دانلود ترجمه مقاله حفاظت از دشت سیلابی به عنوان یک استراتژی کاهش سیل (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۱۴) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۱۰ صفحه در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و ترجمه آن ۲۹ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

حفاظت از دشت سیلابی به عنوان یک استراتژی کاهش سیل: بررسی هزینه ها و مزایا

عنوان انگلیسی مقاله:

Floodplain conservation as a flood mitigation strategy: Examining costs and benefits

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۱۴
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۰ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله جغرافیا
گرایش های مرتبط با این مقاله مخاطرات محیطی، مخاطرات آب و هوایی
چاپ شده در مجله (ژورنال) اقتصاد اکولوژیک – Ecological Economics
کلمات کلیدی حفاظت از دشت سیلابی، تحلیل مزایا- هزینه، مدل هدونیک، Hazus-MH، سیل ها
کلمات کلیدی انگلیسی Floodplain conservation – Benefit-cost analysis – Hedonic model – Hazus-MH – Floods
ارائه شده از دانشگاه منابع برای آینده ، ایالات متحده آمریکا
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Carolyn Kousky – Margaret Walls
شناسه شاپا یا ISSN ۰۹۲۱-۸۰۰۹
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.ecolecon.2014.05.001
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۵٫۱۸۰ در سال ۲۰۲۰
شاخص H_index مجله ۲۰۲ در سال ۲۰۲۱
شاخص SJR مجله ۱٫۹۱۷ در سال ۲۰۲۰
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۰
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد
پرسشنامه ندارد
متغیر ندارد
فرضیه ندارد
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۱۸۲۳
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۲۹ (۳ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
ترجمه پاورقی ترجمه نشده است 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است
منابع داخل متن به صورت انگلیسی درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱ مقدمه
۲ پیش زمینه ای در رابطه با ناحیه مورد مطالعه
۳ داده ها و روش مدل سازی Hazus
۳٫۱ داده ها
۳٫۲ سناریو توسعه خلاف واقعیت
۳٫۳ مدل سازی Hazus-MH
۴ نتایج Hazus
۴٫۱ آسیب های پیش گیری شده در مسیر سبز
۴٫۲ فرصت هزینه برای زمین های محافظت شده در مسیر سبز
۴٫۳ هدف بندی برای محافظت
۵ مزایای جانبی مسیر سبز
۶ مباحث و نتیجه گیری
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

در رابطه با حفاظت از دشت های سیلابی به عنوان یک روش کاهش خسارات سیل، محققان زیادی کار کرده اند و به خصوص، این روش با در نظر داشتن مزایای جانبی که زمین های حفاظت شده ایجاد می کنند، جذابیت پیدا کرده است. ما یکی از این ارزیابی ها را در این مقاله بررسی می کنیم- محافظت از زمین های سبز در راستای رودخانه مرامک در محله سنت لوییس. ما در این ارزیابی ها هزینه این فرصت، آسیب های پیش گیری شده و سرمایه سازی در قیمت خانه های نزدیک آن محل در اثر مجاورت با زمین های حفاظت شده را هم بررسی کردیم. برای تخمین زدن آسیب های پیش گیری شده با استفاده از این رویکرد، ما تحلیل تراز چند قسمتی را با استفاده از مدل سیل Hazus-MH انجام دادیم که این مدل یک مدل مبتنی بر GIS می باشد که برای FEMA توسعه یافته است و آب شناسی و مدل های هیدرولیک را با مدل های آسیب مرتبط با عمق سیل و آسیب به املاک، ترکیب می کند. ما توزیع آسیب را بر روی ترازهای مختلف بررسی کردیم و نشان دادیم که هدف گیری های مکانی مناسب می تواند باعث افزایش مزایای خالص محافظت از دشت های سیلابی بشود. به علاوه، ما یک مدل تفریحی (هدونیک) را تخمین می زنیم و نشان می دهیم که افزایش ارزش املاک برای خانه هایی که نزدیک این مناطق حفاظت شده قرار دارند سه برابر بیشتر از آسیب های پیش گیری شده از سیل می باشد و این موضوع، نشان می دهد که ارزش حفاظت های متداول در مناطق سیلابی به صورت پیوسته، اهمیت دارد. مزایای مجاورت به تنهایی بیشتر از هزینه های این فرصت می باشد؛ همچنین آسیب های پیش گیری شده برای سیل باعث می شود که مزایای اقتصادی حفاظت از دشت سیلابی نیز بیشتر تقویت شود.

مقدمه

رخداد های مختلف شدید سیل در طول سالهای اخیر باعث شده است توجه محققان به آسیب های ایجاد شده در اثر بلایای طبیعی جلب شود. به صورت جهانی، سیل نه تنها پر هزینه ترین بلای طبیعی است، بلکه بیشترین تعداد از افراد را تحت تاثیر خودش قرار داده است (Miller et al., 2008; Stromberg, 2007). در ایالات متحده در قرن بیستم، از میان تمام بلایای طبیعی مختلف، رخداد های سیل بیشترین تعداد مرگ و آسیب به اموال مردم را ایجاد کرده است (Perry 2000). همچنین هزینه های اقتصادی سیل نیز در طول دهه های اخیر افزایش داشته است که این موضوع در اصل به دلیل این بوده که افراد و اموال بیشتری در مناطق پر خطر قرار گرفته اند (Downton, 2000). به علاوه ، بسیاری از مدل های جوی پیش بینی می کند که به دلیل گرم شدن جو زمین، ما بارش های بیشتری را شاهد خواهیم بود که این موضوع باعث می شود خطر سیل در نواحی خاص افزایش پیدا کند (Kollat et al., 2012; Wuebbles et al., 2009).

۶ مباحث و نتیجه گیری

در این مقاله، ما یک تحلیل گذشته نگر را بر روی هزینه ها ومزایای سرمایه گذاری در حفاظت از دشت های سیلابی در مسیر سبز مرامک در سنت لوییس میزوری انجام دادیم. با توسعه یک دیتابیس در سطح تراز ها به صورت منحصر به فرد و یک سناریو فرضی برای توسعه ها، ما توانستیم آسیب پیش گیری شده در سیل را برای مسیر سبز مرامک و هزینه فرصت کامل در حفاظت از زمین ها که تا به امروز شکل گرفته است را محاسبه کنیم. محافظت از دشت سیلابی مانند بسیاری دیگر از همین پروژه ها، فقط برای حفاظت از سیل انجام نشده است بلکه مزایای دیگری را هم فراهم می کند. ازین رو ما یک مدل ویژگیهای تفریحی (هدونیک) را برای این مطالعه ایجاد کردیم تا بتوانیم مشخص کنیم که نزدیکی به این زمینهای حفاظت شده در مسیر سبز چطور بر روی ارزش خانه ها تاثیر دارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این مزایا سه برابر بیشتر از آسیب های پیش گیری شده از سیل هستند در نتیجه به خودی خود، می توانند از هزینه فرصت برای سرمایه گذاری های حفاظت از زمین ها ارزش بیشتری داشته باشند.

 

بخشی از مقاله انگلیسی

Abstract

There is growing interest in floodplain conservation as a flood damage reduction strategy, particularly given the co-benefits that protected lands provide. We evaluate one such investment—a greenway along the Meramec River in St. Louis County, Missouri. We estimate the opportunity costs, the avoided flood damages, and the capitalization of proximity to protected lands into nearby home prices. To estimate avoided flood damages, we undertake a parcel-level analysis using the Hazus-MH flood model, a GIS-based model developed for FEMA that couples a hydrology and hydraulics model with a damage model relating flood depths to property damage. We examine the distribution of damages across parcels, demonstrating that careful spatial targeting can increase the net benefits of floodplain conservation. In addition, we estimate a hedonic model and find that the increased property values for homes near protected lands are more than three times larger than the avoided flood damages, stressing the continued importance of more traditional conservation values. The proximity benefits alone exceed the opportunity costs; the avoided flood damages further strengthen the economic case for floodplain conservation.

۱ Introduction

Several severe flooding events over the last few years have brought increased attention to the damages caused by natural disasters. Worldwide, flooding is not only the most costly natural disaster, but has also affected the most people (Miller et al., 2008; Stromberg, 2007). In the United States over the twentieth century, out of all natural disasters, flood events were responsible for the highest number of fatalities and the most property damage (Perry, 2000). And the economic costs of flooding have been increasing over the last several decades, largely due to more people and property locating in hazardous areas (Pielke and Downton, 2000). In addition, many climate models predict an increase in heavy precipitation as the climate warms, which may increase the risk of flooding in certain locations (e.g. Kollat et al., 2012; Wuebbles et al., 2009).

۶ Discussion and Conclusion

In this paper, we have undertaken a retrospective analysis of the costs and benefits of an investment in floodplain conservation, the Meramec Greenway in St. Louis County, Missouri. By developing a unique parcel-level database and a counterfactual scenario of forgone development, we were able to estimate the avoided flood damages of the Meramec Greenway and the full opportunity costs of the land preservation that has occurred to date. The floodplain conservation, like many such projects, was not undertaken solely for flood protection, however, but also for the range of other benefits these protected lands provide. We thus estimated a hedonic property model for the study area to identify the extent to which proximity to the Greenway was positively capitalized in housing values. Of note, these benefits are almost three times greater than the avoided flood damages and, on their own, exceed the opportunity costs of the conservation investment.

 

تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

حفاظت از دشت سیلابی به عنوان یک استراتژی کاهش سیل: بررسی هزینه ها و مزایا

عنوان انگلیسی مقاله:

Floodplain conservation as a flood mitigation strategy: Examining costs and benefits

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا