دانلود رایگان ترجمه مقاله ارزش منصفانه در مقابل محافظه کاری (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۱۵)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۱۸ صفحه در سال ۲۰۱۵ منتشر شده و ترجمه آن ۴۷ صفحه بوده و آماده دانلود رایگان می باشد.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی (pdf) و ترجمه فارسی (pdf + word)
عنوان فارسی مقاله:

مقدار مناسب در برابر محافظه کاری؟ جنبه های تاریخچه حسابداری، بازرسی و رسیدگی و سرمایه گذاری از بین النهرین باستان تا چین مدرن

عنوان انگلیسی مقاله:

Fair value vs conservatism? Aspects of the history of accounting, auditing, business and finance from ancient Mesopotamia to modern China

دانلود رایگان مقاله انگلیسی
دانلود رایگان ترجمه با فرمت pdf
دانلود رایگان ترجمه با فرمت ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی و ترجمه فارسی
فرمت مقاله انگلیسی pdf
سال انتشار ۲۰۱۵
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۸ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله حسابداری – مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله حسابداری مالی – حسابداری عمومی – مدیریت مالی – مدیریت کسب و کار
چاپ شده در مجله (ژورنال)/کنفرانس بررسی حسابداری بریتانیا
کلمات کلیدی تاریخچه کسب و کار – چین – تاریخچه مقایسه ای بین المللی حسابداری – چارچوب مفهومی – محافظه کاری – ارزش منصفانه – افسانه منطقی نهادی
کلمات کلیدی انگلیسی Business history – China – Comparative international accounting history – Conceptual framework – Conservatism – Fair value – Institutional rationalised myth
ارائه شده از دانشگاه گروه حسابداری، دانشکده اقتصاد لندن، لندن، انگلستان
نمایه (index) Scopus – Master Journal List – JCR
شناسه شاپا یا ISSN ۱۰۹۵-۸۳۴۷
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.bar.2014.01.001
لینک سایت مرجع https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S089083891400002X
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه الزویر – Elsevier
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۴۷ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود رایگان
کیفیت ترجمه

مبتدی (مناسب برای درک مفهوم کلی مطلب) 

کد محصول F2484

 

بخشی از ترجمه

۲٫ بعضی مثال ها از FAT مدرن
۲٫۱٫ ESOs
شک و تردید بر روی حسابداری ESOs امروزه در حوزه های تکنولوژیکی درباره کاربردی بودن مدل بلک- چولز برای فراهم آوردن اطلاعات مرتبط درباره FV نقاط گسترش داده شده درجاییکه تلاش کردن مستحکم شده و در جاییکه ریسک می تواند بیشتر از تغلیظ شدن از یک پرتوفیلوی کاربردی بهینه شده که موارد خارجی شاید نگه دارد؛ برطرف شده است (راونسکرافت و ویلیامز ۲۰۰۹).
اما غالب ترین چیزیکه مورد توجه بوده بیشتر بوده در ذهن من این است که استاندارد (IFRS2 بین المللی- IASB 2004) در کل رفع شده است و در ابتدا بصورت مخالف در ایالات متحده و پس از آن در اروپا ادامه پیدا کرده اند (برای مثال زف، پیوست بروم ویچ، ماکو و ساندر ۲۰۱۰). بیش از این حسابداری ESO به نظر نمی رسد که مدل دارایی/ بدهی برای فیت کردن FASB/IASB متعلق به CF باشد و در ترم های ارتباط مقادیری برای شناسایی هزینه بدون شناسایی دارایی برای بهبود کارایی آینده که بازار مستحکم به دانش ظاهر می شود استفاده می شود. این تنها شناسایی نسبی جمع شدگی ESO می باشد (برای مثال گسترده شدن بدون مقادیر اندک برای سود دهی) به این معناست که ارزیابی هر انتخابی از حسابداری یا تغییر در استاندارد حسابداری در آن واحد مواجه با مشکلات اقتصادی از نوع بهترین دوم می باشد (لیپسی و لانکاستر ۱۹۵۶) برای مثال فیکس کردن تنها یک عنصر از مشکل می تواند ساخت مجموع شرایط بدتر را سبب شود (برای مثال لندسمن، پیسنل، پوپ و یه ۲۰۰۶).
بدین صورت متناقض است که در واقع هیچ تغییر کلی در خالص دارایی ها به رسمیت شناخته شده تحت سیستم IFRS2 / SFAS123R وجود ندارد که به عنوان هزینه بوده و به سادگی توسط افزایش در سرمایه پرداخت شده افست شده می باشد. بنابراین به نظر می رسد بعضی از مقادیر هرچه بیشتر ایده مرسوم مناسبی مطابق با ارائه مذکور می باشد. توجیهی برای این روش بوده و اسه وارم این موارد گفته شده است (ماکو ۱۹۹۸، کوکه و نوبز ۱۹۹۷).
اگر گزینه های موجود شکلی از جبران نمی باشند، پس چه هستند؟ اگر جبران خسارت یک هزینه نبوده باشد پس چه چیزیست؟ و اگر هزینه باید به محاسبه درآمد، جایی که در بازار بین المللی باشد باید آنها را به رفتن سوق داد؟
روشن است که تعاریف CF درآمد، دارایی ها و سایر عناصر اساسی می تواند به عنوان علائم راهنمایی باشد اما نمی تواندارائه پاسخ قطعی به پرسش های عملی مانند این باشد. این فرصت را برای IASB و FASB در نهایت به موفقیت در سال ۲۰۰۴ منجر شد و ساخت نیاز های توسعه یافته از گزینه های سهام احتمالا تا بحال بیشتر به کار تغییر در نگرش به شفافیت کسب و کار پس از شکست انرون می باشد (برای مثال ویلیام و جکسون ۲۰۰۸). به عنوان خلاصه ای از FASB’s SFAS 123R می توان به این نکات اشاره کرد:
در طول چند سال گذشته، حدود ۷۵۰ شرکت دولتی به طور داوطلبانه به تصویب رسیده و یا قصد خود را برای اعلام اتخاذ روشی مبتنی بر ارزش عادلانه بیانیه ۱۲۳ از حسابداری برای معاملات پرداخت مبتنی بر به اشتراک گذاری با کارکنان ارائه گردید.
هزینه (در سود گزارش شده کمتر) به شرکت با اتخاذ گزینه های درآمد در نتیجه می تواند به عنوان یک سند تفسیر شود که در آن ارقام حسابداری شرکت در حال حاضر معتبر می باشد. البته این موضوع نیز مشوق های جدید برای ایجاد انواع شرکت ها بصورت تحت گزارش که در آن هزینه یا به عنوان موارد آزاد و یا به دلیل بحران فوری اعتماد عمومی به زودی کاهش خواهد یافت (آبودی، باث و کاسزینک ۲۰۰۶).
درک نقاط تاریخی که تغییرات بوقوع پیوسته است در انتظارات اجتماعی وجود داشته و به نظر می رسد مشروعیت کسب و کار فراهم شده است. این موضوع که کنوانسیون جدید در حال حاضر می باشد که بیشتر مفید بوده و قابل قبول برای جامعه می باشد. تعارفات مفهومی نیروهای سیاسی که در نتیجه آن احتمالا برای حل و فصل مناقشه کافی بوده و در طول زمان مهم تر می باشند؛ برای دوره منتهی به این موضوع از نسخه های قبلی FASB از SFAS123 در سال ۱۹۹۸ استفاده کرده اند(به عنوان مثال، هیئت تدوین استانداردهای، ۱۹۹۷) و این است که می گویند که ملاحظات مفهومی بی ربط نیستند. وضوح ناهنجاری از به رسمیت شناختن نامتقارن هزینه ها و کمک هزینه در مقابل منافع آینده پیش بینی اضافه نشده و عامل دیگری (در کنار موارد دیگر مانند تحقیق و توسعه) که استحکام را تضعیف می کند، CF بوده که به عنوان “انجمن دارایی / مسئولیت اساسی می باشد و برای افزایش فرصت هایی برای مدیریت سود رسانی فعالیت می نماید (آتاناساکو، استرانگ و والکر ۲۰۱۱).

۲٫۲٫ بدهی ها
راه های بسیاری هست که در آن بدهی دردسرساز برای حسابداری وجود دارد. در CF FASB در / IASB اساسا فقط تعریف شده که عنوان دارایی های منفی و FV خود به عنوان ‘قیمت خواهد بود که … پرداخت به انتقال مسئولیت منظم تعریف شده است. معامله بین شرکت کنندگان در بازار در تاریخ اندازه گیری مهم می باشد(IASB، ۲۰۱۱A). پژوهش حاضر تجدید نظر در IAS37 است. تصادفا بیش از آنچه که استفاده می شود به نام “بدهی های احتمالی مانند پرونده های حقوقی (قس مورلی، ۲۰۱۱) و در حال حاضر، متوقف می باشد. در اینجا من فقط به ذکر یک موضوع کلیدی می پردازم که دارایی / مسئولیت، رویکرد FASB / IASB به اندازه گیری تضعیف درآمد نمی باشد.

۲٫۲٫۱٫ تغییرات ریسک اعتباری
چرا روشن نیست که حسابداری برای بدهی در FV استدلال در IASB برای پیش نویس قرار گرفتن در معرض (IASB، ۲۰۱۰a) نشان دادن می باشد. این موضوع همیشه مفید است. اگرچه مسئله ریسک اعتباری ناشی از هر زمینه ای بر اساس اندازه گیری، FV، که مفهومی به وضوح نیازمند تغییرات خطر اندازه گیری مجدد دارایی و بدهی می باشد اما باعث می شود موارد بیشتری سوال پیش آید. جنجال اصلی ناشی موضوع های مرتبط با گزارش مناسب از تغییر در ارزش درآمد واحد تجاری و یا سود با توجه به اندازه گیری محاسبه می شود. سه مشاهده در این جنبه مهم از استدلال مربوطه عبارتند از:
۱) همانطور که توسط IASB اذعان شد، تغییرات در ریسک اعتباری عواقب ضد بصری برای درآمد خواهد داشت اگر این اندازه گیری به عنوان تغییر در FV باشد؛ مگر این که سقوط مکمل در ارزش دارایی نیز می تواند به رسمیت شناخته شود. تحقیقات تجربی اخیر توسط بارت، هادر، و استوبن (۲۰۰۸) ادعا می کند که در عمل، برای اکثریت «معمول» شرکت های آمریکایی، تجدید ارزیابی دارایی رو به پایین تاثیر بیشتر از اثر تغییر ارزش پول بدهی داشته و به یک اثر کلی مربوط به مقدار خالص رو به پایین در مقدار اکوئیتی ۸ می باشد؛ اما حتی اگر اندازه گیری ها قبول گردد، این موضوع مهم ترین مسئله نیست. با این تعریف هر گزارش کاهش ارزش پول و دارایی(علاوه بر سقوط در تجدید ارزیابی دارایی به سمت بالا ناشناخته) ممکن است بزرگترین ضربه برای شرکت قبلا موفق باشد که به معنای کاهش ارزش حسن نیت داخلی ثبت نشده به عنوان افزایش ریسک اعتباری خود باشد (به عنوان مثال هورتون و ماکو ۲۰۰۰، ماکو ۱۹۸۴). پارادوکس منعکس شده این است که رتبه اعتباری را بهبود می بخشد. در حال حاضر FV افزایش می یابد بنابراین، با مقدار مازاد حسابداری، سود جامع کاهش یافته حتی اگر وضعیت مالی واحد تجاری در حال حاضر به طور کلی بهبود یافته باشد.
۲) در مورد بدهی به نمایندگان قراردادی کسب و کار باید گفت، از جمله درآمد معوق برای قراردادهای بلند مدت این است که ناخرسندی گسترده با استفاده از FV وجود داشته و اغلب می تواند برای یک روز ۱ سود وجود داشته باشد. آخرین FASB / IASB ED بر درآمد حاصل به رسمیت شناختن (IASB، ۲۰۱۱ بی) است و بنابراین نسبت به استفاده از FV در مورد این موضوع باعث ناراحتی اعضا گردیده (نگاه کنید به مثال، هورتون، ماکو، و سرافم، ۲۰۱۱؛ نوبز ۹/۰ (۲۰۱۱)) و بدیهی است که ناراحتی خود را باید حتی بیشتر در این ایده ابراز کنند که یک روز تعداد دو (یا بالاتر) سود می تواند به سادگی از طریق رتبه بندی اعتباری پیمانکار داشتن وجود داشته و پس از آن حالت بدتر بوجود آید (و در نتیجه FV مسئولیت آن کاهش یافته است).
۳) مسائل حتی پیچیده تر با حقوق بازنشستگی و سایر مزایای پس از بازنشستگی و با بدهی بیمه عمر وجود دارد که باید حسابداری بر اساس انتقال فوری( (FV/CEVیا حل و فصل بیش از مدت (یعنی یک PV جریان نقدی اندازه گیری آینده) (به عنوان مثال هورتون، ماکو، و سرافیم۱۰ (۲۰۰۷) باشد. در هر صورت، این موضوع از ریسک اعتباری، نیاز به توجه خاص دارد. از جانب نقطه نظر بازنشستگان و بیمه گذاران (و تنظیم کننده که عمل به این موارد برای محافظت و هدف برای اطمینان از آنها برای فولده جی، هارت و ماکو (۱۹۹۱) باید نهادهای این حمایت از ابتدا اجازه داده شود تا نشان دهند که بدهی های خود را کمتر می کنند؛ چرا که رتبه اعتباری خود را تا دادن بهبود در گزارش از موقعیت مالی فقط زمانی که آن را در واقع تبدیل به احتمال کمتری (در چشم انداز بازار) که آنها قادر به پرداخت آنها خواهند بود می باشد؟ این به احتمال زیاد بیشتر برای پنهان کردن واقعیت چیزی است که به بازنشستگان و یا بیمه گذاران امنیت بیشتری نسبت به آن نشان می دهند می باشد.
از طریق IASB انتقادات گسترده از DP اصلی بوده و اذعان شده است و در نهایت IFRS9 با نیاز به تجدید نظر که در آن گزینه ارزش منصفانه برای بدهی های مالی صورت گرفته است و تغییرات در ریسک اعتباری خود از P & L هستند؛ کنار گذاشته شود. حساب در دیگر سودهای جامع (OCI) شامل ۱۱/۰ می باشد؛ اما همین OCI است. در حال حاضر تمرکز بر موضوع بابت نگرانی بطور فزاینده وجود دارد و سبد که در آن تا به حال بیشتر از سود و زیان، خود دارایی بیش از حد دشوار ریخته می شود. هدف آن خطاب بطور مستقیم (به عنوان مثال هورتون و ماکو، ۱۹۹۶) می باشد؛ اما این پروژه مرتبط با FASB / IASB است در حال حاضر، سیستم متوقف بوده و در انتظار پیشرفت در مرحله تجدید نظر در کانادا می باشد (برای مثال IASB 2013، ماکو ۲۰۱۴).
به غیر از مشکل اصلی مشکل تغییر ریسک اعتباری (که در آن مشکل اساسی و مشکل دوم که در آن بهترین ناشی از این است که شکست در گزارش دارایی بسیار بیشتر بوده و ارزش نامشهود است که باید در جهت مخالف تغییر ایجاد کند) وجود دارد. مشکل مرتبط اما متفاوت ناشی از تغییرات در نرخ بهره که در آن بدهی با تخفیف به بازار در حال حاضر افزایش می باشد و ارزش دارایی که در این تغییرات، تغییرات در نرخ بهره بطور کلی صورت می پذیرد. در مورد مسئولیت هایی که ابزارهای مالی دارند، اگر آنها بر روی معامله FV کار کنند به خوبی مسائل مرتفع می شوند ( مسائل مربوط به هزینه های معامله). اگرچه این موضوع تا جایی که آنها معامله می شوند نیست، پارادوکس هیکس درآمد نداشتن من (تا مقدار تغییر؟) در مقابل، هیکس درآمد شماره دوم (تا درآمد نگهداری تغییر کرده است؟) را در تصمیم گیری چگونگی بسیاری مفیدی که به گزارش درآمد مفهومی مقاوم به درمان می باشد می رساند. به جای بحث بیشتر بر مفاهیم باید گفت، چیزی که مورد نیاز تمرکز بیشتر بر روی کنوانسیون مفید اجتماعی به اتخاذ / حفظ برای رسیدن به اهداف مالی چه می باشد گزارش نویسی (برای مثال بروم ویچ و همکارانش ۲۰۱۰، ریان ۲۰۱۲).

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا