دانلود ترجمه مقاله اخلاق و حرفه ای بودن حسابداران مدیریت (امرالد ۲۰۱۸) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه امرالد در ۲۵ صفحه در سال ۲۰۱۸ منتشر شده و ترجمه آن ۲۶ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

اخلاق و حرفه ای بودن حسابداران مدیریت

عنوان انگلیسی مقاله:

Management Accountants’ Professionalism and Ethics

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۱۸
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۲۵ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله حسابداری مدیریت
چاپ شده در مجله (ژورنال) Research on Professional Responsibility and Ethics in Accounting
کلمات کلیدی حسابداران مدیریت – حرفه ای بودن – قضاوت اخلاقی
کلمات کلیدی انگلیسی Management accountants – professionalism – ethical judgment
نمایه (index) Scopus
نویسندگان Stuart Thomas
شناسه شاپا یا ISSN ۱۵۷۴-۰۷۶۵
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1108/S1574-076520180000021006
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۰٫۵۷۱ در سال ۲۰۲۰
شاخص H_index مجله ۱۰ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۰٫۱۴۸ در سال ۲۰۲۰
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q4 در سال ۲۰۲۰
بیس است 
مدل مفهومی دارد  
پرسشنامه دارد  
متغیر ندارد
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۴۱۴
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Emeraldinsight
نشریه امرالد – Emeraldinsight

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۲۶ (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ترجمه شده است
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد
منابع داخل متن درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بررسی ادبیات و توسعه فرضیات

روش تحقیق

نتایج

نتیجه گیری

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     این مطالعه با استفاده از سناریوهای تجربی نشان می دهد که ویژگی های حرفه ای حسابداران مدیریت یعنی تعهد اجتماعی، استقلال حرفه ای، وابستگی حرفه ای و از خود گذشتگی حرفه ای، با سه اصول اخلاقی در ارتباط هستند که نقش های مهمی در قضاوت اخلاقی، درک اصول اخلاقی یک عمل؛ عدالت اخلاقی، قرارداد گرایی و نسبیت گرایی ایفا می کنند. فهم این مسائل، به تعیین ویژگی های حرفه ای حسابداری مدیریت که باید برای تشویق قضاوت های اخلاقی حسابداران مدیریت ترویج داده شوند، کمک می کند زیرا تحقیقات نشان می دهد که اصول عدالت اخلاقی و قرارداد گرایی، با افراد در مرحله فوق قراردادی توسعه اخلاقی و قضاوت های اخلاقی تر، سازگار  است، در حالی که اصول نسبیت گرایی، با مرحله قراردادی توسعه اخلاقی و قضاوت های کمتر اخلاقی سازگار است.

 

بررسی ادبیات و توسعه فرضیات

     حرفه ای بودن به این معنی است که یک فرد تا چه میزان با ویژگی های یک حرفه موافق است (Morrow، ۱۹۹۱). Hall (1968) پنج “ویژگی نگرشی” حرفه ای بودن را به صورت (۱) استفاده از سازمان حرفه ای به عنوان یک مرجع اصلی (وابستگی حرفه ای)، (۲) اعتقاد به ارائه خدمات به عموم مردم (تعهد اجتماعی)، (۳) اعتقاد به تنظيم یک حرفه توسط اعضاي آن (خود نظارتی)، (۴) احساس فراخواني به حرفه (از خود گذشتگی حرفه اي)، و (۵) اعتقاد به اينکه افراد بايد حق تصميم گيري در کار خود بدون اجازه دیگران داشته باشند (استقلال حرفه ای) مشخص کرده است. مفهوم سازی با تاثیر گذاری کمتر نیز ابعاد مشابهی مانند حفظ جمعی و همکارانه استانداردها، تعهد حرفه ای و تعهد مشتری را شناسایی کرده است (Bartol، ۱۹۷۹، Carrington، Johansson، Johed & Ohman، ۲۰۱۳؛ Hall، Smith، & Langfield-Smith، ۲۰۰۵، Kerr et al .، ۱۹۷۷؛ Suddaby، Gendron، & Lam، ۲۰۰۹). مقیاس حرفه ای بودن Hall، برای ارزیابی حرفه ای بودن در میان حسابداران عمومی (Goetz، Morrow و McElroy، ۱۹۹۱)، حسابرسان داخلی (Kalbers & Fogarty، ۱۹۹۵) و حسابداران مدیریت (Shafer et al.، ۲۰۰۲) استفاده شده است. تحقيقات حسابداري، پيامدهاي مثبت حرفه اي بودن بر عملکرد شغلي، رضايت شغلي، تعهد سازماني و تصمیمات ترک شغل براي حسابرسان داخلي (Kalbers & Fogarty، ۱۹۹۵) و رضايت شغلي براي حسابداران عمومي (Norris & Neibuhr، ۱۹۸۴) و پيامدهاي منفي کشمکش های حرفه ای- سازمانی برای حسابداران مدیریت (Shafer et al., 2002) و کشمکش های حرفه ای گرایی- بازار گرایی برای حسابداران عمومی را شناسایی کرده اند (Suddaby et al., 2009). این تحقیق، این خط تحقیقات پاسخگو به تقاضای بررسی اثرات حرفه ای بودن بر قضاوت اخلاقی را توسعه داده و اثرات ویژگی های مختلف حرفه ای بودن حسابداری مدیریت را به طور جداگانه بررسی می کند (Shafer et al., 2002).

 

     وظیفه انجمن حسابداران مدیریت (IMA)، ارتقاء ارزش های حرفه ای حسابداران مدیریت در ایالات متحده است. تحقیق قبلی، یک حمایت تجربی برای قابلیت اجرای مقیاس حرفه ای بودن Hall برای حرفه ی حسابداری مدیریت را ارائه کرده است (Shafer et al.، ۲۰۰۲). IMA، اهمیت یک تعهد اجتماعی را برای ارائه خدمات به نفع عموم را ارتقاء می دهد. به عنوان مثال، حسابداران مدیریت باید از استفاده از روش های حسابداری فریبنده و گمراه کننده که ممکن است به سرمایه گذاران بالقوه و بستانکاران آسیب برساند، خودداری کنند. حسابداران مدیریت باید با شناخت اهمیت استقلال حرفه ای و مقاومت در برابر فشارهایی که در تضاد با قضاوت حرفه ای هستند، در برابر فشار سازمانی مقاومت کنند تا با تمام اطلاعات مورد انتظار برای تاثیر بر کاربران صورت های مالی ارتباط برقرار نکنند. IMA، وابستگی نزدیک بین حسابداران مدیریت با حرفه را از طریق ضمانت بخش های محلی IMA و کنفرانس های ملی و انتشار مجلات حرفه ای را تقویت می کند که در نتیجه استانداردهای حرفه را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد (Snizek، ۱۹۷۲). IMA بر اهمیت خود نظارتی و برخورداری حسابداران مدیریت از قدرت ارائه رفتار مناسب و به کارگیری صلاحدید هایی در مورد کارشان، تاکید دارد. IMA، مکانیسم های خود نظارتی از جمله یک منشور اخلاقی رسمی اتخاذ کرده و اقدامات انضباطی در برابر اعضایی که قیود آن را نقض می کنند، اعمال می کند. به عنوان مثال، بیانیه IMA کار حرفه ای اخلاقی بیان می کند که اعضا “باید به صورت اخلاقی” و به شیوه صادقانه، منصفانه، هدفمند و مسئول رفتار کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا