دانلود ترجمه مقاله نحوه تاثیرگذاری خودشیفتگی مدیر عامل بر رفتارهای مدیریت سوددهی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۰) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۳۰ صفحه در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و ترجمه آن ۳۳ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

نحوه تاثیرگذاری خودشیفتگی مدیر عامل بر رفتارهای مدیریت سوددهی

عنوان انگلیسی مقاله:

How CEO narcissism affects earnings management behaviors

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf 
سال انتشار ۲۰۲۰
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۳۰ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت اجرایی، مدیریت عملکرد، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک
چاپ شده در مجله (ژورنال) North American Journal of Economics & Finance
کلمات کلیدی خودشیفتگی مدیر عامل، آستانه سوددهی، دستکاری در سوددهی
کلمات کلیدی انگلیسی CEO narcissism – Earnings thresholds – Earnings manipulation
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Fengyi Lin – Sheng-Wei Lin – Wen-Chang Fang
شناسه شاپا یا ISSN ۱۰۶۲-۹۴۰۸
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.najef.2019.101080
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۲٫۷۲۰ در سال ۲۰۲۰
شاخص H_index مجله ۳۷ در سال ۲۰۲۱
شاخص SJR مجله ۰٫۶۰۷ در سال ۲۰۲۰
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q2 در سال ۲۰۲۰
بیس است 
مدل مفهومی دارد  
پرسشنامه ندارد
متغیر دارد  
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۳۳۰
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۳ (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه  به صورت عکس درج شده است
منابع داخل متن ترجمه شده است 
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱٫مقدمه
۲٫ بررسی ادبیات
۳٫ داده ها و روش ها
۴٫نمایش رفتار منفعت طلبی شخصی مدیریت و شهرت مدیران عامل در تایوان
۵٫ نتایج تجربی
۶٫ بحث و نتیجه گیری
بحث درباره یافته ها و نقش آفرینی ها
پیامدهای کاربردی
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     پژوهش حاضر به بررسی این مساله می پردازد که آیا مدیران ارشد اجرایی (CEO) با گرایشات خودشیفتگی، به دلیل فشار وارده برای تحقق آستانه سوددهی، به احتمال زیاد به رفتار مدیریت سوددهی روی می آورند یا خیر. نتایج آشکار نمود مدیر عامل با خودشیفتگی بالا به احتمال زیاد برای جبران عملکرد خود به مدیریت سوددهی روی می آورد. یافته های ما نشان می دهد که خودشیفتگی مدیر عامل تاثیر مستقیمی بر تصمیمات مالی دارد. با توجه به آستانه سوددهی، شرکت های با مدیر عامل با خودشیفتگی بیشتر، شاهد اثر تنظیمی بر رفتار مدیریت سوددهی واقعی خواهند بود. مطالعات نشان دادند که مدیران عامل برای برآوردن سه آستانه سوددهی اولیه: سوددهی گزارش شدة سال قبل، سوددهی صفر و پیش بینی تحلیلگران، به دستکاری در سوددهی می پردازند. نتایج تجربی ما شواهد دیگری را ارائه می نمایند دال بر اینکه مدیران عامل برای تحقق آستانه سوددهی مثبت و پیش بینی تحلیلگران به مدیریت سوددهی می پردازند. ما استنباط نمودیم که مدیران عامل از روش هزینه تولید غیرعادی به عنوان مکانیزم زیربنایی برای افزایش گزارش سوددهی استفاده می کنند. یافته های ما به تبیین رابطه بین ویژگی های شخصیتی مدیر عامل و دستکاری در سوددهی به منظور کمک به تصمیم گیری سرمایه گذاران کمک می کنند.

 

بررسی ادبیات
خودشیفتگی مدیر عامل و آستانه سوددهی
     مطالعات اخیر بر تاثیر گرایشات خودشیفتگی مدیران عامل بر تصمیم گیری شرکت تمرکز نموده اند (چاترجی و پولاک، ۲۰۱۷). مطالعات نشان دادند که گرایشات خودشیفتگی مدیر عامل بر فرآیند اکتساب تاثیرگذار است یعنی هنگامی که مدیر عامل شرکت اکتسابی دارای گرایشات خودشیفتگی است، پیشرفت در مذاکرات تسریع می یابد (آکتاس و همکاران، ۲۰۱۶). از گرایشات خودشیفتگی مدیر عامل می توان برای پیش بینی روند استراتژیک شرکت استفاده نمود. اگر چه مدیران عامل با گرایشات خودشیفتگی در واکنش به موفقیت تفاوت دارند اما همه آن ها در پی هویت و تمجید اجتماعی هستند (بیل و همکاران، ۲۰۱۹).

 

     مطالعات مربوطه مشخص نمودند که گرایشات خودشیفتگی مدیران عامل ارتباط مثبتی با شاخص های مالی کلیدی مانند عملکرد و شدت اکتساب دارند (ستند (چاترجی و همبریک، ۲۰۱۱). سایر مطالعات نیز نشان دادند که گرایشات خودشیفتگی می توانند مدیر عامل را به سوی استفاده از آمار و ارقام حسابداری برای افزایش عملکرد مالی شرکت و بهبود تصویر وی سوق دهند (آکتاس و همکاران، ۲۰۱۶). بررسی رابطه بین دوره تصدی مدیر عامل و رفتار EM مشخص می نماید که مدیران عامل در سالیان اولیه تصدی خود برای تقویت شهرت خویش به اغراق در سوددهی روی می آورند (بیل و همکاران، ۲۰۱۹). مطالعات بر تاثیر معنی دار شخصیت مدیر عامل بر گزینه های حسابداری تاکید نموده اند. سازمان های تحت هدایت مدیران عامل خودشیفته ای که خود را بزرگ می پندارند خواهان انجام اقدامات وسیعی برای دستیابی به هدف هستند حتی اگر این امر مستلزم رفتار غیراخلاقی باشد (کاپالبو، فرینو، لیم، مولیکا و پالومبو، ۲۰۱۸). با توجه به اندازه امضاء به عنوان استانداردی برای سنجش خودشیفتگی، خودشیفتگی همبستگی مثبت و معنی داری با گزارشگری نادرست دارد (هام، لانگ، سیبرت و وانگ، ۲۰۱۷). افزون بر این، مطالعات نشان دادند وقتی که قراردادها یا مقررات مبتنی بر ارقام حسابداری باشند، مدیران از انگیزه کافی برای پرداختن به EM (علی و ژانگ، ۲۰۱۵) و یا خدشه وارد کردن به کیفیت حسابداری (دیمیتروپولوس، لونتیس و ددولیس، ۲۰۱۶) برخوردارند. 

 

     شاید مدیر عاملی برای رسیدن به اهداف خاصی مانند آستانه سوددهی مثبت، آستانه سوددهی گزارش شدة سال قبل و پیش بینی سوددهی تحلیلگران، دارای انگیزه باشد. مطالعات رابطه سلسله مراتبی را بین سه آستانه سوددهی شناسایی نمودند که در آن آستانه سوددهی مثبت از همه مهم تر بوده و پس از آن، به ترتیب، آستانه سوددهی گزارش شدة سال قبل و پیش بینی سوددهی تحلیلگران قرار دارد (فرانسیس و همکاران، ۲۰۱۶). با توجه به هزینه های EM و بازده حاصل از دستکاری سوددهی آتی، احتمالاً شرکت ها تنها در هنگام مواجهه با رویدادهای خاصی به EM می پردازند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا