دانلود ترجمه مقاله سنجش کنترل همزمانی توزیع شده (ACM سال ۲۰۱۷) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه ACM در ۱۲ صفحه در سال ۲۰۱۷ منتشر شده و ترجمه آن ۴۳ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

سنجش کنترل همزمانی توزیع شده

عنوان انگلیسی مقاله:

An Evaluation of Distributed Concurrency Control

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf 
سال انتشار ۲۰۱۷
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۲ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله معماری سیستم های کامپیوتریمهندسی نرم افزار
چاپ شده در مجله (ژورنال) Proceedings of the VLDB Endowment
نویسندگان Rachael Harding – Dana Van Aken – Andrew Pavlo – Michael Stonebraker
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.14778/3055540.3055548
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۴۳۵
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت ACM
نشریه ACM

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۴۳ (۳ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱٫ مقدمه

۲٫ بررسی سیستم

۳٫ پروتکل های تراکنش

۴٫ ارزیابی

۵٫ بحث

۶٫ کار مرتبط

۷٫ کار آینده

۸٫ نتیجه گیری

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     افزایش حجم تراکنش منجر به بررسی مجدد مزایای پردازش تراکنش توزیع شده گردیده است. بطور خاص، قسمت بندی داده ها در بین سرورهای مختلف می تواند عملکرد سیستم را از طریق پردازش موازی تراکنش ها توسط سرور بهبود بخشد. از طرفی، اجرای تراکنش ها در بین سرورهای مختلف، مقیاس پذیری و عملکرد این سیستم ها را محدود می سازد.

 

     در این مقاله، ما اثر توزیع بر پروتکل های کنترل همروندی را در یک محیط توزیع شده تعیین خواهیم کرد. همچنین، شش پروتکل جدید و سنتی را در یک چارچوب ارزیابی پایگاه داده توزیع شده درون حافظه به نام دنوا (Deneva) بررسی خواهیم نمود و آنها را با توجه به مشابهت با یکدیگر مقایسه می کنیم. نتایج بدست آمده بیانگر محدودیت های جدی در موتورهای پردازش تراکنش توزیع شده هستند. علاوه بر این، در تحلیل و ارزیابی انجام شده، ما تنگناهای موجود در مقیاس پذیری متناسب با هر پروتکل را شناسایی خواهیم کرد. در نهایت، این نتیجه بدست آمد که برای دستیابی به یک عملیات مقیاس پذیر مطلوب، راهکارهای کنترل همروندی توزیع شده، باید با سخت افزار شبکه جدید (در یک شبکه ی محلی) یا برنامه ها (از طریق مدل سازی داده ها و اجرای معنادار آنها) یا هر دوی آنها جفت شوند.

 

 

بررسی سیستم

     امروزه، برنامه های پردازش تراکنش آنلاین در همه جا وجود دارند مانند برنامه های بانکداری آنلاین، تجارت الکترونیک و انجام سفارش (۵۲). سیستم های مدیریت پایگاه داده برنامه های پردازش آنلاین، از تراکنش های این برنامه ها پشتیبانی می کنند. این سیستم ها قادرند تراکنش ها یا زنجیره های عملیات مختلف را در مجموعه رکوردهای اطلاعاتی مختلف مشترک پردازش کنند. در عمل، تراکنش ها در برنامه های پردازش تراکنش آنلاین (۱) کوتاه مدت هستند و (۲) به تعداد کمی از رکوردهای اطلاعاتی در یک زمان معین دسترسی دارند و (۳) با پارامترهای مختلف ورودی، بارها تکرار می شوند (۳۳).

 

     در این مطالعه، ما ایده ال ترین شرایط را در پردازش تراکنش ها بررسی می کنیم: این حالت، اجرای سریال سازی شی نام دارد. بر اساس این مدل، یک تراکنش از مجموعه تراکنش ها، در یک زمان در برابر یک رونوشت از حالت پایگاه داده اجرا می شود (۹). تا آنجایی که هر تراکنش، معیار درستی و یکپارچگی را حفظ کند (مانند نام های کاربری که منحصر بفرد هستند)، اجرای سریال سازی شی ، عملکرد بی نقض برنامه را تضمین می کند. استخراج حداکثر میزان توازی، علیرغم درخواست های سخت ارتباط معنایی سریال سازی شی، از جمله ی وظایف پروتکل کنترل همروندی سیستم های مدیریت پایگاه داده می باشد. در عمل، تعداد زیادی از پایگاه های داده برنامه های پردازش تراکنش آنلاین، تراکنش ها را با استفاده از روابط معنایی بدون سریال سازی شی مانند قفل داده ها در تراکنش یا جدا سازی فوری انجام می دهند (۴). اما از آنجایی که این سطوح جدا سازی ممکن است یکپارچگی و عملکرد صحیح را با خطر مواجه کنند، ما بر مطالعه ی اجراهای سریال سازی شی تاکید خواهیم کرد.

 

     از زمان معرفی در دهه ی ۷۰ میلادی، تکنیک های مختلفی برای اجرای سریال سازی شی در یک محیط توزیع یافته و تک گره توسعه داده شده اند. چندین دهه قبل، ما گونه های جدیدی از کنترل همروندی سریال سازی شی توزیع شده را در سیستم های مدیریت پایگاه داده ی دانشگاهی (۳۳، ۵۳) و تجاری (۲۰، ۳۵) مشاهده کردیم (بخش ششم را ببینید). این تنوع، تعیین این موضوع را که چه زمانی یک راهبرد بر دیگری غلبه می کند، سخت می کند. همانطور که در جدول ۱ دیده می شود، بسیاری از مطالعات اخیر محدود به مقایسه ی یک یا دو مورد جایگزین هستند (اغلب قفل گذاری دو مرحله ای دیده می شود). بنابراین، هدف این پژوهش ارزیابی کمی این پروتکل ها در چارچوب مشابه از منظر ادبیات سنتی و از منظر راهبردهای دهه قبل که بدبینانه بوده و بر اساس ترتیب بندی برچسب زمانی هستند، می باشد (۱۱).

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا