گروه آموزشی ترجمه فا اقدام به ارائه ترجمه مقاله با موضوع ” توسعه رابط کاربر برای رایانه های پوشیدنی ” در قالب فایل ورد نموده است که شما عزیزان میتوانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و نیز مطالعه نمونه ترجمه و سایر مشخصات، ترجمه را خریداری نمایید.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
|
|
عنوان فارسی مقاله: |
توسعه رابط های کاربری برای کامپیوترهای پوشیدنی – کلیک و اشاره را متوقف نکنید |
عنوان انگلیسی مقاله: |
Developing User Interfaces for Wearable Computers – Don’t Stop to Point and Click |
|
مشخصات مقاله انگلیسی (PDF) | |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | 4 صفحه با فرمت pdf |
رشته های مرتبط با این مقاله | مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات |
گرایش های مرتبط با این مقاله | هوش مصنوعی، معماری سیستم های کامپیوتری |
دانشگاه تهیه کننده | دانشگاه کارلسوهه، آلمان |
کلمات کلیدی این مقاله | کامپیوتر پوشیدنی، رابط کاربر، راهنمای طراحی |
رفرنس | دارد |
مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word) | |
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت 14 B Nazanin | 7 صفحه |
ترجمه عناوین تصاویر | ترجمه شده است |
ترجمه متون داخل تصاویر | ترجمه شده است |
درج تصاویر در فایل ترجمه | درج شده است |
درج جداول در فایل ترجمه | ندارد |
- فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
طراحی رابط های کاربری برای نمایشگرهای See-Trough
یک رابط کاربری گرافیکی پوشیدنی (wGUI)
انتخاب چرخشی
طرح بندی مرز
نتیجه گیری
- بخشی از ترجمه:
نتیجه گیری
سخت افزار مربوط به کامپیوترهای پوشیدنی برای استفاده در محیط غیر دسکتاپ طراحی شده است. ما نرمافزاری را بررسی کردهایم که همراه با کامپیوترهای پوشیدنی عرضه شده و هم چنین نرمافزاری را بررسی کردیم که در پروژه های تحقیقاتی توسعه یافته و به کار رفته است. در اینجا متوجه شدیم که تشبیه های شناخته شده از سیستم دسکتاپ مورد استفاده قرار می گیرند. ما در بررسی های خود دریافتیم که در موقعیت هایی که کامپیوترهای پوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند، اکثر این رابط ها به طور موثر قابل استفاده نیستند،به خصوص با توجه به موقعیتی که کاربر در حین استفاده از کامپیوتر حرکت می کند. با توجه به سناریوهای استفاده از WPC در ترکیب با نمایش see-trough،مشاهده می شود که مسدود کردن دید کاربران، اشاره و کلیک،پیچیدگی نمایش، و حدت بینایی در زمان طراحی یک GUI پوشیدنی حائز اهمیت می باشند. بر اساس این مشاهدات، رابطی را پیاده سازی می کنیم که با چرخش متکی بر نشانه های صوتی و یک دید باز برای کاربر، انتخاب را امکان پذیر می سازد.
- بخشی از مقاله انگلیسی:
5 Conclusions
The hardware for wearable computers is designed to be used in non-desktop environment. We investigated the software that is supplied with wearable computers and also the software that is developed and used in research projects. Here we realized that mainly metaphors known from desktop systems are used. In our experiments we found that most of these interfaces are not efficiently usable in situations in which wearable computers are applied, especially considering situations where the user is mobile while using the computer. Considering the usage scenarios of WPCs in combination with see-trough displays we saw that blocking the users sight, point and click, the complexity of the display, and the visual acuity are of major importance when designing a wearable GUI. Based on these observations we implemented an interface that offers selection by rotation supported by audio cues and a open sight for the user.
تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد |
|