دانلود ترجمه مقاله تعامل رایانه- انسان و آموزش (اسپرینگر ۲۰۱۶) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

springer4

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه اسپرینگر در ۲۹ صفحه در سال ۲۰۱۶ منتشر شده و ترجمه آن ۳۸ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

تعامل رایانه- انسان و آموزش: تجربه طراحی ترکیبی

عنوان انگلیسی مقاله:

HCI and education: a blended design experience

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار مقاله ۲۰۱۶
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۲۹ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله مهندسی نرم افزار و سخت افزار
چاپ شده در مجله (ژورنال) ابزارها و کاربردهای چندرسانه ای – Multimedia Tools and Applications
کلمات کلیدی  آموزش تعامل انسان و رایانه، تفکر طراحی، بازخورد سازگار با محیط ،آموزش، آگاهی زیست محیطی، رابط برای کودکان، ابزارهای نمونه سازی، یادگیری از راه دور
کلمات کلیدی انگلیسی Design thinking – Eco-feedback – Education – Environmental awareness – HCI teaching – Interfaces for children – Prototyping tools – Remote learning
ارائه شده از دانشگاه دانشگاه Ca’ Foscari Venezia، ایتالیا
نمایه (index) Scopus – Master journals – JCR
نویسندگان Fabio Pittarello، Tommaso Pellegrini
شناسه شاپا یا ISSN ISSN ۱۳۸۰-۷۵۰۱
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1007/s11042-016-3782-7
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۲٫۵۹۸ در سال ۲۰۱۸
شاخص H_index مجله ۵۲ در سال ۲۰۱۹
شاخص SJR مجله ۰٫۳۳۵ در سال ۲۰۱۸
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q2 در سال ۲۰۱۸
بیس نیست 
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۰۲۰۰
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Springer
نشریه اسپرینگر

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و PDF
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۸ صفحه (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است  
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است  
ترجمه ضمیمه ترجمه نشده است 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه  به صورت عکس درج شده است  
منابع داخل متن درج نشده است 
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱- مقدمه
۲- آموزش از راه دور و تجربیات طراحی
۳- تحقیقات بازخورد سازگار با محیط
۴- فرآیند طراحی
۴-۱- زمینه آموزشی برای مطالعه
۴-۲- تجزیه و تحلیل ادبیات و بررسی فنی
۴-۳- تعریف مشارکتی الزامات
۴-۴ طرح های اول طراحی
۴-۵- بررسی و بازبینی طرح های اول طراحی
۴-۶- طرح های نهایی طراحی
۴-۷- خلاصه ای از طرح های نهایی
۴-۸- ارزیابی نهایی
۵ – بحث و بررسی
۵-۱- نتایج آموزشی HCI
۵-۲- یادگیری و طراحی از راه دور
۵-۳- پروژه های بازخورد سازگار با محیط
۶- نتیجه گیری
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

آموزش تعامل انسان و رایانه در قالب یک دوره آموزشی کارشناسی؛ اغلب یک تجربه چالش برانگیز برای دانشمندان رایانه میباشد؛ چرا که مهارت های مشخصه تعامل انسان و رایانه ؛ متفاوت از تفکر محاسباتی و علمی است که امروزه مورد تاکید اکثر رشته های برنامه های آموزشی هستند. آموزش تعامل انسان و رایانه اغلب بصورت مجموعه کنفرانس هایی؛ مفاهیم را به دانشجویان ارائه میکنند اما مهارتهای طراحی آنها را افزایش نمیدهند. این پژوهش نتایج حاصل از یک تجربه آموزشی را که در آن یادگیرندگان و استادان بطور فعال در فرآیند ساخت و طراحی دانش دخیل هستند؛ ارائه میکند. این فرآیند بجز در برنامه های آموزشی علم کامپیوتر؛ معمولا در سایر زمینه ها مثل معماری و طراحی صنعتی نیز اتفاق میافتد. در این پژوهش یک موضوع چالش برانگیز برای پروژه انتخاب شد؛ طراحی رابط های بازخورد سازگار با محیط- که به افراد در مورد نتایج عملشان در محیط زیست اطلاعات داده و به تصمیم گیری در مورد کاهش مصرف انرژی نیز به آنها کمک میکند. رابط های بازخورد محیطی همچنین نمایانگر شکاف بین محصولات موجود در بازار و نتایج مطالعات علمی هستند ؛ که این نتایج توسط یک کارگاه آموزشی که اخیرا در زمینه آموزش تعامل انسان و رایانه برگزار شده؛ تایید شده است. کارگاه مذکور، برخی از معضلات موجود در زمینه آموزش HCI را ارائه کرد که در این تجربه آموزشی سعی شد با روش های مناسب انها را برطرف کرد. اقدام چالش برانگیز دیگر در این پژوهش، سازماندهی همه فعالیت های طراحی از جمله اماده سازی یک پلت فرم برای یادگیری از راه دور با تاکید بر محدودیت های ان؛ میباشد. این مقاله با هدف نهایی ارائه توصیه های مفید در زمینه تجربه های آموزشی HCI و بررسی همه چالش ها؛ زمینه هایی را که در انها روش های کاربردی؛ نتایج مفیدی ارائه میدهند و همچنین جاهایی را که نیاز به ارتقاء دارند؛ بحث خواهد کرد.

 

۶- نتیجه گیری

در مطالعه ارائه شده در این صفحات، توسعه یک تجربه طراحی آموزشی شرح داده شده است. در این مطالعه، راه حل های به کار رفته و نتایج به دست آمده در رابطه با نقاط ضعف موجود در کارگاه ACM با هدف بهبود بحث در مورد آموزش HCI شرح داده شده اند. ما در مطالعه خود سعی کردیم مجددا در رابطه بین نظریه و طراحی تعادل ایجاد کنیم؛ طراحی بخش مهمی از یک تجربه آموزشی است؛ به خصوص برای دانش آموزانی که در صنعت نقش طراحی دارند. تفکر علمی و محاسباتی در برنامه آموزشی علم کامپیوتر نقش مهمی دارد، اما باید با احتمال داشتن تجارب آموزشی متمرکز بر تفکر طراحی تکمیل شود. شرط این است که این تجربیات باید در کاهش فاصله بین تحقیقات و صنعت مورد استفاده قرار گیرند، که برای حوزه های کاربرد خاص مانند رابط های بازخورد سازگار با محیط، مرتبط است. مقیاس پذیری این نوع تجارب، بر اساس روش های ساخت گرا و ارتباطی ، یک عامل مهم دیگر است. سازماندهی یک دوره طراحی مستلزم دخالت بیش تر معلم برای هماهنگی بسیاری از فعالیت ها، بررسی طرح های طراحی و دستیابی به نتایج رضایت بخش است. این فعالیت وابسته به چند دانش آموز است. استفاده از ابزارهای راه دور نیز نقش مهمی در این تجربه دارد.

 

بخشی از مقاله انگلیسی

Abstract

Teaching HCI in an undergraduate course for computer scientists is often a challenging experience, because the skills that characterize HCI are different from scientific and computational thinking that are the focus of most subjects of the curriculum. Often HCI teaching is organized as a set of lectures that are useful to learn concepts, but don’t increase the design skills of the students. This work reports the results of an educational experience where both learners and teachers were actively involved in a process of knowledge construction and design. This process usually happens in other domains, such as architecture or industrial design, but is not part of most computer science curricula. We chose as project a challenging theme: the design of eco-feedback interfaces that inform people about the consequences of their actions for the environment and help to take decisions for lowering energy consumption. Eco-feedback interfaces are also representative of the gap between the products available on the market and the results of scientific studies, evidenced also by a recent workshop about HCI education. The workshop evidenced a number of pitfalls in HCI education that in our educational experience we tried to overcome with appropriate methodologies. An additional challenging task was the attempt to organize all the design activities taking advantage of a platform for remote learning, stressing its limits. The paper will discuss all these issues, evidencing where the applied methodologies gave good results and where they need further improvements, with the final goal of giving useful advices for HCI educational experiences to come.

 

۶- Conclusion

The work presented in these pages described the development of an educational design experience. We described in this paper the solutions that we adopted and the results that we obtained, in relation to the points of weakness evidenced also in a recent ACM workshop, with the goal of contributing to the discussion about how HCI education can be improved. We tried with our work to rebalance the relation between theory and design; the latter should be an important part of an educational experience, especially for the students that will have a design role in the industry. Scientific and computational thinking play a major role in the current Computer Science educational curricula, but should be complemented by the possibility to have educational experiences focused on design thinking. The bet is that these experiences should serve to diminish the gap between research and industry which for certain application domains, such as that one of eco-feedback interfaces, is particularly relevant. The scalability of this type of experiences, based on constructivist and connectivist methods [2], is another important factor as well. The organization of a design course requires much more involvement from the teacher for coordinating many activities, reviewing frequently the design proposals and coming to satisfactory results. The activity is heavily dependent from the number of students as well. The use of remote tools played an important role in this experience.

 

تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

تعامل رایانه- انسان و آموزش: تجربه طراحی ترکیبی

عنوان انگلیسی مقاله:

HCI and education: a blended design experience

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.