دانلود ترجمه مقاله یافتن معیارهای مهم ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۱۱) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۷ صفحه در سال ۲۰۱۱ منتشر شده و ترجمه آن ۱۹ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

یافتن معیارهای مهم ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی با استفاده از تصمیم گیری معیاری چندگانه فازی

عنوان انگلیسی مقاله:

Finding critical criteria of evaluating electronic service quality of Internet banking using fuzzy multiple-criteria decision making

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۱۱
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۷ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله تجارت الکترونیک، بانکداری، مدیریت فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده
چاپ شده در مجله (ژورنال) Applied Soft Computing
کلمات کلیدی بانکداری اینترنتی، تصمیم گیری چند معیاره (MCDM)، معیارهای انتقادی، الگوریتم ژنتیک، کیفیت خدمات، مجموعه های فازی
کلمات کلیدی انگلیسی Internet banking – MCDM – Critical criteria – Genetic algorithm – Service quality – Fuzzy sets
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Yi-Chung Hu – Pen-Che Liao
شناسه شاپا یا ISSN ۱۵۶۸-۴۹۴۶
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.asoc.2011.02.008
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۷٫۷۰۸ در سال ۲۰۲۰
شاخص H_index مجله ۱۴۳ در سال ۲۰۲۱
شاخص SJR مجله ۱٫۲۹۰ در سال ۲۰۲۰
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۰
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۳۱۶
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۱۹ (۱ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه نشده است
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است
ترجمه متون داخل جداول ترجمه نشده است
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه  به صورت عکس درج شده است
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱٫مقدمه
۲٫ تصمیم گیری سلسله مراتبی فازی-MCDM
۳٫٫ روش یادگیری مبتنی بر الگوریتم ژنتیک
۴٫ مطالعه تجربی
۵٫ بحث و نتیجه گیری
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     بانکداری اینترنتی، از طریق اینترنت خدمات مالی مختلفی را به کاربران ارائه می دهد. در محیطی که رقابت شدیدی در آن وجود دارد، برای اینکه مشتریان معاملات خود را در وب سایت انجام دهند، بانکداری اینترنتی نه تنها باید کارکردهای کامل عملیاتی را ارائه کند، بلکه باید کیفیت خدمات الکترونیکی خود را نیز ارتقا دهد. ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی برای بانکداری اینترنتی را می توان به عنوان یک مشکل تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) تلقی کرد. با توجه به ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی و به دلیل ادراکات انسانی در ارزیابی کیفیت خدمات، مقیاس سنتی لیکرت نمی تواند از پس ارزیابی های نامشخص برآید، به همین دلیل برای اندازه‌گیری ترجیحات ذهنی گیرندگان، از اعداد فازی استفاده نمودیم. این مقاله شبکه سلسله مراتبی با تصمیم گیری چندمعیاره (MCDM) فازی را به عنوان یک شبکه عصبی پیش خور تلقی می کند و به دنبال ارائه ی یک روش مبتنی بر الگوریتم ژنتیک است تا به طور اتوماتیک درجات اهمیت معیارهای مربوطه را تعیین کند. سپس معیارهای انتقادی برای ارزیابی کیفیت خدمات را می توان به راحتی شناسایی کرد. در این مطالعه تجربی برای یافتن معیارهای انتقادی، پنج بانک داخلی وابسته به شرکت های سرمایه گذاری مالی در تایوان انتخاب شده اند. این یافته ها اطلاعات مفیدی را در اختیار بانک های اینترنت قرار می دهد تا کیفیت خدمات الکترونیکی خود را بهبود دهند.

 

تصمیم گیری سلسله مراتبی فازی-MCDM

     در این بخش، خصوصیات اعداد فازی برای مقابله با عدم قطعیت شناختی در بخش ۱٫۲ تشریح شده است، بخش ۲.۲ روشی را نشان می دهد که مقادیر عملکرد را برای جنبه ها و هدف ها با استفاده از اعداد فازی مثلثی انجام می دهد.

 

مقابله با عدم قطعیت شناختی

     مقیاس ۵ امتیازی لیکرت فرض می کند که تفاوت بین مقوله های متوالی برابر است [ ۱۹ ] و نمی تواند با عدم قطعیت شناختی سر و کار داشته باشد. برای مثال، درجه بندی ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ ممکن است برای “کاملا مخالف”، “مخالف”، “بی نظر”، “موافق”، و “شدیدا موافق” تنظیم شود.به عبارت دیگر، ” بی نظر ” به همان نقطه مقیاس برای هر پاسخ دهنده تبدیل می شود، هر چند که هر پاسخگو تفکر ذهنی اش را برای بازنمود های ذاتی متفاوت دارد. با این حال، عدم قطعیت شناختی در میان بازنمودهای ذاتی باید در نظر گرفته شود. به عبارت دیگر، این امر برای هر پاسخ دهنده منطقی است که به طور ذهنی گزارش خود را برای بازنمودهای ذاتی مختلف بیان کند.

 

     متغیر زبانی متغیری با کلمات یا جملات زبانی در یک زبان طبیعی است [ ۳۱ ]. عملکرد را می توان به عنوان یک متغیر زبانی در بازه ی (۰،۱۰۰)،تعریف کرد در حالی که یک مجموعه از پنج مقدار زبانی ذکر شده در بالا (به شدت مخالف، مخالف، بی نظر، موافق، به شدت موافق،)مجموعه ای از اصطلاحات نامیده می شود ،که توسط T (اولویت)با توجه به عملکرد مشخص شده است . هر مقدار ارزش زبانی را می توان با عدد فازی مثلثی نشان داد، که یک مجموعه فازی در جهان گفتمان است که هم برجسته و هم عادی است [ ۳۱ ]. همانطور که در شکل ۱ نشان داده شده، به جای اختصاص دادن یک نقطه مقیاس به یک مقدار زبانی، “بی نظر” و “موافق” می تواند به عنوان اعداد فازی مثلثی(۲۰, ۴۰, ۷۰) و (۵۰, ۸۰, ۹۰) نشان داده شود. ممکن است که دو بازه از نقاط مقیاس (یعنی ، [۲۰, ۷۰], ، [۹۰ ،۵۰]) یک تقاطع داشته باشند (یعنی ، [۷۰ ، ۵۰]).علاوه بر این، نقاط مقیاسی وجود دارند که درجات عضویت آن ها در مقادیر زبانی مختلف نمی تواند صفر باشد. به عنوان مثال، درجات عضویت در [ ۷۰، ۵۰ ] در هر دو “نارضایتی” و ” بی نظر” صفر نیستند. برای هر پاسخگو می توان یک عدد فازی مثلثی برای هر کدام از ارزش های زبانی بالا در پرسشنامه تعیین کرد.

 

محاسبه ارزش عملکرد

     یک ساختار سلسله مراتبی یا شبکه معمولا برای مدل سازی یک مساله تصمیم گیری استفاده می شود. به طور کلی، یک شبکه سلسله مراتبی از عنصر بالا(یعنی هدف)  به یک ویژگی خاص تر تجزیه می شود ، تا زمانی که یک سطح از معیارهای تصمیم گیری قابل مدیریت ، برآورده شود. همانطور که در شکل ۲ نشان داده شده، شبکه سلسله مراتبی متشکل از سه سطح تصمیم گیری شامل هدف، جنبه هاو ویژگی ها است. علاوه بر این، هدف و گره های جنبه بعد از آن می توانند به طور گسترده WAM رامورد استفاده قرار دهند. این امکان وجود دارد که هیچ ویژگی تحت نفوذ جنبه قرار نداشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا