دانلود ترجمه مقاله تعامل انسان و کامپیوتر در مراحل ساخت فرم (۲۰۱۷) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)
این مقاله انگلیسی در ۱۰ صفحه در سال ۲۰۱۷ منتشر شده و ترجمه آن ۱۱ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی | |
عنوان فارسی مقاله: |
تعامل انسان و کامپیوتر در مراحل ساخت فرم |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Human-Computer Interaction In The Form-Making Process |
|
مشخصات مقاله انگلیسی (PDF) | |
سال انتشار | ۲۰۱۷ |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | ۱۰ صفحه با فرمت pdf |
نوع مقاله | ISI |
نوع ارائه مقاله | کنفرانس |
رشته های مرتبط با این مقاله | معماری |
گرایش های مرتبط با این مقاله | تکنولوژی معماری |
چاپ شده در کنفرانس | بیست و دومین کنفرانس بین المللی انجمن تحقیقات طراحی معماری با کمک رایانه در آسیا |
کلمات کلیدی | تعامل انسان و رایانه، فرمسازی، دادههای انسانی، فرآیند طراحی |
کلمات کلیدی انگلیسی | Human-Computer Interaction – Form-Making – Human Data – Design Process |
ارائه شده از دانشگاه | دانشگاه ایالتی واشنگتن ، ایالات متحده آمریکا |
نویسندگان | SALEH KALANTARI، EBRAHIM POUSTINCHI and NOOSHIN AHMADI |
بیس | نیست ☓ |
مدل مفهومی | ندارد ☓ |
پرسشنامه | ندارد ☓ |
متغیر | ندارد ☓ |
رفرنس | دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله ✓ |
کد محصول | ۱۰۲۱۲ |
مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word) | |
وضعیت ترجمه | انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و PDF |
کیفیت ترجمه | ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ |
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش | ۱۱ صفحه (۱ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin |
ترجمه عناوین تصاویر و جداول | ترجمه شده است ✓ |
ترجمه متون داخل تصاویر | ترجمه شده است ✓ |
ترجمه متون داخل جداول | ترجمه شده است ✓ |
درج تصاویر در فایل ترجمه | درج شده است ✓ |
درج جداول در فایل ترجمه | درج شده است ✓ |
منابع داخل متن | به صورت فارسی درج شده است ✓ |
منابع انتهای متن | به صورت انگلیسی درج شده است ✓ |
فهرست مطالب |
چکیده ۱) مقدمه ۲) شناخت طراحی کاربرمحور ۳) روش تحقیق ۳-۱ طراحی ۳-۲ ساخت ۳-۳ تعامل و ارزیابی ۴) نتایج و تشریح مطالب ۵) نتیجهگیری ۶) محدودیتهای تحقیق و تحقیقات آتی |
بخشی از ترجمه |
چکیده خیلی از المانهای طراحی معماری روز به روز در حال اتوماتیزه شدناند، و مرزهای بین طراحی، ساخت و استفاده بیش از پیش در حال محو شدن است. این پیشرفتها سبب نگرانیهایی شده که شاید فرآیندهای طراحی ما در جستجویمان برای تازگی و کنترل خودکار از «فاکتورهای انسانی» پیشی بگیرد. با این حال، همزمان با این نگرانیها، این فناوری نوین میتواند فرصتهای بهتری برای ایجاد محیطهای انسانمحور بوجود آورد. این مقاله شرحی از شکلگیری پلتفرم نمایشی فرمسازی تعاملی به نام «روبوبل »، و کاربرد آن در بهکار گرفتن کاربران در طراحی، ضمن گردآوری دادههایی درباره ارجحیتهای معماری، ارائه میدهد. هدف نهایی پروژه درحالانجام کسب اطلاعات بیشتر درباره خلق فرم انسانی و ارزیابیهای معمارانه و، همچنین، تلفیق یافته ها با الگوریتم های طراحی محاسباتی و تولکیتهای پیش طراحیست. برای آزمودن روبوبل به عنوان ابزار گردآوری داده و ارزیابی مشارکت تعاملی فرمسازی در بین گروه کوچکی از دانشجویان مطالعهای مقدماتی انجام شد. نشان داده شد که این ابزار در بهکارگیری همه شرکتکنندگان در این مطالعه مقدماتی و توسعه ظرفیت های طراحی خلاقانه با گذشت زمان موفق بوده است. تحقیقات آتی با بهرهگیری از روبوبل برای مطالعات با جامعه آماری وسیعتر این پتانسیل را دارند تا دادههایی تکمیلی درباره گستره وسیعی از ارجحیتهای طراحی تولید کنند، و این اطلاعات را مستقیماً در فرآیند طراحی محاسباتی به کار گیرند.
۶) محدودیتهای تحقیق و تحقیقات آتی نتایج ارائهشده برای مطالعهای مقدماتیاند، و نمیتوان آنها را به جامعههای آماری بزرگتر تعمیم داد. پروژه ما هنوز در مراحل اولیهاش است و امکانات فراوان تحقیقات طراحی که به لطف استفاده از روبوبل فراهم شده است مایه دلگرمیمان هستند.در مرحله بعدی تحقیقات، کاربران در تجربه ترکیبی دیجیتال-فیزیکی شرکت میکنند که شامل یک پلتفرم مدلسازی پارامتریست که در واقع نوع بزرگ توسعهیافته اپلیکیشن موبایلی اولیه ماست و امکان بررسیهای کاملتر طراحی را از طریق دستگاه ورودی تخصصی فراهم میکند. این پیشرفت ظرفیتمان را برای گردآوری دادههای دقیق درباره فرآیندهای طراحی و ارجحیتهای فرمسازی افزایش میدهد. |
بخشی از مقاله انگلیسی |
Abstract Many elements of architectural design are becoming automated, and the boundaries between design, construction, and use are increasingly blurred. These developments have produced concerns that our design processes might outrun “human factors” in our search for novelty and automation. At the same time, however, this new technology can also improve our opportunities to develop human-centric environments. This paper describes the creation of an interactive form-making exhibit called ROBOBBLE, and the use of this installation to engage users in design while collecting data about their architectural preferences. The ultimate goal of the ongoing project is to learn more about human form creation and architectural evaluations, and to integrate those findings into computational design algorithms and pre-design toolkits. A pilot study was conducted to test ROBOBBLE as a data-collection platform and to evaluate interactive form-making engagement among a small group of students. The platform was shown to be successful in engaging all of the participants in this pilot study and expanding their creative design capacities over time. Future work using ROBOBBLE for larger population studies has the potential to produce detailed data about a wide variety of design preferences, and to incorporate this data directly into computational design process.
۶- Limitations and Future Work The results reported in this paper are for a pilot study, and cannot be generalized to larger populations. Our project is still in its initial phases and we are excited about the multitude of possibilities in design research that the use of the ROBOBBLE system will enable. In the next phase of the research, users will engage in a hybrid digital/physical experience that includes a parametric modeling platform, which is a significant expansion of our initial phone app and will allow for more detailed design explorations through a specifically designed input device. This development will increase our capacity to collect precise data about design processes and form-making preferences. |
تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی | |
عنوان فارسی مقاله: |
تعامل انسان و کامپیوتر در مراحل ساخت فرم |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Human-Computer Interaction In The Form-Making Process |
|