دانلود ترجمه مقاله تحلیل مقرون به صرفه مدیریت مورد برای درمان آنتی ترومبوتیک بهینه در شیوه های عمومی آلمان (BMC 2019)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه BMC در سال ۲۰۱۹ منتشر شده که ۱۰ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۲۰ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

تحلیل مقرون به صرفه مدیریت مورد برای درمان آنتی ترومبوتیک بهینه در شیوه های عمومی آلمان در مقایسه با مراقبت های معمول – نتایج حاصل از کارآزمایی PICANT

عنوان انگلیسی مقاله:

Cost-effectiveness analysis of case management for optimized antithrombotic treatment in German general practices compared to usual care – results from the PICANT trial

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه BMC
سال انتشار ۲۰۱۹
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۰ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله پزشکی عمومی – بهداشت عمومی – خون و آنکولوژی
چاپ شده در مجله (ژورنال)  Health Economics Review
کلمات کلیدی ضد انعقادی [MeSH] – بيماری مزمن [MeSH] – تحليل هزينه-اثربخشی – مراقبت های اوليه بهداشتی [MeSH]
کلمات کلیدی انگلیسی Anticoagulants [MeSH] – Chronic disease [MeSH] – Cost-effectiveness analysis – Primary health care [MeSH] – Case management [MeSH] – Health services research [MeSH]
نمایه (index) Scopus – Master Journals List – JCR – DOAJ – PubMed Central
نویسندگان Lisa R. Ulrich – Juliana J. Petersen – Karola Mergenthal – Andrea Berghold – Gudrun Pregartner
شناسه شاپا یا ISSN ۲۱۹۱-۱۹۹۱
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1186/s13561-019-0221-2
لینک سایت مرجع https://healtheconomicsreview.biomedcentral.com/articles/10.1186/s13561-019-0221-2
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۲٫۲۸۲ در سال ۲۰۲۲
شاخص H_index مجله ۳۲ در سال ۲۰۲۳
شاخص SJR مجله ۰٫۸۳۶ در سال ۲۰۲۲
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q2 در سال ۲۰۲۲
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۶۲۷

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۲۰ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است  
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن درج نشده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲

 

بخشی از ترجمه

چکیده مطلب
سابقه و زمینه:
با انجام مداخلات مدیریت موردی ، پزشکان عمومی و دستیاران مراقبت های بهداشتی می توانند به بیماران دچار بیماری های مزمن خود خدمات درمانی بیشتری ارائه دهند. با این حال، تأثیرات اقتصادی چنین مداخلاتی اغلب ناواضح است ، گر چه چگونگی مدیریت بار یک بیماری مزمن، همواره سوالی کلیدی برای سیاست گذاران است. هدف از این تحقيق مقايسه اثربخشی هزینه ۲۴ ماهه مديريت مراقبتهای اوليه برای بيماران مبتلا به علايم طولاني مدت برای درمان با داروهای ضد انعقاد خوراکی در مقایسه با روش های درمانی معمول است.
روش ها : اين تحليل بخشی از آزمايش مديريت مراقبت های اوليه کنترل شده با روش تصادفی خوشه ای برای بررسی درمان بهينه آنتی ترومبوتيک (PICANT) است. در ابتدا جمعیت نمونه ای متشکل از ۶۸۰ بیمار دارای بیمه درمانی قانونی آلمان برای تجزیه و تحلیل هزینه انتخاب شدند (۹۲٪ از کل شرکت کنندگان اولیه ). هزینه ها شامل تمام هزینه های مربوط به مراقبت های مستقیم مربوط به بیماری از دیدگاه پرداخت کننده (بیمه های قانونی آلمان) و هزینه های مدیریت موارد مداخله برای گروه مداخله گر بود. برای سنجش کیفیت زندگی سالم تنظیم شده (QALY) از ابزار( EQ-5D-3 L) برای ارزیابی سودمند ی و نسبت هزینه-بهره وری (ICER) استفاده گردید. میانگین تفاوت ها با محدوده اعتماد ۹۵٪ (CI) بصورت مستقل و غیر پارامتری (۱۰۰۰ تکرار) محاسبه و نمایش داده شد. 
نتایج N = 505 بیمار (۶۰۵/۵۰۵، ۷۴٪) در تجزیه و تحلیل هزینه ها شرکت کردند (تجزیه و تحلیل کامل هزینه ها پس از ۱۲ و ۲۴ ماه پیگیری شد و و همچنین اطلاعات در مورد هزینه و QALY) در آن گنجانده شد. پس از دو سال، میانگین تفاوت هزینه های مستقیم مراقبت های بهداشتی در هر بیمار ۱۱۵ یورو ، ۹۵% CI[− ۲۰۱; ۴۰۶] و QALYs (0.03, 95% CI [− ۰٫۰۴; ۰٫۱۱]) در دو گروه کوچک بوده و قابل ملاحظه نبود. هزینه های مداخله در گروه مداخله باعث افزایش کل هزینه های هر بیمار در این گروه شد (تفاوت میانگین ۵۰۳ یورو ، ۹۵٪ CI [188; 794]). مقدار ICER برای هر QALY در حدود ۱۶۷۶۷ یورو بود. بدون در نظر گرفتن تمایل بیمه گران برای پرداخت در هر QALY، احتمال مقرون به صرفه بودن مداخلات هرگز بیش از ۷۰٪ افزایش نیافت.
نتیجه گیری مدیریت موارد مورد توجه برای بیماران مبتلا به علایم طولانی مدت درمان ضد انعقادی خوراکی نسبت به مراقبت های معمول QALYs بهتری را نشان داد ، اما هزینه های بالاتری را نیز بهمراه داشت. با این حال، نتایج ممکن است به متخصصان و سیاست گذاران کمک کند که منابع کمیاب مراقبت های بهداشتی را به گونه ای تنظیم کنند که کیفیت کلی مراقبت ها ی با هزینه های متوسط، مخصوصا در بیماران مبتلا به بیماری های مزمن، بهبود یابد.

روش ها
این تجزیه و تحلیل بخشی از آزمایش کنترل خوشه ای تصادفی PICANT (مدیریت مراقبت های اولیه برای درمان آنتی ترومبوتیک بهینه شده) می باشد که از ژوئن ۲۰۱۲ تا مارچ ۲۰۱۵ توسط موسسه عمومی، دانشگاه گوته فرانکفورت آلمان انجام شده است. هدف از مطالعه PICANT بررسی این موضوع بود که آیا مداخلات پیچیده می تواند با کاهش ترومبوآمبولیک و خونریزی های عمده، مدیریت آنتی ترومبوتیک را در مراقبت های بهداشتی اولیه در مقایسه با مراقبت های معمول بهبود بخشد.

گزارش پروتکل نتایج اولیه و ثانویه آزمایش PICANT در جای دیگر منتشر شده است، همچنین جزئیات پروسه و روند انتخاب بیمار و نتایج غربالگری نیز ارائه گردیده است. به طور خلاصه، ۵۲ بررسی عمومي و ۷۳۶ بيمار بالای ۱۸ سال با علائم مزمن ( در کل طول عمر) براي داروهای ضد انعقادی خوراکی و افرادی که درمان OAC دریافت کرده بودند (به عنوان مثال coumarin، dabigatran، rivaroxaban) در آزمايش PICANT شركت كردند. در ابتدای کار، ۶۸۰ نفر (۹۲٫۴%) دارای بیمه ی قانومی کشور آلمان(SHI) بودند. بایستی توجه داشت که ۹۰% از کل جمعیت کشور آلمان تحت پوشش این بیمه هستند. این بیماران برای تجزیه و تحلیل اقتصادی مورد بررسی قرار گرفتند زیرا هزینه ها از منظر صندوق های تامین مالی قانونی ارزیابی می شوند.

مداخله
مداخله پیچیده در آزمایش PICANT شامل یک مدل عملی بهتر بود که در بر دارنده ی عناصر اصلی مدیریت پرونده و ابزارهای آموزش بیمار (مثل بروشور های اطلاع رسانی و یک ویدیو که توسط Hua و همکاران تهیه شده بود) برای بیماران مبتلا به علایم مزمن برای OAC بودند. HCA ها و GP ها را در خصوص مدیریت آموزش دادیم و به طور مرتب بیماران را با استفاده از فهرست انعقاد- مانیتورینگ نظارت کردیم تا روشهای تمرینی را بهبود بخشیم. عناصر اصلی جلسات نظارت، برای اطلاع رسانی به بیماران در مورد بیماری و شرایط درمان خود بود تا بیماران برای انجام خود مدیریتی در خصوص داروهای خوراکی ضد انعقادی تشویق شوند و اگر coumarins مصرف میکنند خود به نظارت بر علایم بپردازند و از درمان آنتی ترومبوتیک تبعیت کنند. HCA ها همچنین برای تشخیص عوارض زودهنگام و ارزیابی عوارض جانبی مانند ترومبوآمبولیزم های بزرگ یا جزئی یا عوارضی همچون خونریزی و نیز عوارض جانبی مرتبط با سو مصرف مواد مخدر آموزش دیده اند. HCA ها نتایج نظارت را به GP گزارش میدهند و او در خصوص اقدامات لازم بعدی تصمیم میگیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا