دانلود ترجمه مقاله استفاده از هویت نام تجاری برای بازی های تبلیغاتی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۱۷) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

elsevier

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه ساینس دایرکت (الزویر) در ۱۱ صفحه در سال ۲۰۱۷ منتشر شده و ترجمه آن ۲۷ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی

 

عنوان فارسی مقاله:

به کارگیری شخصیت برند در راستای بازی های تبلیغاتی: تاثیر ویژگی های شرکت در بازی های تبلیغاتی

عنوان انگلیسی مقاله:

An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality

  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار ۲۰۱۷
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۱ صفحه با فرمت pdf
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله کامپیوترها در رفتار انسان – Computers in Human Behavior
دانشگاه دانشگاه یونسی، کره جنوبی
کلمات کلیدی  شخصیت برند(برند)، تبلیغات در بازی ها، ویژگی‌های تبلیغات در بازی ها، بازی دیجیتالی
شناسه شاپا یا ISSN ISSN ۲۰۱۶٫۱۲٫۰۳۵
رفرنس دارد
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در نشریه Elsevier
نشریه الزویر

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۲۷ صفحه
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است

 


  • فهرست مطالب:

 

چکیده
مقدمه
پیشینه پژوهش/مبانی نظری
بازی جنگی به‌عنوان یک تفریح هدف‌گذاری شده
ویژگی‌های برند و ارتباط برند
ویژگی‌های تعریف‌شده در بازی‌های جنگی
روش‌شناسی
ابعاد شخصیتی بازی‌های جنگی
اولین مرحله: ایجاد و پالایش ویژگی‌های شخصیتی
مرحله دوم: تحلیل عامل اکتشافی ویژگی‌های شخصیتی بازی‌های جنگی
تحلیل عاملی تأییدی بازی‌های جنگی


  • بخشی از ترجمه:

 

۵-۳- محدودیت‌های و حوزه‌های پژوهش آتی
این پژوهش نیز مانند سایر پژوهش‌ها داری بعضی از محدودیت بود. نخست، اگرچه نمونه ساده‌ای برای اهداف اکتشافی بکار گرفته شد، به‌کارگیری نمونه غیر تصادفی دانشجویان ممکن است تعمیم دادن نتایج این پژوهش را به‌کل جامعه زیر سؤال می‌برد. بنابراین، پژوهشگرهای آتی را دعوت می‌کنیم تا روایی بیرونی را از طریق رویه‌های در محیط‌های دیگر با جامعه آماری را بررسی کنند. محدودیت دوم این پژوهش در ارتباط با رویکرد روش‌شناسی است. از پاسخ‌دهندگان خواسته شد تا تصور کنند که در حال بازی کردن گونه‌های مختلفی از بازی‌های جنگی هستند و به ادراکات خویش از ویژگی‌های شرکت امتیاز داده و رتبه‌بندی کنند. ازآنجایی‌که آن‌ها در حقیقت یک بازی جنگی را انجام ندادند، دانستن درجه ادراک آن‌ها از بازی‌های جنگی کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد. برای ارائه یک تصویر جامع از ساختار ویژگی‌های بازی‌های جنگی، پژوهش‌های آتی می‌توانند از طراحی‌های تجربی و یا طرح‌های پژوهشی کیفی با تمرکز روی گروه‌ها برای استخراج ویژگی‌های شخصیتی استفاده کنند. برای مثال، پاسخ‌دهندگان می‌توانند یک بازی جنگی را به‌عنوان یک شبیه‌ساز بازی کنند و سپس از آن‌ها خواسته شود تا فهرست از ویژگی‌های شخصیتی را ایجاد کرده که می‌توان آن‌ها را به بازی‌های جنگی نسبت داد.


  • بخشی از مقاله انگلیسی:

۵٫۳٫ Limitations and future research areas

This study has several limitations. First, although a convenience sample is normally used for exploratory purposes, using a nonrandom sample of students might weaken the generalizability of these findings to the whole population. Therefore, future researchers are encouraged to augment external validity by replicating the procedures in different settings. A second limitation of the study is related to its methodological approach. Respondents were asked to imagine they were playing different types of advergames and rate their perceptions of the advergame personality with company attributes. Since they did not actually play an advergame, it is difficult to know to what degree their perceptions were caused solely by the advergame. To provide a comprehensive picture of the AP construct, future research could use an experimental design and/or a qualitative research design using focus groups to elicit advergame-specific personality characteristics. For example, participants could be playing an advergame as a stimulus, and then be asked to generate a list of personality traits that can be attributed to the advergame.


 

 

تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی

 

عنوان فارسی مقاله:

به کارگیری شخصیت برند در راستای بازی های تبلیغاتی: تاثیر ویژگی های شرکت در بازی های تبلیغاتی

عنوان انگلیسی مقاله:

An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality

  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی          خرید ترجمه فارسی مقاله

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.