دانلود ترجمه مقاله چالش های پذیرش ERP ابری در کسب و کارهای کوچک و متوسط (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۹ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۱۸ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

چالش های پذیرش ERP ابری در کسب و کارهای کوچک و متوسط

عنوان انگلیسی مقاله:

Challenges of Cloud-ERP Adoptions in SMEs

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۹ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت، مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کار، رایانش ابری، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت سازمان های دولتی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Procedia Computer Science
کلمات کلیدی سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی ابری، کسب و کارهای کوچک و متوسط، پیاده سازی، پذیرش، سامانه های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
کلمات کلیدی انگلیسی Cloud ERP – SMEs – Implementation – Adoptions – ERP Systems
نویسندگان Moutaz Haddara – Sara Gøthesen – Marius Langseth
شناسه شاپا یا ISSN ۱۸۷۷-۰۵۰۹
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.12.099
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۲٫۰۹۴ در سال ۲۰۲۰
شاخص H_index مجله ۷۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص SJR مجله ۰٫۳۳۴ در سال ۲۰۲۰
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۴۷۸
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۱۸ (۱ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱- مقدمه

۲- روش شناسی پژوهشی

۳- نگاهی اجمالی بر مقاله ها

۴- یافته ها

۵- نتایج و بحث

۶- نتیجه گیری

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     این پژوهش به بررسی چالش های پذیرش سامانه ی برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) ابری در کسب وکارهای کوچک و متوسط در پیشینه ی پژوهشی می پردازد. سامانه های ERP ابری فرصت های تازه ای برای شرکت ها فراهم می آورند و سامانه های ERP را عمدتاً برای شرکت های کوچک تر دسترس پذیرتر می سازند تا کسب وکارهای بزرگ تر. با وجود این، سازمان ها همچنان چالش هایی مرتبط با پذیرش و پیاده سازی نرم افزار مبتنی بر ابر و استفاده از سامانه های تازه تجربه می کنند. پیشینه ی پژوهشی موجود در این حوزه عمدتاً بر چالش های پذیرش ERP ابری در کسب و کارهای بزرگ متمرکز می شود. پیشینه ی پژوهشی مرتبط پیرامون چالش هایی که در کسب وکارهای کوچک و متوسط تجربه شده اند، یا نسبتاً قدیمی است یا به طور انحصاری به این موضوع نپرداخته است. از همین رو، این خلاء پژوهشی می-بایستی بیش از پیش بررسی شود تا درک بهتر و بینشی درباره ی این حوزه به دست آید. بر پایه ی چهار مرحله ی چرخه ی تجربه ی سامانه ی سازمانی، ما چالش های مربوط به پذیرش ERP ابری کسب وکارهای کوچک و متوسط در پیشینه ی موجود را شناسایی و طبقه بندی می کنیم.

 

روش شناسی پژوهشی
     برای مرور پیشینه¬ی پژوهشی برگزیده در این مقاله به مقدار کافی، یک رویکرد مرور نظام¬مند [۵] اتخاذ شد. این رویکرد شامل یک راهبرد پژوهش نظام¬مند است و شواهد برآمده از مقاله¬های مرورشده را برای اهداف مقایسه در هم تلفیق می¬کند. این رویکرد همچنین به¬طور کارامدی آنچه که شواهد برآمده از انتخاب مطالعات درباره¬ی این خلأ پژوهشی آشکار می¬کند را علنی می¬سازد [۶]. این مرور پیشینه، مفهوم¬محور است، چون مفاهیم کلیدی حوزه¬ی پژوهشی مربوط، این چهارچوب مروری را تعیین می¬کنند [۵]. مقاله¬های برگزیده برای این مرور در فواصل سال¬های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ منتشر شده¬اند. جست¬وجو برای این مقاله¬ها از راه گوگل اسکالر و EBSCOhost انجام شد. کلیدواژه¬های به¬کار رفته عبارت بودند از ERP ابری، پیاده¬سازی، پیاده کردن، برنامه¬ریزی منابع سازمانی ابری، SMEها، کسب¬وکارهای کوچک و متوسط، چالش¬ها، مسائل، موانع، و رایانش ابری. هنگام برگزیدن مرتبط-ترین مقاله¬ها، ملاحظه عمدتاً مبتنی بر چکیده¬ها، اهداف پژوهش، و یافته¬ها بود. افزون بر این، فهرست¬های منابع مقاله¬های جالب مورد جست¬وجو قرار گرفتند تا مقاله¬های به¬طور بالقوه مرتبط برای گنجاندن یافت شوند. برای دستیابی به یک مقاله¬ی سازمان¬یافته¬تر، ساختار این مرور مبتنی بر چهارچوبی است که از سوی مارکوس و تانیس [۴] با عنوان «چرخه¬ی تجربه¬ی سامانه¬ی سازمانی» (بنگرید به شکل ۱) تدوین و طراحی شده بود. این چهارچوب بر آن است تا توصیف کند که چگونه ارزش تجاری را می¬توان از طریق فن¬آوری اطلاعات ایجاد کرد، و چگونگی درک و ارزیابی موفقیت سامانه¬های سازمانی را تشریح کند [۴]. در این مقاله، این چهارچوب برای سازماندهی مقاله¬های مرورشده در چند مرحله¬ای که آن¬ها در پذیرش ERP ابری در بافت کسب¬وکارهای کوچک و متوسط در نظر دارند، به¬کار گرفته خواهد شد. این چرخه شامل چهار مرحله است [۴]: ۱) مرحله¬ی نخست، گام منشورنویسی است و پیرامون تصمیم¬ها پیش از پیاده¬سازی یک ERP است. این مرحله جایی است که تصمیم¬های حیاتی پیرامون پروژه اتخاذ می¬شود، وضعیت تجاری بنیان نهاده می¬شود، و تأیید جدول زمانی، بودجه، و دیگر جزئیات پروژه رخ می¬دهد. ۲) مرحله¬ی دوم، گام پیکربندی پروژه است که شامل فرایندها و اقدام¬ها برای برپا کردن و دایر کردن سامانه¬ی ERP تازه است. این مرحله شامل یکپارچه کردن و پیکربندی کردن داده¬ها و دیگر فرایندهای فنی مرتبط با انتشار نرم¬افزار است. ۳) مرحله¬ی سوم، گام آزمایشی است، که شامل بازگشت به عملیات «عادی» است و این امر از طریق اصلاح ایرادها و پایدارسازی سامانه انجام می¬گیرد. مدیران عملیاتی بار دیگر کنترل را به¬دست می¬آورند، و شرکت خود را با سامانه¬ی تازه سازگار می¬کند و تطبیق می¬دهد. ۴) مرحله¬ی چهارم و پایانی، گام رو به جلو و رو به بالا است. این گام پایانی جایی است که استفاده، نگهداری، پشتیبانی، عملکرد، و ارتقای سامانه¬ی ERP رخ می¬دهد. این گام تا زمانی ادامه پیدا می¬کند که شرکت تصمیم بگیرد سامانه¬ی دیگری را جایگزین کند. افزون بر این، در بحث افت عملکرد مرتبط با مرحله¬ی آزمایشی پیاده¬سازی¬های ERP ابری در بخش چهار، به یک نظریه¬ای که توسط جین راس [۷] در سال ۱۹۹۹ تدوین شده است، ارجاع داده می¬شود. این نظریه بر مبنای این فرض استوار است که شرکت¬ها اغلب کاهش عملکرد در اواخر مراحل آزمایشی/ پساپیاده¬سازی یک پیاده¬سازی ERP تجربه می¬کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا