دانلود ترجمه مقاله انسان شناسی و عملکرد تحقیقات کارآفرینی (سال ۱۹۸۷)

 

 

این مقاله انگلیسی در سال ۱۹۸۷ منتشر شده که ۸ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۱۲ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

انسان شناسی و عملکرد تحقیقات کارآفرینی

عنوان انگلیسی مقاله:

Anthropology and the Practice of Entrepreneurship Research

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
سال انتشار ۱۹۸۷
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۸ صفحه
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت منابع انسانی – کارآفرینی – منابع انسانی روابط کار
نویسندگان Alex Stewart
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۶۲۴

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۱۲ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ندارد 
ترجمه متون داخل تصاویر ندارد 
ترجمه متون داخل جداول ندارد 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه ندارد 
درج جداول در فایل ترجمه ندارد 
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن به صورت انگلیسی درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

مقدمه
پانوشت
منابع

 

بخشی از ترجمه

مقدمه 
مبحث انسان شناسی و مقالات مدارس اقتصاد در باب کارآفرینی نیاز بیشتری به ادغام شدن در هم را دارند.و این مقاله مجرایی است برای پر کردن این شکاف . نقش کلی این مجرا در ابتدا توضیح داده خواهد شد.اگر چه یک پل از طناب ها و زهوارها ساخته شده است،در اینجا من فرض را اساسا بر این می گذارم که دعوای مباحث تئوریک و روش شناسی پایان یافته است.|در اینجا من فرض را براین می گذارم که اول مخاطب با تحقیقات قوم شناسی  مثلا Morgan &. Smirdch, 1980; Van Maanen,1983) ) آشنایی دارد.ثانیا نوشته ی اخیر من در باب انسانشناسی کارآفرینی (Stewart,1987a, b) با همه ی ابهامتش برای هدف این پژوهش همسویی دارد.این پژوهش بر آن است تا مدعی شود که روش شناسی موردی مردم شناسی می تواند نظریه های اساسی (Glaser &: Strauss, 1967) را تولید کند که در مطالعه کارآفرینی کارآمد است.

یکی از مسائلی که در اینجا باید از پیش به اطلاع مخاطب رساند، نظریه من به نام “Running Hot” است.منظور از “رانینگ هات” موقعیتی در سازمان های اجتماعی است که آمادگی بالایی برای کارآفرینی دارند.به باور من نظریه هایی از این دست باید بر گستره وسیعی  از مقالات خلاقانه تا تجارت و چارچوب علوم اجتماعی استفاده شوند.برای به تصویر کشیدن استفاده مردم شناسی و اثبات این ادعا که نظریه رانینگ هات کارآفرین هست،طرحواره ای از این نظریه بر روی مردمشناسی کار آفرینی قرار خواهد گرفت.

به طور خلاصه:هدف از مطالعه موردی تحقیقات فهم دقیق این است که کدام مطالعه موردی حداقل خشونت را از منظر “مردم بومی” داراست.پژوهش خوشبینانه به مسئله نگاه می کند و صرفا درگیر بازی های تئوریک نمی شود. در حالی که تمرکز آن بر  بومی ها هست اما تصویری جامع از محتوای مورد بحث ارائه می دهد به طوری که از یک مطالعه ی موردی صرف فراتر می رود.با در نظر گرفتن محدودیت ها این پژوهش راهی برای مقاله های گسترده تری پیرامون دیالکتیک بین مطالعه موردی و نظریه پردازی باز می شود.این دیالکتیک و همینطور خود زمینه کاری، رابطه ی بین صنایع و سنت کارآفرینی را مشخص می کند.این سنت ها استفاده وسیع از مقالات را شامل می شود.بعضی از این موارد مردم شناسانه است اما به طور کلی منظور تحقیق بر آن است که باید به قوم نگاری تجارت به صورت تخصصی نگاه کرد .در این صورت راهی به سوی یک نظریه چارچوب مند باز می شود که در نهایت به مقالات بازخورد می دهد.رانینگ هات برای نمونه بر این ادعا استوار است که سبک های اجرایی متفاوتی از کارآفرینی وجود دارد.چنین تئوری هایی در نهایت در عمل ، آموزش و نظریه پردازی تاثیرگذار هستند.همانطور که همه ی مردم شناس ها می دانند،تاریخ مردمشناسی نشان داده است که نمی توان بر روی صندلی راحتی نشست و مباحث پیچیده ی پدیده های اجتماعی را درک کرد.بلکه باید در زندگی هر روزه به جستجوی ان رفت. به عنوان مثال در تحقیقات در باب کسب و کار وارد شدن به زندگی غیر محافظت شده  یک ضرورت است.فقط در صورتی که محقق به عنوان یک« شخص بومی »و عملگرا شناخته شود می تواند شاهد و مفسر فضای «واقعی» باشد.

به طور خلاصه شبیه یک «کار مدیریتی» است.به طوری که به عملگرایی می پردازد. فراتر از همه رانینگ هات دارای اشتیاق برای تمرکز بر حوزه ی مشتری و مشروعیت بخشیدن به این حوزه است.جای تعجب نیست که بازار در واکنش با رشد سریع و سود بسیار پاداش می دهد.این یکی دلایلی است که بازخورد این گراندد تئوری(grounded theory)   در دانش تجارت است.از طرف دیگر می توان ادعا کرد که رانینگ هات یک فرم کارآفرین از کار مدیریتی است.خیلی کم پیش آمده که گزارش شود پروسه ی رانینگ هات بعد از به کارگیر ی و گذشتن از مراحل اولیه ناتمام مانده باشد.  

(Carsrud, Olm, &. Eddy, 1986, pp. 368-369; Mitton, 1985; see also Van deVen etal., 1984) سایرین شروع به گسترش اندازه گیری کارآفرینی در سطح سازمانی کردند. (Covin &. Slevin, 1986). . اگر چه خیلی ساختارشکنانه است اگر ادعا کنیم که تمام فعالیت های روزانه یک کارخانه قطعات خودرو کارآفرین است.  PP بخشی از یک طرح بزرگتر است که بسیار تصور می شود کارآفرین باشد، اما انطور که همه درباره ی آن به عنوان سازمان تعاونی و خلاق در حوزه ی کارآفرینی تصور می کنند نیست.این سنجش به صورت قابل تفهیمی می تواند در صفحات بعد نشان داده شود.از آنجا که ان نوشته بیشتر در باب پروسه ی تحقیق است تا یک مقاله در باب کارآفرینی، توصیف ها ممکن بسیار کوتاه شده باشند. رویکرد مردم شناسی سه تاثیر اصلی بر مطالعات کارآفرینی می گذارد.اول: یک شکل از سازمان های جمعی که بسیار برای کارآفرینی راهبر و همراه با رشد اقتصادی است پیشنهاد می دهد.دوم : قوم شناسی دستورالعملی را با جزئیات برای ق فهم رانینگ هات ارائه می دهد.( در Stewart, 1987c به آن اشاره شده است.) و در نتیجه بازده کم یا زیاد بیشتر می شود.سوم: دستورالعمل ارزش بازتولید را دارد،زیرا از لحاظ اقتصادی به صرفه هست.همچنین توجه مردمشناسی به دستورالعمل های اخلاقی  این امکان را برای این ادعا که رانینگ هات از لحاظ اخلاقی موفق است فراهم می کند. ( همچنین نگاه شود به (Stewart, 1987b, c

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا