دانلود ترجمه مقاله اینفلوئنسر مارکتینگ (تیلور و فرانسیس ۲۰۱۹) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه تیلور و فرانسیس در ۴۶ صفحه در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و ترجمه آن ۳۱ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

اینفلوئنسر مارکتینگ: چگونه ارزش و اعتبار پیام بر اعتماد مصرف کننده به محتوای برند در رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد

عنوان انگلیسی مقاله:

Influencer Marketing: How Message Value and Credibility Affect Consumer Trust of Branded Content on Social Media

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf 
سال انتشار ۲۰۱۹
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۴۶ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله بازاریابیمدیریت بازرگانیمدیریت فناوری اطلاعاتمدیریت کسب و کارتجارت الکترونیک
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Interactive Advertising
کلمات کلیدی بازاریابی تاثیرگذار – ارزش تبلیغات – اعتبار منبع – آگاهی از برند – مدلسازی مسیر PLS
کلمات کلیدی انگلیسی influencer marketing – advertising value – source credibility – brand awareness – PLS path modeling
نمایه (index) Scopus
نویسندگان Chen Lou – Shupei Yuan
شناسه شاپا یا ISSN ۱۵۲۵-۲۰۱۹
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1080/15252019.2018.1533501
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۸٫۰۷۷ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۱۱ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۱٫۸۱۳ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی دارد  
پرسشنامه ندارد
متغیر دارد  
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۴۳۲
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Taylor & Francis
نشریه تیلور و فرانسیس – Taylor & Francis

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۱ (۴ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن به صورت انگلیسی درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

بازاریابی تاثیرگذار

عوامل مربوط به ارزش تاثیرگذار رسانه‌های اجتماعی (SMIV)

ارزش محتوای تبلیغاتی

اعتبار اینفلوئنسر

اعتماد ادراک شده

آگاهی از برند

قصد خرید

متغیرهای کمکی

روش

نمونه

روش کار

اندازه گیری

تحلیل داده‌ها

نتایج

اعتبار سنجی ارزیابی

مدلسازی مسیر PLS و تست فرضیه‌ها

بحث

دلالت‌های نظری و مدیریتی

محدودیت‌ها

نتیجه گیری

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

      در چند سال گذشته، هزینه‌های مربوط به بازاریابی تاثیرگذار بطور نمایی افزایش یافته است. مطالعه حاضر شامل تحقیقات مقدماتی برای درک مکانیسمهایی است که بازاریابی تأثیرگذار با استفاده از آنها بر رسانه‌ها تأثیر می‌گذارد؛ و بررسی یکپارچه‌ای از مدل ارزش تاثیرگذار رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد تا نقش ارزش تبلیغات و اعتبار منبع را توضیح دهد. برای بررسی این مدل، ما یک نظرسنجی آنلاین را در بین کاربران رسانه‌های اجتماعی که حداقل یک شخص تأثیرگذار (اینفلوئنسر ) را دنبال می‌کردند انجام دادیم. نتایج مدلسازی مسیر حداقل مربعات جزئی نشان می‌دهد که ارزش آگاهی بخش محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسر ، اعتمادپذیری ، جذابیت و شباهت  اینفلوئنسر  به دنبال کنندگان، اثر مثبتی بر اعتماد دنبال کنندگان به پستهای برندشدۀ اینفلوئنسر  دارد، که متعاقباً بر آگاهی از برند و اهداف خرید تأثیر می‌گذارد. دلالت‌های نظری و عملی مورد بحث قرار می‌گیرند.

 

     رسانه‌های اجتماعی امروزی و سایتهای شبکه‌های اجتماعی (SNS) تأثیر چشمگیری بر نحوه دریافت اطلاعات و اخبار توسط مردم داشته‌اند. یکی از گزارشات اخیر از مرکز تحقیقات Pew نشان داد که اکثر افراد ایالات متحده آمریکا نسبت به اخبار رسانه‌های اجتماعی بشدت واکنش نشان می‌دهند و این تعداد طی ۵ سال گذشته افزایش مداومی داشته است (Gottfried و Shearer 2016). نتیجه این امر این است که نیاز آنها به جستجوی اطلاعات از رسانه‌های اجتماعی و مصرف کنندگان دیگر، مبرم‌تر از قبل شده است. اطلاعات اخیر به دست آمده از Twitter و Annalectنشان داد که نزدیک به ۴۰٪ از کاربران توییتر که از آنها نظرسنجی شد ، به دلیل توئیت یک اینفلوئنسر  چیزی را خریداری کرده‌اند (Karp 2016).

 

     اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی شخصیتهای آنلاینی هستند که در یک یا چند پلتفرم رسانه اجتماعی(مثلاً، YouTube ، Instagram ، Vine ، Snapchat  یا وبلاگهای شخصی دارای تعداد زیادی دنبال کننده هستند و دنبال کنندگانشان را تحت تأثیر قرار می‌دهند (Agrawal، ۲۰۱۶؛ Varsamis 2018). برخلاف سلبریتیها یا شخصیت‌های عمومی که از طریق رسانه‌های سنتی شناخته شده‌اند، اینفلوئنسرهای  رسانه‌های اجتماعی ” افراد عادی” هستند که با ایجاد و ارسال مطالب در رسانه‌های اجتماعی به “سلبریتیهای آنلاین” تبدیل شده‌اند. آن‌ها عموماً در زمینه‌های خاصی مانند زندگی سالم ، مسافرت ، غذا ، سبک زندگی ، زیبایی و مد و غیره تخصص خاصی دارند. یکی از مطالعات اخیر توییتر نشان می‌دهد که مصرف کنندگان ممکن است همان اعتمادی که به دوستانشان دارند، به اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی نیز داشته باشند (Swant، ۲۰۱۶).

 

عوامل مربوط به ارزش تاثیرگذار رسانه‌های اجتماعی (SMIV)

ارزش محتوای تبلیغاتی

     Sheth و Uslay (2007) از دیدگاه بازاریابی فرض کردند که این ارزش در طی فعالیتهای بازاریابی ایجاد و تبادل می‌شود و نشان دادند که پیشنهادات بازاریابی می‌تواند نیازهای مصرف کنندگان را برآورده سازد. ارزش تبلیغاتی به “ارزیابی ذهنی ارزش نسبی یا سودمندی تبلیغات برای مصرف کنندگان” اشاره دارد (Ducoffe، ۱۹۹۵ ص۱). در این مطالعه بدوی، Ducoffe (1996) عوامل مؤثر در ارزش تبلیغات آنلاین را مورد بررسی قرار داد: آگاهی بخشی تبلیغات، سرگرم کنندگی و ناراحت کنندگی تبلیغات. وی درک مصرف کنندگان از ارزش تبلیغات را بطور مثبتی نشان داد و نگرش آنها را نسبت به تبلیغات آنلاین پیش بینی کرد. آگاهی بخشی تبلیغات به توانایی تبلیغات در ارائه اطلاعات در مورد محصولات جایگزین اشاره دارد تا بتواند رضایت مصرف کنندگان از خرید را افزایش دهد (Ducoffe، ۱۹۹۶). سرگرم کنندگی تبلیغات با فرضیات ایجاد شده در تحقیقات مربوط به استفاده و لذت بردن از آنها مطابقت دارد (McQuail 1983)، که تبلیغات را به عنوان محتوای رسانه‌ای طبقه بندی می‌کند و به توانایی تبلیغات برای سرگرم کردن مصرف کنندگان اشاره دارد (Ducoffe 1996). ناراحت کنندگی تبلیغات توصیف می‌کند که چطور تبلیغات می‌تواند مصرف کنندگان را ناراحت و آزرده کند یا توجه آنها را از اهداف ارزشمند دور کند (Ducoffe، ۱۹۹۶). بنابراین، آگاهی بخشی و سرگرم کنندگی تبلیغات ارزشهای مثبت شناختی و عاطفی تبلیغات را بیان می‌کند، درحالیکه ناراحت کنندگی تبلیغات واکنش منفی مصرف کنندگان را نسبت به تبلیغات بجای ارزش آن انعکاس می‌دهد (Sun و همکاران، ۲۰۱۰). Dao و همکاران (۲۰۱۴) بررسی کردند که چطور ارزش تبلیغات رسانه‌های اجتماعی قصد خرید آنلاین مصرف کنندگان را تحت تأثیر قرار داده است. آن‌ها نشان دادند که آگاهی بخشی تبلیغات، سرگرم کنندگی و اعتبار تبلیغات، درک مصرف کنندگان از ارزش تبلیغات را تعیین می‌کند و این به نوبه خود بر قصد خرید آنها نیز تأثیر می‌گذارد.

 

     اینفلوئنسرها در حوزه تخصصی خود ، رسانه‌های اجتماعی را بطور منظم به روز رسانی می‌کنند، درجاییکه پیام‌های مجاب کننده‌ای را برای دنبال کنندگان خود منتشر می‌کنند که حاوی ارزش اطلاعاتی و سرگرمی است. پست‌هایی که توسط اینفلوئنسرها گذاشته می‌شود، اطلاعاتی را در مورد گزینه‌های محصول یا سایر مطالب آموزنده به دنبال کنندگان آنها ارائه می‌دهد. علاوه براین، اینفلوئنسرها نقش‌هایی از لمس زیبایی شناسی شخصی و پیچیدگیهای شخصیتی را در پستهای خود ارائه می‌دهند که معمولاً تجربه لذت بخشی (ارزش سرگرم کنندگی) را برای دنبال کنندگان آنها ایجاد می‌کند. بسته به اینکه آیا اینفلوئنسرها می‌خواهند که پستهای تبلیغاتی و دارای اسپانسر مالی را برای دنبال کنندگان خود منتشر کنند، درک ارزش آگاهی بخشی و سرگرم کنندگی محتوای آنها بطور کل چگونگی واکنش دنبال کنندگان نسبت به پست‌های تبلیغاتی خاص را نشان می‌دهد. بنابراین، دو سازه اول که ما در این مدل قرار می‌دهیم، درک ارزش آگاهی بخشی و سرگرم کنندگی محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسر می‌باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا