دانلود ترجمه مقاله نحوه رقابت SME های کارآفرین از طریق پلتفرم های دیجیتال (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۱۹) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۱۱ صفحه در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و ترجمه آن ۳۱ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

نحوه رقابت شرکت های کوچک و متوسط کارآفرین از طریق پلتفرم های دیجیتال: نقش قابلیت های پلتفرم دیجیتال، قابلیت شبکه و دو سو توانی

عنوان انگلیسی مقاله:

How entrepreneurial SMEs compete through digital platforms: The roles of digital platform capability, network capability and ambidexterity

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۱۹
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۱ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله کارآفرینی، مدیریت کسب و کار، مدیریت تکنولوژی، نوآوری تکنولوژی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Business Research
کلمات کلیدی کارآفرینی، دیجیتالی شدن، مدیریت نوآوری، کارآفرینی با اندازه کوچک و متوسط، شرکت ها
کلمات کلیدی انگلیسی Entrepreneurship – Digitalization – Innovation management – Entrepreneurial small and medium-sized – enterprises
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Javier Cenamor – Vinit Parida – Joakim Wincent
شناسه شاپا یا ISSN ۰۱۴۸-۲۹۶۳
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.03.035
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۷٫۳۸۲ در سال ۲۰۲۰
شاخص H_index مجله ۱۹۵ در سال ۲۰۲۱
شاخص SJR مجله ۲٫۰۴۹ در سال ۲۰۲۰
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۰
بیس است 
مدل مفهومی دارد  
پرسشنامه ندارد
متغیر دارد  
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۳۷۸
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۱ (۵ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه دارد اما ترجمه نشده است 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد
منابع داخل متن ترجمه شده است 
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱٫ مقدمه

۲٫ پیشینه نظری

۳ روش

۴نتایج

۵٫ بحث و نتیجه گیری

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     دیجیتالی شدن، فرصت های بی سابقه ای را برای شرکتهایی با اندازه کوچک و متوسط (SME) ارائه می کند. با این حال، بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط فاقد منابع و قابلیت ها هستند یا از سکون و بی تحرکی رنج می برند، که مانع از این فرصت ها می شود. این تحقیق بررسی می کند که چگونه شرکتهای کوچک و متوسط می توانند عملکرد را از طریق پلتفرمهای دیجیتالی افزایش دهند. مخصوصا، این مطالعه تاثیر قابلیت پلتفرم دیجیتالی و قابلیت شبکه ای را بر عملکرد مالی شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرینی بررسی می کند. همچنین این تحقیق بررسی می کند که چگونه بهره برداری و اکتشاف، جهت گیری های این رابطه را تعدیل می کند. براساس تحلیل ۲۳۰ شرکت کوچک و متوسط کارآفرینی، نتایج نشان می دهند که قابلیت پلتفرم دیجیتالی، تاثیر غیرمستقیم مثبتی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرینی از طریق قابلیت شبکه دارد. همچنین، این تحقیق نشان می دهد که جهت گیری های استخراج و بهره برداری به ترتیب این تاثیر را به صورت مثبت و به صورت منفی تعدیل می کنند. این نتایج نشان می دهند که شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرینی می توانند عملکردشان را از طریق پلتفرم دیجیتالی با همترازی این قابلیت با جهت گیری آنها بهبود دهند. بدین ترتیب، این یافته ها ادبیات شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرینی و قابلیت های آنها را غنی سازی می کنند.

 

پیشینه نظری

شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرینی و قابلیت پلتفرم دیجیتالی

     اجرای فناوری های دیجیتالی، همچنین بعنوان دیجیتالی شدن شناخته شده است که تحقیقات زیادی (فریشامر، سنامور، کاوالی-بجورکمان، هرنل، و کارلوسن، ۲۰۱۸؛ جهانمیر و کاواداس، ۲۰۱۸؛ ویجیلا، پرا، و بیگنه، ۲۰۱۸)، را مخصوصا در زمینه شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرینی (بی، دیویسون، و اسمیرنویز، ۲۰۱۷؛ گیوتوپولوس و همکاران، ۲۰۱۷؛ لی، سو، و همکاران، ۲۰۱۷) موردتوجه قرار می دهد. فناوری های دیجیتالی مبتنی بر سیستم های ICT هستند که اطلاعات را استانداردسازی می کنند و به سازمان ها امکان می دهند تا به سرعت کدگذاری کنند، ذخیره کنند، رسمی سازی کنند، و مقادیر فزاینده دانش را توزیع کنند (مارکوس، استاینفیلد، ویگاند، و مینتون، ۲۰۰۶؛ ویلیامز، دووی، لال، و شوارتز، ۲۰۰۹). برای دو دهه، تحقیقات بررسی کرده اند که چگونه ICT و فناوری های دیجیتال می توانند عملکرد کلی را از طریق بهبود کارایی عملیاتی (بعنوان مثال، از طریق مدیریت بهتر موجودی) و مشتری مداری (بعنوان مثال، از طریق تطبیق دقیق تر نیازهای بازار؛ برینجولفسون و مک کافی، ۲۰۱۴؛ ملویل و همکاران، ۲۰۰۴) ارتقا دهند. در این زمینه، تحولات فنی منجر به ظهور و گسترش سریعتر فناوری های پیچیده تر شده اند، که بعنوان پلتفرم های دیجیتالی شناخته می شوند (پارکر و همکاران، ۲۰۱۶).

 

     پلتفرم های دیجیتالی، فرضیه های سنتی کسب و کار را با ارائه مولفه های فنی مانند دستگاه های سخت افزاری یا نرم افزاری به چالش می کشند، که ویژگی های آن ممکن است از طریق ماژول های مکمل، و مجموعه ای از قوانین، استانداردها و فرایندهای سازمانی برای هماهنگی طرف سوم و پذیرندگان توسعه یابد (دی روور، سورنسن، و بازول، ۲۰۱۸؛ مک لینتایر و اسرینواسان، ۲۰۱۷). بر این اساس، پلتفرم های دیجیتالی، معماری های ماژولار هستند که شامل ماژول های اصلی و قابل تعویض و کنترل مربوطه هستند (تیوانا، ۲۰۱۴). یک معماری پلتفرم، شرکت ها را قادر می سازد تا هر دو مقیاس پذیری- با تمرکز و ادغام ویژگی های مشترک در ماژول های اصلی- و تکامل پذیری- را با پیکربندی مجدد ماژول های قابل تعویض دنبال کنند (وارهام، فاکس، و کانو گینر، ۲۰۱۴). مخصوصا، عوامل موجود در اکوسیستم های پلتفرم می توانند منابع و دانش مشترک را با ایجاد ماژول های مکمل جدید به اشتراک بگذارند و استفاده کنند. از این نظر، پیشرفتهای اخیر در جمع آوری، تحلیل، و تفسیر اطلاعات، پذیرش پلتفرم های دیجیتالی را بعنوان تسهیل کننده های تعاملات تقویت کرده اند و اطلاعات و مدیریت شبکه را در مرکز بسیاری از مدلهای کسب و کار قرار داده اند (مک کافی و برینجولفسون، ۲۰۱۲؛ وان آلستین، پارکر، چودری، ۲۰۱۶).

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا