دانلود ترجمه مقاله مدل کسب و کار مبتنی بر IOT، هوش مصنوعی و بلاکچین (سال ۲۰۱۸) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در ۳۸ صفحه در سال ۲۰۱۸ منتشر شده و ترجمه آن ۴۱ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

مدل های کسب و کار مبتنی بر اینترنت اشیا (IOT)، هوش مصنوعی (AI) و بلاکچین

عنوان انگلیسی مقاله:

Business models based on IoT, AI and blockchain

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۱۸
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۳۸ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله هوش مصنوعی، اینترنت و شبکه های گسترده، مدیریت کسب و کار
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۳۷۳

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۴۱ (۱ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن به صورت انگلیسی درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱٫ مقدمه

۲٫ پیش زمینه دانش

۳٫ مدل های کسب و کار

۴٫ روش کار

۵٫ تحلیل نتایج

۶٫ نتیجه گیری و کار آتی

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

هر زمان که توسعه فناوری وارد دوره جدید می شود، تغییرات بزرگ در کسب و کار و جامعه ایجاد می شود. به ویژه برای کارآفرینان این مساله فرصت ها و چالش هایی را ایجاد می کند. در دهه بعد، اینترنت اشیا (IoT)، هوش مصنوعی (AI) و بلاک چین نیروهای محرک اصلی در انقلاب تکنولوژیکی پیش رو خواهد بود و قدرت هم افزایی بسیار خوبی را نشان می دهند. یک گفته قدیمی می گوید: ” در باد قوی حتی بوقلمون ها نیز می توانند پرواز کنند”. شرکتی که می تواند این فرصت را تصاحب کند، به گوگل، آمازون، فیسبوک و اپل (GAFA) بعدی تبدیل خواهد شد؛ در حالی که شرکت هایی که از این فرصت به طور کامل چشم پوشی می کنند در نهایت ممکن است از بازار خارج شوند. مدل کسب و کار روش محبوبی برای استارت آپ ها برای اختصاص منابع و ایجاد استراتژی هستند که ساختار مورد استفاده در این تحقیق هستند. هدف اصلی این پژوهش نمایش روش تفکر برای پوشش دهی این فناوری ها در مدل های کسب و کار و ارزیابی مهم ترین عناصر در مرحله طراحی کسب و کار است. همچنین می تواند به استارت آپ ها کمک کند تا از مزیت فرصت ها استفاده کند و بر چالش ها در محیط جدید کسب و کار غلبه کند.

 

پیش زمینه دانش

مفهوم اینترنت اشیا (IoT) به سال ۱۹۹۹ باز می گردد و به الگویی اشاره دارد که رایانه ها اشیای مختلفی را کنترل می کنند (Ashton, 2009). اتحادیه بین المللی ارتباطات مخابراتی (ITU) اینترنت اشیا را به عنوان یک زیرساخت جهانی برای جامعه اطلاعاتی تعریف می کند که سرویس های پیشرفته را با اتصال اشیای فیزیکی و مجازی مبتنی بر فناوری های موجود و در حال تکامل اطلاعات و ارتباطات امکان پذیر می سازد. از نظر تئوری، اینترنت اشیا ساختاری را نشان می دهد که اهداف فیزیکی توسط شبکه بی سیم به یکدیگر متصل می شود، بنابراین آن ها می توانند داده ها را مبادله کنند و تعامل انجام دهند. پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۰، ۲۰٫۸ میلیارد دستگاه از طریق اینترنت اشیا به یکدیگر متصل می شوند (Gartner, 2014) که به این دلیل است که بسیاری از شرکت ها در حال توسعه محصولات و سرویس های اینترنت اشیا هستند.

 

کاربردهای اینترنت اشیا در بسیاری از صنایع وجود دارد که ارتباط زیادی با زندگی روزانه ما دارد. اولین کاربرد قابل توجه در شهر هوشمند است. در شهر هوشمند آینده، حسگرها در جاده ها می توانند به مدیران شهری کمک کنند تا راه بندان های ترافیکی را شناسایی کنند و کنترل لحظه ای محیطی را امکان پذیر می سازد. رانندگان آخرین اطلاعات ترافیکی را از طریق خودروها دریافت می کنند. حسگرها در ساختمان ها به صرفه جویی در انرژی و پیش بینی تصادفات کمک می کنند. خودروهای بدون راننده توسط شبکه بی سیم به یکدیگر متصل می شوند و در حمل و نقل عمومی و به ارائه خدمات کمک می کنند. تگ های حسگر بر روی خودروها می تواند سطح امنیت را به کمک تحلیل لحظه ای داده ها بهبود دهند (Mathieu, 2016).

 

خانه هوشمند کاربرد دیگر اینترنت اشیا و مشابه با شهر هوشمند است اما کاربر محور و محدود به یک ناحیه است (Mathieu,2016). حسگرهای هوشمند در خانه ها می تواند خطراتی همانند آتش سوزی و سیل را کاهش دهند و هزینه های عملیاتی را با اطلاع رسانی به کاربران درباره استفاده بهینه از انواع مختلف دستگاه ها کاهش دهند (PWC, 2017). مدیریت دما و نور به طور خودکار براساس شرایط داخلی و خارجی و قیمت برق تنظیم می شود. دستگاه های خانگی به صورت راه دور کنترل شده و همانند انسان ها هوشمندتر می شوند که نمونه آن یخچال هایی است که به طور خودکار غذاهای جدید را به دلیل خالی بودن یخچال سفارش می دهند (Mathieu,2016).

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا