دانلود ترجمه مقاله مخارج توسعه پیش بینی تولید ناخالص داخلی واقعی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۱۳ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۳۰ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

تحقیقات حسابداری کل و مخارج توسعه پیش بینی تولید ناخالص داخلی واقعی

عنوان انگلیسی مقاله:

Aggregate accounting research and development expenditures and the prediction of real gross domestic product

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۳ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله حسابداری مالیحسابداری عمومی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Accounting and Public Policy
کلمات کلیدی تعداد حسابداری کل – هزینه های تحقیق و توسعه – تولید ناخالص داخلی – پیش بینی اقتصاد کلان – ساختارهای تاخیر توزیعی
کلمات کلیدی انگلیسی Aggregate accounting numbers – Research and development expenditures – Gross domestic product – Macroeconomic forecasting – Distributed lag structures
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Daniel W. Collins – Nhat Q. Nguyen
شناسه شاپا یا ISSN ۰۲۷۸-۴۲۵۴
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.jaccpubpol.2021.106901
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۳٫۶۱۵ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۸۲ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۱٫۰۹۵ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی دارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر دارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۰۴۶
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۰ (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه دارد و ترجمه شده است
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ ایجاد فرضیه، طرح تحقیق و نتایج تجربی

۳ تحلیل بیشتر و کنترل نیرومندی

۴ نتیجه‌گیری

تامین مالی

بیانیه منافع رقابتی

تقدیر و تشکر

ضمیمه A. خلاصه از متغیرهای استفاده شده در این تحلیل

ضمیمه B. مواد مکمل

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

در سالهای اخیر توجه زیادی به نقش اطلاعات حسابداری برای سیاستگذاری دولتی شده است. کونچیتچکی وپاتاتویکاس (۲۰۱۴a,b) نشان می‌دهند که رشد درآمد حسابداری کل می‌تواند رشد آینده را در تولید ناخالص داخلی واقعی و اسمی پیش بینی کند. با تفکیک درآمد به اجزای تحقیق و توسعه و پیش از تحقیق و توسعه ، مقالات خرد را به مقالات کلان تبدیل می‌کنیم. با استفاده از مدل محدود با وقفه‌های توزیعی آلمون (۱۹۶۵)، دریافتیم که هر دو مولفه می‌توانند رشد GDP واقعی را با ساختارهای تقدم ـ تأخر پیش‌بینی کنند. مهمتر از همه، این تفکیک با استفاده از اطلاعات حسابداری قدرت توضیحی مدل پیش‌بینی‌کننده را به طور چشمگیر افزایش می‌دهد. تحقیق و توسعه حسابداری کل می‌تواند GDP واقعی را از طریق مصرف شخصی، سرمایه‌گذاری کسب‌وکار و کانال‌های صادرات خالص GDP پیش‌بینی کند. مطالعه ما تحقیقات قبلی در خصوص پیش‌بینی سودمندی اطلاعات حسابداری در سطح کل را گسترش می‌دهد و مفاهیم کاربردی برای پیش‌بینی کلان وسیاستگذاری دولتی درارتباط با فعالیت‌های نوآورانه شرکت‌های فهرست‌شده دولتی دارد.

 

