دانلود ترجمه مقاله انعطاف پذیری روان شناختی و فرسودگی شغلی COVID-19 (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۸ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۲۵ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

انعطاف پذیری روان شناختی و فرسودگی شغلی COVID-19 در دانشجویان چینی: یک مدل میانجی گری تعدیل شده

عنوان انگلیسی مقاله:

Psychological flexibility and COVID-19 burnout in Chinese college students: A moderated mediation model

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۸ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله روانشناسی شناختروان سنجی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Contextual Behavioral Science
کلمات کلیدی انعطاف پذیری روان شناختی – فرسودگی حاصل از کووید ۱۹ – استرس کووید ۱۹ ادراک شده – پشتیبانی اجتماعی – میانجی گری تعدیل یافته
کلمات کلیدی انگلیسی Psychological flexibility – COVID-19 burnout – Perceived COVID-19 stress – Social support – Moderated mediatio
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Baojuan Ye – Xun Chen – Yanzhen Zhang – Qiang Yang
شناسه شاپا یا ISSN ۲۲۱۲-۱۴۴۷
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.jcbs.2022.04.003
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۴٫۵۴۵ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۳۳ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۱٫۲۷۲ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی دارد  
پرسشنامه ندارد
متغیر دارد  
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۹۷۰
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۲۵ (۴ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱- مقدمه

۲- روش

۳- نتایج

۴- بحث

۵- نتیجه گیری

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

مطالعات اندکی به بررسی عواملی که ممکن است بر رابطه ی میان انعطاف پذیری روان شناختی و فرسودگی حاصل از کووید ۱۹ دانشجویان تأثیر بگذارند، پرداخته اند. مطالعه ی کنونی یک مدل میانجی گری تعدیل یافته را با استفاده از استرس کووید ۱۹ ادراک شده به عنوان میانجی و پشتیبانی اجتماعی به عنوان تعدیل گر در میان ۲۳۷ دانشجوی چینی آزمود. پس از کنترل کردن جنسیت، سن، مکان خانواده، و سال تحصیلی (سال اول، سال دوم، سال سوم، سال چهارم)، انعطاف پذیری روان شناختی به طور معنی داری با فرسودگی حاصل از کووید ۱۹ مرتبط بود، و این پیوند با میانجی گری استرس کووید ۱۹ ادراک شده انجام شد. پشتیبانی اجتماعی، اثرات مضر استرس کووید ۱۹ ادراک شده بر انعطاف پذیری روان شناختی و نیز همبستگی میان استرس کووید ۱۹ ادراک شده و فرسودگی را تعدیل کرد.

روش
رویه

     ما داده های اصلی را از طریق پرسشنامه Star Survey (یک بستر گردآوری داده ی برخط به نشانی http://www.wjx.cn/) و به وسیله ی منتشر کردن پرسشنامه های برخط برای شرکت کنندگان از طریق بسترهای رسانه های اجتماعی همچون WeChat و QQ گردآوری کردیم. شرکت کنندگان در صورتی واجد شرایط برای این مطالعه تشخیص داده می شدند که دانشجویان ثبت نام شده ای باشند و به گروه های رسانه های اجتماعی پیوسته باشند. کمیته ی اخلاق پژوهشی موسسه ی نویسنده ی اول، این مطالعه را پیش از استخدام شرکت کنندگان تأیید کرد. پیش از گردآوری داده ها، ما رضایت آگاهانه ی شرکت کنندگان استخدام شده را خواستار شدیم. پیش از تکمیل پرسشنامه-های برخط، به آگاهی شرکت کنندگان رسانده شد که این پرسشنامه بدون نام و محرمانه خواهد بود و آنان از این آزادی برخوردار خواهند بود که هر لحظه که اراده کند می توانند از آن کناره گیری کنند. آنگاه این تحقیق پیمایشی به صورت جزئی اصلاح و تنظیم شد و رسماً اجرا گردید. داده هایی که ما گردآوری کردیم فاقد داده های گمشده و از قلم افتاده بودند چون تنها پرسشنامه هایی که به طور کامل پاسخ داده شده بودند، ثبت می شدند. پس از کنار گذاشتن نمونه های غیرواجد شرایط (برای نمونه، پرسشنامه ای شامل ۳۵ آیتم در کم تر از ۶۰ ثانیه تکمیل شد و به طور منظمی پاسخ داده شد)، ما سرانجام ۲۳۷۷ پرسشنامه ی معتبر با یک نرخ پاسخگویی کارامد ۱۲/۹۵ درصد از مجموع ۲۴۹۹ پرسشنامه ی اصلی گردآوری کردیم.

 

شرکت کنندگان

     شرکت کنندگانی از سراسر چین استخدام شدند که رشته های تحصیلی گوناگونی داشتند. در میان پاسخ دهندگانی از نمونه ی پایانی (بازه ی سن = ۲۴-۱۶، میانگین سنی=۴۲/۱۹، انحراف معیار سنی=۲۹/۱، ۶/۵۳ درصد دختر)، ۹۵۸ تن (۳/۴۰ درصد) دانشجویان سال اول، ۷۶۶ تن (۲/۳۲ درصد) دانشجویان سال دوم، ۵۷۰ تن (۲۴ درصد) دانشجویان سال سوم، و تنها ۸۳ تن (۵/۳ درصد) دانشجویان سال چهارم بود. افزون بر این، ۱۴۹۹ (۱/۶۳ درصد) پاسخ دهنده مکان خانواده ی خود را گزارش کردند که به معنی محل اقامت پیش از ثبت نام به صورت مکان های روستایی یا شهری بود.

 

انعطاف پذیری روان شناختی
انعطاف پذیری روان شناختی به طور غیرمستقیمی با استفاده از پرسشنامه ی پرهیختن و پیوستن برای جوانان (AFQ-Y8، گریکو و همکاران، ۲۰۰۸) اندازه گیری شد. این مقیاس تک بعدی (۸ آیتمی) در این نمونه ی چینی استفاده شده است و پایایی و روایی مطلوبی را نشان می دهد (چن و همکاران، ۲۰۱۹). دانشجویان هر آیتم را (برای نمونه، «اگر قلب من تند بزند، یعنی مساله برایم پیش آمده است») بر اساس یک مقیاس پنج امتیازی در بازه ی ۱ (هرگز درست نیست) تا ۵ (همیشه درست است) ارزیابی کردند. پاسخ ها برای ۸ آیتم انجام شد، چنان که نمره ی بالاتر بیانگر سطح بالاتری از انعطاف پذیری روان شناختی پس از نمره گذاری معکوس بود. برای نمونه ی کنونی، ضریب آلفای کرونباخ این مقیاس مطلوب بود (آلفا = ۸۸/۰).

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا