهش یافته یا حتی زیان از خدمات حسابرسی با سودهای بالاتر از مقدار افزایش یافته خدمات غیر حسابرسی خود دارند.

 

     نهادهای نظارتی کره ای مقررات ویژه ای را در رابطه با افشای اجباری اتخاذ کرده اند تا اثرات منفی حق الزحمه های حسابرسی کمتر به دلیل رقابت شدید را کاهش دهند. به عنوان مثال از سال ۲۰۰۳ شرکت های مشتری ملزم به ارائه اطلاعات در مورد ساعات حسابرسی کل و همچنین حق الزحمه های حسابرسی هستند. در ضمن نهادهای نظارتی شرکت ها را ملزم به افشای ساعات دقیق حسابرسی و تعداد حسابرسان توسط هر سطح حسابرس در تیم حسابرسی در بخش گزارش حسابرسی گزارش های سالانه خود که از سال ۲۰۱۵ آغاز می شود، می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا