دانلود ترجمه مقاله اقدام متقابل: اقدامات تهاجمی در جنگ اطلاعاتی (سال ۲۰۰۰) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در ۶ صفحه در سال ۲۰۰۰ منتشر شده و ترجمه آن ۱۵ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

اقدام متقابل: اقدامات تهاجمی در جنگ اطلاعاتی

عنوان انگلیسی مقاله:

Strike Back: Offensive Actions in Information Warfare

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۰۰
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۶ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله امنیت اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده، رایانش امن
ارائه شده از دانشگاه گروه مهندسی برق و علوم کامپیوتر ، آکادمی نظامی ایالات متحده، وست پوینت، نیویورک
بیس نیست 
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۱۵۰۶

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۱۵ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
ترجمه پاورقی ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است 
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

مقدمه

جنگ های تدافعی قابل بردن نیستند

اصول جنگی که مورد غفلت واقع شده اند

تهاجمی

مانور نظامی

امنیت

غافلگیری

صرفه کاربردی نیروها

جمع بندی

 

بخشی از ترجمه

چکیده

این مقاله در زمینه جنگ های اطلاعاتی نوشته شده است که یکی از مهم ترین و جدی ترین تهدیدات برای امنیت ملی ما هستند. شورای امنیت ملی  این تهدید ها را به عنوان یکی از موضوعاتی تعریف می کند که اهداف و برنامه های ملی ما را در خطر قرار می دهد. به صورت عمومی، این خطرات شامل تهدید هایی برای زندگی شهروندان آمریکایی و ساکنان این کشور، تهدید هایی برای اقتصاد و تهدید هایی برای توانایی ما به منظور نشر آزادی، اختیار و اجرای قوانین جهانی می باشد. یکی  از اهداف ملی ما جلوگیری از سازمان های تروریستی ، مانند سازمان هایی می باشد که مرکز تجارت جهانی را نابود کردند. همچنین منفعت ملی ما در پیش گیری از مهاجمان اطلاعاتی در فرایند تخریب و یا تهدید سیستم ها و زیر ساختار های اصلی مالی، بهداشتی و کیفی ما می باشد.

Winn Schartau و بسیاری دیگر از افراد، این نکته را بیان کرده اند که جنگ اطلاعاتی امنیت ملی ما را درست مانند جنگ های متداول تهدید می کند [۱۴]. ما نمی خواهیم دوباره این موضوعات را در این مقاله بررسی کنیم بلکه می خواهیم بر اساس این فرض این مقاله را توسعه دهیم که تمام این موضوعات واقعیت دارند و جنگ های اطلاعاتی بسیار خطرناک هستند. سپس این مقاله، یک آزمایش کامل بر روی یک مقیاس کلی، انجام می دهد.

 

جمع بندی

تا کنون ما در جنگ های اطلاعاتی به صورت دفاعی فعالیت ی کرده ایم. ما معمولا منتظر یک حمله باقی می ماندیم، بعد از حمله بازیابی می کردیم و سپس گام هایی را انجام می دادیم تا در آینده از حمله های مشابه پیش گیری کنیم. در عین حال مهاجم در این زمان می توانست روش های حمله جدید را برای خودش طراحی کند. منابع ما در این روند و نیاز دائمی برای دفاع، به صورت روز افزون تحلیل می رود. در نتیجه بهتر است که ما روش های تهاجمی را پیش بگیریم ؛ نه الزاما به این معنی که ما کار تهاجم را انجام دهیم، بلکه هدف ما این است در جنگی مشارکت کنیم که بتوانیم پیروز شویم. 

 

بخشی از مقاله انگلیسی

Abstract

This paper is written in the context of Information Warfare being a serious and direct threat to our nation’s security. The National Security Council defines such threats as ones that endanger our national goals and objectives. In general, these include threats to the lives of American citizens and residents, threats to our economy, and threats to our ability to promulgate freedom, liberty, and the rule of law to the world. It is in our national interest to stop a terrorist organization from bombing the World Trade Center. It is equally important to our national interest to prevent Information Warriors from shutting down or threatening our essential financial, health, or quality of life infrastructures.

Winn Schartau, as well as many others, has made the point that Information War threatens our national security every bit as much as conventional war [14]. We will not restate those arguments here but proceed with the assumption that they are true. This paper then, represents a thought experiment on a grand scale.

 

Conclusion

So far we have fought information warfare defensively. We wait for an attack, recover, and take steps to prevent similar types of attacks. All the while the attacker is able to create new attack methodologies. Our resources are drained in this ever-increasing need to defend against known methods. It is imperative to take the offensive; not necessarily to become the aggressor in cyber-space, but when engaged to fight to win.

 

تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

اقدام متقابل: اقدامات تهاجمی در جنگ اطلاعاتی

عنوان انگلیسی مقاله:

Strike Back: Offensive Actions in Information Warfare

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا