دانلود ترجمه مقاله تحلیل اجرای پروژه های انرژی تجدیدپذیر (اسپرینگر ۲۰۱۷)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در سال ۲۰۱۷ منتشر شده که ۸ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۱۸ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

تجزیه و تحلیل اجرای پروژه های انرژی تجدیدپذیر در روسیه

عنوان انگلیسی مقاله:

Analysis of Renewable Energy Projects’ Implementation in Russia

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه اسپرینگر – Springer
سال انتشار ۲۰۱۷
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۸ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی انرژی
گرایش های مرتبط با این مقاله انرژی های تجدیدپذیر – سیستم انرژی – فناوری های انرژی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Thermal Engineering
کلمات کلیدی انرژی تجدیدپذیر – مهندسی انرژی – تحلیل اقتصادی – ابزارهای سنجش پیشرفت – شاخص بومی سازی
کلمات کلیدی انگلیسی renewable energy – energy engineering – economic analysis – promotion measures – localization index
نمایه (index) scopus – Master Journal List
نویسندگان S. V. Ratner – R. M. Nizhegorodtsev
شناسه شاپا یا ISSN ۰۰۴۰-۶۰۱۵
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1134/S0040601517060052
لینک سایت مرجع https://link.springer.com/article/10.1134/S0040601517060052
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۰٫۸۴۰ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۲۲ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۰٫۳۸۲ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q2 در سال ۲۰۲۱
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد
پرسشنامه ندارد
متغیر دارد  
فرضیه ندارد
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۴۶۶

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۱۸ (۱ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه  به صورت عکس درج شده است
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

مکانیزم های حمایت دولت از توسعه انرژی تجدیدپذیر در روسیه

تحلیل یک مکانیزم ترویج در انرژی تجدیدپذیر بر یک اساس بار الکتریکی ظرفیت

تحلیل موانع توسعه برنامه های انرژی تجدیدپذیر که از روش منحنی های یادگیری استفاده میکنند

نتیجه گیری ها

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     طرح انرژی تجدیدپذیر که در سال ۲۰۱۳ تصویب شد و قراردادهای تأسیسات تولید برق مطلوب که روی منابع انرژی تجدیدپذیر (RES) متمرکز هستند، فرآیند ساخت و مرتبط سازی این تأسیسات با شرکت فدرال گرید در روسیه افزایش پیدا کرده است. در دوره ۲۰۱۳-۲۰۱۵ ، ۹۳ پروژه انرژی خورشیدی، بادی و انرژی آبی (برقابی) بر اساس مناقصه رقابتی در این کشور با هدف پشتیبانی متعاقب، انتخاب شدند. علیرغم برخی مشکلات فنی و سازمانی و تأخیر زمانی تعدادی از پروژه های RES، در دوره ۲۰۱۴-۲۰۱۵ پنج مورد از تأسیسات تولید برق خورشیدی با ظرفیت کلی ۵۰ MW دایر شدند – یکی از این تأسیسات، نیروگاه استان اورنبورگ با ظرفیت ۳۰ MW است. با اینحال نسبت کمی از این پروژه ها موفقیت آمیز هستند و حدود ۳۰ درصد از کل پروژه های اعلام شده را تشکیل می دهند. هدف مقاله حاضر این است که تجربه پیاده سازی پروژه های انرژی تجدیدپذیر را مورد تحلیل قرار دهد که در یک رقابت انتخاب شدند و حق جبران جزئی (کمک هزینه حمایتی) برای هزینه های ساخت و راه اندازی تأسیسات تولید RES در حوزه بازار عمده فروشی انرژی برق را بدست آوردند. زمینه اطلاعاتی برای این مطالعه شامل گزارشات شرکتی از ترویج دهندگان پروژه، مواد تحلیلی و اطلاعاتی از شورای بازار انجمن NP ، و اسناد قانونی برای توسعه انرژی تجدیدپذیر می باشد. مبنای روش شناختی این مطالعه، نظریه ای از منحنی های یادگیری است که فرض میکند صرفه جویی در هزینه های تولید محصولات فرا-فن به نرخ رشد تولید (صرفه جویی به مقیاس) و کسب تجربه تولید (یادگیری بصورت عملی) بستگی دارد. ما در این مطالعه عواملی را شناسایی کرده ایم که تأثیرات مثبت و منفی بر روی پیاده سازی پروژه های RES دارند. ما بهبود ابزارهای سنجش پیشرفت (پیش بردن) در توسعه انرژی تجدیدپذیر در روسیه را در تطابق با شرایط اجتماعی-اقتصادی فعلی پیشنهاد کرده ایم.

 

     همچنین یکی از ویژگی های کلیدی برخی بخش های انرژی تجدیدپذیر این است که آنها به توسعه بازار کار محلی کمک میکنند، صرفنظر از اینکه تجهیزات تأسیسات تولید برق – که در حال ساخت هستند – در کجا تولید می شود. ابعاد بزرگ و پیچیدگی عملکرد تجهیزات تولید (تولید برق)، ما را از لحاظ اقتصادی به این وا می دارد که حتی یک ارتباط منفرد از زنجیره تولید در محل (در کشور یا ناحیه ای که پروژه RES اجرا میشود) داشته باشیم. بنابراین بسیاری از حکومت ها پشتیبانی فعالانه از بومی سازی تولید تجهیزات RES را آغاز کرده اند تا هم از افزایش رشد صنعت و هم از انتقال تکنولوژی به بخش های صنعتی مجاور اطمینان حاصل کنند [۳].

 

مکانیزم های حمایت دولت از توسعه انرژی تجدیدپذیر در روسیه
     پروژه های «استراتژی انرژی روسیه تا سال ۲۰۳۰» و «استراتژی انرژی روسیه تا سال ۲۰۳۵»، توسعه فعال و معرفی تکنولوژی های انرژی تجدیدپذیر را فراهم می سازند. با اینحال علیرغم بیان شدن اهداف توسعه انرژی تجدیدپذیر در تعدادی از اسناد قانونی اصلی، تا همین اواخر کشور هیچ مکانیزم سازمانی و اقتصادی واقعی برای پشتیبانی از این صنعت و بخش های مهندسی قدرت (برق) مرتبط با آن نداشت. پویایی های معینی از رشد تکنولوژی های RES فقط در حوزه های تأمین برق خودکفا مشاهده شد در حالیکه تصور میشد یک ارتباط شبکه ای از تأسیسات RES ناامیدکننده است [۴].

 

     در سال ۲۰۱۱ طبق پیشنهادات اصلاحی ارائه شده برای قانون فدرال FZ-35، طرح پایه انرژی تجدیدپذیر (از طریق یک سربار نرخ خاص برای الکتریسیته تولید شده توسط منابع انرژی تجدیدپذیر) تغییر داده شد تا از طریق یک بازار ظرفیت (بار الکتریکی ظرفیت) مورد حمایت قرار گیرند. این رویکرد به آسانی به معماری بازار عمده فروشی برق (شبیه یک توافقنامه تأمین برق) اضافه میشود و هماهنگ سازی کامل نرخ رشد انرژی تجدیدپذیر با شاخص های هدف توصیف شده در دستورالعمل های پایه سیاست دولتی در زمینه کارایی انرژی و جلوگیری از بحران های مازاد برق نسبت به ظرفیت انتقال، را ممکن می سازد. حکم دولتی شماره ۴۴۹ با عنوان «درباره مکانیزم ترویج استفاده از انرژی تجدیدپذیر در بازار عمده فروشی انرژی الکتریکی» که ماه مه ۲۰۱۳ اجرا شد طرح های خاص حمایت از RES را توصیف کرده است و طبق گفته متخصصان بین المللی، گام مهمی بسوی ایجاد یک چارچوب مقررانی به منظور ترویج ایجاد انرژی پاک در روسیه بود [۵]. مسائل مرتبط از قبیل نرخ های رشد مختص به انرژی تجدیدپذیر (جدول ۱) و اهدافی برای یک شاخص بومی سازی تولید برای تحقق «کسب حمایت» (جدول ۲)، در حکم اجرایی دولت فدراسیون روسیه با شماره ۸۶۱-r در ۲۹ مه ۲۰۱۳ مورد تأکید قرار گرفته اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا