این مقاله انگلیسی ISI در نشریه ساینس دایرکت (الزویر) در 7 صفحه در سال 2014 منتشر شده و ترجمه آن 22 صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی | |
عنوان فارسی مقاله: |
چگونه تصاویر سه بعدی محصولات را در اینترنت ارتقاء می دهند؟ |
عنوان انگلیسی مقاله: |
How do 3-dimensional images promote products on the Internet? |
|
مشخصات مقاله انگلیسی | |
فرمت مقاله انگلیسی | pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش |
سال انتشار | 2014 |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | 7 صفحه با فرمت pdf |
نوع مقاله | ISI |
نوع نگارش | مقاله پژوهشی (Research Article) |
نوع ارائه مقاله | ژورنال |
رشته های مرتبط با این مقاله | مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله | بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات |
چاپ شده در مجله (ژورنال) | مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research |
کلمات کلیدی | تجربیات مجازی سه بعدی، مدل ذهنی، محرک زنده، نوع محصول، نیاز به لمس |
کلمات کلیدی انگلیسی | 3D virtual experience – Mental model – Vivid imagery – Product type – Need for touch |
ارائه شده از دانشگاه | گروه تبلیغات و روابط عمومی، دانشگاه دونگوک-سئول، کره جنوبی |
نمایه (index) | Scopus – Master journals – JCR |
نویسندگان | Yung Kyun Choi، Charles R. Taylor |
شناسه شاپا یا ISSN | ISSN 0148-2963 |
شناسه دیجیتال – doi | https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2014.04.026 |
ایمپکت فاکتور(IF) مجله | 5.352 در سال 2019 |
شاخص H_index مجله | 158 در سال 2020 |
شاخص SJR مجله | 1.684 در سال 2019 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) | Q1 در سال 2019 |
بیس | است ✓ |
مدل مفهومی | دارد ✓ |
پرسشنامه | ندارد ☓ |
متغیر | ندارد ☓ |
رفرنس | دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله ✓ |
کد محصول | 10590 |
لینک مقاله در سایت مرجع | لینک این مقاله در نشریه Elsevier |
نشریه الزویر |
مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله | |
فرمت ترجمه مقاله | pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش |
وضعیت ترجمه | انجام شده و آماده دانلود |
کیفیت ترجمه | ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ |
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش | 22 صفحه (1 صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت 14 B Nazanin |
ترجمه عناوین تصاویر و جداول | ترجمه شده است ✓ |
ترجمه متون داخل تصاویر | ترجمه شده است ✓ |
ترجمه متون داخل جداول | ترجمه نشده است ☓ |
درج تصاویر در فایل ترجمه | درج شده است ✓ |
درج جداول در فایل ترجمه | درج شده است ✓ |
منابع داخل متن | ترجمه نشده است ☓ |
منابع انتهای متن | به صورت انگلیسی درج شده است ✓ |
فهرست مطالب |
چکیده مقدمه پس زمینه های نظری وفرضیه تجربه مجازی سه بعدی – توسعه مدلهای ذهنی وضوح (پویایی) تصویر سازی ذهنی رابطه بین مدل های ذهنی و تصورات عینی اثرات قانع کننده تجربه مجازی و تصویر سازی ذهنی اصلاح نقش نوع محصول و نیاز برای لمس روش طراحی پژوهش و موضوعات آزمون مقدماتی برای انتخاب محصولات طراحی محرک ، روش و اعمال بررسی اندازه گیری نتایج مباحثه اثرات تعدیل کننده نوع سایت ، محصول و نیاز به لمس بر روی تاثیر گذاری تبلیغات رابطه بین تصویر سازی ذهنی پویا(زنده) و تاثیرات تبلیغات شرایط و پیشنهادات برای مطالعه آینده |
بخشی از ترجمه |
چکیده این مطالعه به بررسی تبلیغات مجازی سه بعدی و اثرات آن بر محیط خرید آنلاین می پردازد. این بررسی وضوح تصویر سازی ذهنی به عنوان یک رابط ، و نیاز مشتری برای لمس و نوع کالا را به عنوان تاثیر گذار نشان می دهد. یک مطالعه با 207 شرکت کننده و دو نوع محصول ، یک ساعت و یک ژاکت آنرا نشان می دهد که به طور کلی تاثیر گذاری تبلیغات سه بعدی از تبلیغات دو بعدی موثر تر است. به نظر می رسد که وضوح تصویر سازی ذهنی به واسطه تاثیرات دو بعدی در مقابل سه بعدی به صورت مستقیمی بر نگرش و نیت تاثیر گذار است. همانطور که انتظار می رود فرمت های سه بعدی و دو بعدی تفاوت تاثیر گذاریشان در کالاهای هندسی بیشتر از کالا های مواد اولیه است. تنها عاملی که بر روی قصد به بازدید مجدد مشتریان NFT تاثبر میگذارد ، تعامل با نوع سایت و محصولات است. برای ساعت تبلیغات سه بعدی برای هر دو مشتری دائم و غیر دائم NFT متقاعد کنندگی بیشتری داشت . برای ژاکت تبلیغات سه بعدی تاثیرات قوی تری بر روی مشتریان غیر دائم داشت اما این تفاوت با مشتریان دائم NFT در مطالعه ای که انجام شد ، چشمگیر نبود.
مقدمه تصاویر سه بعدی (3D) به شدت بر تجربه های مجازی که به صورت تجربه حالت های روانشناسی مشتری در هنگام تعامل با تصاویر سه بعدی کالا در کامپیوتر یا یک محیط واسطه میباشد تاثیر می گذارند. تجربیات مجازی سه بعدی آغاز تصویر سازی ذهنی است که اثرات مثبت تبلیغات وب می باشد. تعامل با کالا از طریق بینایی پیامی را تولید می کند که متقاعد کننده تر از به کارگیری حواسی مانند بویایی ، لامسه و چشیدن برای تصویر سازی ذهنی است. به تصویر کشیدن یک کالا به صورتی که بیشتر در واقعیت رایج است باعث بهبود در نیت خرید آن می شود : یک تجربه آنرا نشان می دهد زمانی که یک لیوان با دسته ای در سمت راست تصویر سازی شده بود تصویر سازی های ذهنی بیشتری به همراه داشته و آنقدر که برای بینندگان راست دست به عنوان یک سازگاری جذب کننده بوده است برای چپ دستان یک ناسازگاری به شمار نیامده است.
شرایط و پیشنهادات برای مطالعه آینده این مطالعه فقط از دو محصول برای آزمایش استفاه کرد . تلاش بیشتر نیاز مند جایگذاری نتایج به دست آمده با استفاده از دیگر انواع محصولات از قبیل کالاهای بادوام در مقابل کالاهای راحت تر ، محصولات با درگیری بالا در مقابل با درگیری کم ، محصولات مفید در مقابل لذت بخش ، یا محصولات خدماتی است. علاوه بر نیاز مصرف کنندگان برای لمس ، پژوهش طراحی شده می تواند شامل خصوصیت های دیگری از کاربران از قبیل مدل پردازش اطلاعات اکتشافی در مقابل تحلیلی ، و مشارکت ذاتی یا موقعیتی، چونکه مردم مختلف می توانند در مورد یک جنس پاسخ های مختلفی بدهند. تحقیق آینده باید متغیر های بیشتری که بر مدل ذهنی و تصویر پردازی محصول تاثیر دارند را برای فهمیدن بهتر پاسخهای مصرف کنندگان به شبیه سازی تجربی محصولات در محیط مجازی به کار گیرد از قبیل ، طول وعمق کیفیت احساس ، تعامل ، و جهت گیری گرایش مردم . |
بخشی از مقاله انگلیسی |
Abstract The study investigates 3D virtual advertising as it affects the online shopping environment. It examines the vividness of mental imagery as a mediator, and consumers’ need for touch and product type as moderators of the effects. An experiment conducted with 207 study participants and two product types, a watch and a jacket, indicates overall that 3D advertising outperforms 2D advertising in effectiveness. The vividness of mental imagery appears to directly influence attitudes and intentions by mediating the effects of 2D versus 3D. As expected, the 3D and 2D formats consistently differed more in their effects for geometric products than for material products. Consumers’ NFT affected only intentions to revisit, interacting with product type and site type. For the watch product, 3D advertising is more persuasive for both high and low NFT consumers. Comparatively, for the jacket product, 3D strongly impacts low-NFT consumers only, but has no significant difference for high-NFT study participants.
Introduction Three-dimensional (3D) images strongly affect virtual experiences (Debbabi, Daassi, & Bail, 2010; Kahrimanovic, Tiest, & Kappers, 2011; Li, Daugherty, & Biocca, 2002; Mollen & Wilson, 2010); that is, psychological states that consumers experience when they interact with 3D product images in computer-mediated environments (Li, Daugherty, & Biocca, 2001). 3D virtual experiences initiate visual mental imagery that positively impacts web advertising (Coyle & Thorson, 2001; Li et al., 2002). Object interactivity makes the message more persuasive by using sensory input such as sight to generate vivid mental images of sensory modalities such as touch, taste, and smell (Schlosser, 2003). Depicting a product more visually vivid can cause mental simulation that enhances purchase intentions: an experiment showed that when a mug was pictured with the handle on the right, it offered more mental simulation and generated higher purchase intention for right-handed viewers as a match than for left-handed viewers as a mismatch (Elder & Krishna, 2012).
Limitations and suggestions for future study The study used only two products for the experiment. More effort is required to replicate the findings using other product types such as durables versus convenience goods, high-involvement versus lowinvolvement products, hedonic versus utilitarian products, or service products. In addition to consumers’ need for touch, research design can include other user characteristics such as heuristic versus analytical information processing styles, and intrinsic or situational involvement, because different people can respond differently to the same material. Future research should employ more variables that may possibly affect the building of mental models and product imagery, such as the breadth and depth of sensory modality, interactivity, and people’s immersion tendencies, to better understand consumers’ responses to simulated product experiences in virtual environments. |
تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی | |
عنوان فارسی مقاله: |
چگونه تصاویر سه بعدی محصولات را در اینترنت ارتقاء می دهند؟ |
عنوان انگلیسی مقاله: |
How do 3-dimensional images promote products on the Internet? |
|