ایجاد فرضیه، طرح تحقیق و نتایج تجربی
     هزینه‌های تحقیق و توسعه ، درآمدهای پیش از تحقیق و توسعه و رشد واقعی آینده GDP
کی پی (۲۰۱۴b) دریافت که رشد درآمد عملیاتی کل می‌تواند یک چهارم آینده رشد GDP واقعی را پیش‌بینی کند. به سبب اینکه درآمد عملیاتی مولفه‌ی اصلی درآمد است، براساس ساختار تاخیر مستندشده در کی پی (۲۰۱۴b) انتظار داریم که رشد درآمد کل پیش از تحقیق و توسعه می‌تواند رشد GDP واقعی را در کوتاه مدت پیش‌بینی کند. درعین‌حال، با توجه به نظریات گذشته در خصوص تحقیق و توسعه ، انتظار داریم مولفه‌ی تحقیق و توسعه درآمد رشد واقعی GDP را در بلندمدت پیش‌بینی کند چراکه اثرات سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه در چند دوره توزیع شده‌اند و اثرات پی در پی این سرمایه‌گذاری‌های تحقیق و توسعه در یک راستا هستند. به سبب ماهیت تاخیر ورودی ـ خروجی هزینه تحقیق و توسعه، ما از مدل تاخیر توزیعی آلمون (۱۹۶۵) استفاده می‌کنیم تا بسنجیم به طور میانگین چقدر تغییر در هزینه کل تحقیق و توسعه زمان می‌‌برد تا روی رشد واقعی GDP تاثیر گذارد و این تاثیر چقدر طول می‌کشد. از مولفه‌ی تحقیق و توسعه انتظار نداریم تاثیر بلندمدتی روی GDP داشته باشد چراکه سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه برای تحقق درخروجی‌های تجاری زمان‌بر است.

 

     ما تنظیمات فصلی را بنا به سه دلیل انتخاب می‌کنیم. ابتدا، داده‌های حسابداری کل به طور بالقوه برای اقتصاددانان کلان مهم هستند که اغلب پیش‌بینی فصلی از GDP ارائه می‌کنند (استارک، ۲۰۱۰؛ کی پی، ۲۰۱۴a؛ کی پی، ۲۰۱۴b). دوم، استفاده از داده‌های فصلی به ما زمان کافی برای مشاهدات فصلی می‌دهد تا ساختار تقدم ـ تأخر هزینه‌های تحقیق و توسعه و رشد آینده GDP در ارتباط با مطالعات خرد تا کلان گذشته را بهتر تحلیل کنیم که از بانک اطلاعاتی رایانه‌ی اوراق بهادار و صورتهای مالی شرکت (کامپوستات) به عنوان منبع اصلی داده‌های حسابداری استفاده می‌کنیم (کی پی؛ ۲۰۱۴a؛ کی پی ۲۰۱۴b)؛ (نالاردی و اوگنوا، ۲۰۱۷؛ پاتاتوکاس، ۲۰۱۴; شیواکومار و اورکان، ۲۰۱۷). سوم، استفاده از داده‌های فصلی یافته‌های ما را با یافته‌های گزارش شده در (کی پی؛ ۲۰۱۴a؛ کی پی ۲۰۱۴b) قابل مقایسه می‌کند که از داده‌های فصلی استفاده می‌کنند. برای تست پیش‌بینی‌های ما، به رشد اخیر GDP در رشد تحقیق و توسعه حسابداری کل تاخیری به صورت زیر برمی‌گردیم.

 

      ما معیار رشد تحقیق و توسعه حسابداری کلG_(〖_XRD〗_q ) را می‌سازیم که ادامه روش کل استفاده شده از سوی (کی پی؛ ۲۰۱۴a؛ کی پی ۲۰۱۴b) است. برای هر سه ماهه شرکت، ما تغییر تعدیل‌شده فصلی در هزینه‌های تحقیق و توسعه فصلی را محاسبه می‌کنیم که توسط فروش فصلی تاخیری یک دوره‌ای اندازه‌گیری می‌شود و سپس میانگین وزنی این تغییر در کل شرکت سهامی عام در همان فصل با وزن ارزش بازار شرکت‌ها در ابتدای فصل محاسبه می‌کنیم. مولفه‌ی پیش از تحقیق وتوسعه درآمدها را با افزودن هزینه تحقیق و توسعه پس از مالیات به درآمدها با استفاده از نرخ مالیات قانونی ۳۵ درصدی محاسبه می‌کنیم. ما سپس مولفه پیش از تحقیق و توسعه درآمدها را در سطح کل G_PreRD_Earn q با استفاده از همان روش کل محاسبه می‌کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا