دانلود ترجمه مقاله اثر توانایی پویا بر رضایت مشتری بواسطه دگرگونی دیجیتال (ام دی پی آی ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه ام دی پی آی در ۲۱ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۳۲ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

اثرات توانایی های پویا بر رضایت مشتری بواسطه دگرگونی دیجیتال در بخش خودرو

عنوان انگلیسی مقاله:

Impact of Dynamic Capabilities on Customer Satisfaction through Digital Transformation in the Automotive Sector

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf 
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۲۱ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت بازرگانیبازاریابیمدیریت کسب و کارمدیریت فناوری اطلاعاتمدیریت تکنولوژی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Sustainability
کلمات کلیدی تحول دیجیتال – قابلیت های پویا – رضایت مشتری – صنعت خودروسازی – مدل معادلات ساختاری (SEM)
کلمات کلیدی انگلیسی digital transformation – dynamic capabilities – customer satisfaction – automotive industry – structural equation model (SEM)
نمایه (index) scopus – Master Journal List – JCR – DOAJ
نویسندگان Pablo Martínez de Miguel – Carmen De-Pablos-Heredero – Jose Luis Montes – Antón García
شناسه شاپا یا ISSN ۲۰۷۱-۱۰۵۰
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.3390/su14084772
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۴٫۱۶۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۱۰۹ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۰٫۶۶۴ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q2 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه دارد ✓ 
متغیر دارد ✓ 
فرضیه دارد ✓ 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۰۰۲
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت MDPI
نشریه ام دی پی آی – MDPI

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۲ (۶ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه  به صورت عکس درج شده است
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱- مقدمه

۲- مواد و روش ها

۳- نتایج

۴- بحث

۵- نتیجه گیری

منابع

جدول S1. پرسشنامه قابلیت های پویا

جدول S2. بررسی متغیرهای رضایت

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     فن آوری از جنبه های گوناگونی بر تجارت تأثیر گذاشته است و از همین رو، بسیاری از شرکت ها انجام تغییر در ساختارهای و مدل های تجاری خود برای بهبود رضایت مشتری را لازم می دانند. هدف، کمیت سازی تأثیر قابلیت های پویا بر رضایت مشتری از طریق تحول دیجیتال در درون بخش خودروسازی بود. یک نمونه ی تصادفی متشکل از ۴۲ پرسشنامه پیرامون ۱۲۷ صنعت مورد بررسی طی بازه ی زمانی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ در یک بافت پیش از کووید ۱۹ گردآوری شد. یک مدل معادلات ساختاری (SEM) در دو مرحله به کار بسته شد. در مرحله ی نخست، دو مدل انعکاسی ساخته شد. در مرحله ی دوم، یک مدل معادلات ساختاری ارزیابی شد. نتایج به دست آمده در این مطالعه نشان داد که قابلیت های حس کردن، بهره گیری، و نوآوری به طور مناسبی در یک سازه به نام «قابلیت های پویا» دسته بندی می شوند. یک تأثیر مثبت قابلیت های پویا بر رضایت مشتری یافت شد. بنابراین، شرکت ها در این صنعت می بایستی بر ایجاد قابلیت های پویا برای بهبود رضایت مشتری تمرکز کنند. هنگامی که فرصت ها شناسایی شدند، مدیران از قابلیت آن ها بهره می گیرند تا دانش، نوآوری، بهبود فرایند، و تعریف راهبردها را دگرگون کنند و مورد بهره برداری قرار دهند و در نهایت دانش تازه را با دانش پیشین در هم آمیزند. تحول دیجیتال به شناسایی نیازهای واقعی برای مشتریان، تماس با آنان، و حل مشکلات آنان و نیز ارائه ی محصولات و خدمات از طریق پیش بینی کردن نیازهای آنان کمک کرده است.

 

مواد و روش ها
رویکرد فرضیه

     در آثار پیشین [۷]، یک انتساب درست از ۱۵ متغیر مشاهده شده به ابعاد حس کردن، بهره گیری، و نوآوری قابلیت-های پویا برآورد شد (جدول S1. پرسشنامه ی قابلیت های پویا و شکل ۱).بر پایه ی چهارچوب نشان داده شده در شکل ۱، که در آن انتساب متغیرهای مشاهده شده به ابعاد حس کردن، بهره گیری، و نوآوری صورت می گیرد، پرسش های پژوهشی زیر ارائه شدند: آیا ابعاد حس کردن، بهره گیری، و نوآوری را می توان زیر یک سازه با نام «قابلیت های پویا» دسته بندی کرد؟ آیا قابلیت های پویا به شکلی مثبت بر رضایت مشتری تأثیر گذاشتند؟ بنابراین، دو مدل سنجش و یک مدل معادلات ساختاری پیشنهاد شدند (شکل ۲).

 

     فرضیه های پیشنهادی از طریق نظامی از مدل های معادلات ساختاری در دو مرحله ارائه شدند. در مرحله ی نخست، دو مدل انعکاسی (M1 و M2) ساخته شدند. در مرحله ی دوم، در فرضیه ی ۱، یک مدل معادلات ساختاری ساخته شد که در آن روابط میان قابلیت های پویا (DynCap) و رضایت مشتری (CustSatis) ارزیابی شدند.پرسشنامه ی به کاررفته متغیرهای زیر را که مرتبط با رضایت مشتری هستند (جدول S2. مروری بر متغیرهای رضایت) گردآوری کرد.

 

     DT_CONTA . تا چه اندازه تحول دیجیتال ما را قادر ساخته تا نیازهای واقعی مشتریان را شناسایی کنیم؟ امروزه، روش های بازاریابی سنتی برای درک نیازهای مشتری کافی نیستند [۷۰]. رفتار خرید و فروش مشتری به سرعت به سوی استفاده از فن آوری سیار، خرید آنلاین، ارزش آفرینی مشترک، و غیره تکامل یافته است، امری که منجر به تدوین مدل های تازه ای برای ارزیابی ماهیت نیاز مشتری شده است [۷۱].

 

     DT_PROA_1 . تا چه اندازه تحول دیجیتال ما را قادر ساخته تا با مشتریان تماس بگیریم و مسائل را حل نمائیم؟ تحول دیجیتال بر دگرگون کردن تجربه ی مشتری، روابط، و فرایندها متمرکز شده است [۴۹]. این همکاری با مشتری شالوده ی امروزی برای نوآوری است، و نیز یک سامانه ی کارامد برای قادر ساختن سازمان های موفق برای آگاهی یافتن از نیازهای مشتریان شان به منظور برآوردن نیازهای آنان و بهبود عملکرد است. موفقیت تحول دیجیتال به آفریدن ارزش مشتری و درک نیاز برای بهبود فرایندها و نه صرفاً خودکارسازی آن ها بستگی خواهد داشت [۵۳].

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا