دانلود رایگان ترجمه مقاله انتقال اطلاعات پرداخت از طریق سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (آی تریپل ای ۲۰۱۶)

 

 

این مقاله انگلیسی در نشریه آی تریپل ای در ۸ صفحه در سال ۲۰۱۶ منتشر شده و ترجمه آن ۲۱ صفحه بوده و آماده دانلود رایگان می باشد.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی (pdf) و ترجمه فارسی (pdf + word)
عنوان فارسی مقاله:

راه حل متمرکز برای انتقال الکترونیکی امن اطلاعات پرداخت به بانک ها از طریق سیستم های چندگانه برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)

عنوان انگلیسی مقاله:

Centralized Solution to securely transfer Payment Information electronically to banks from Multiple Enterprise Resource Planning (ERP) Systems

دانلود رایگان مقاله انگلیسی
دانلود رایگان ترجمه با فرمت pdf
دانلود رایگان ترجمه با فرمت ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی و ترجمه فارسی
فرمت مقاله انگلیسی pdf
سال انتشار ۲۰۱۶
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۸ صفحه با فرمت pdf
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research article)
نوع ارائه مقاله کنفرانس
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت – مهندسی فناوری اطلاعات – مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کار – مدیریت منابع انسانی – مدیریت بازرگانی – بانکداری یا مدیریت امور بانکی – تجارت الکترونیک – امنیت اطلاعات – مهندسی نرم افزار
چاپ شده در مجله (ژورنال)/کنفرانس کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات (ICIT)
کلمات کلیدی سازمان ها – سازمان های استاندارد – راهنماها – بانکداری – رمزنگاری
کلمات کلیدی انگلیسی Organizations – Standards organizations – Manuals – Banking – Cryptography
ارائه شده از دانشگاه دانشکده انفورماتیک و محاسبات، دانشگاه ایندیانا بلومینگتون
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1109/ICIT.2016.062
لینک سایت مرجع https://ieeexplore.ieee.org/document/7966848
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه آی تریپل ای – IEEE
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۲۱ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود رایگان
کیفیت ترجمه

مبتدی (مناسب برای درک مفهوم کلی مطلب) 

کد محصول F2176

 

بخشی از ترجمه

تجزیه و تحلیل ادبیات قبلی، چالش های مشخصی را در فرایند پرداخت ایجاد کرده که در ذیل فهرست شده اند. زیرساخت متمرکز پیشنهادی برای انتقال امن اطلاعات پرداخت به بانک ها از عهده چالشهای مشاهده شده برمی آید.
۳٫ چالش های رودر روی مدل موجود
الف. اقدام به کلاهبرداری در خلال تراکنش های پرداخت
بنگاه هایی که از چارچوب های ERP بهره می برند، داده های مربوطه را با بانک مبادله می کنند. این تبادل اطلاعات با بانک با استفاده از فایلی انجام می شود که شامل جزئیات پرداخت، مقدار، واحد پول و اعتبارات حساب بانکی می باشد. بیشتر مواقع این داده های منتقل شده مستعد اقدامات کلاهبرداری یا بواسطه تغییر شماره حساب یا تغییر مقدار انتقالی می باشد.

ب. پردازش دستی ناکارآمد
بخش قابل پرداخت حساب در یک سازمان، نقشی حیاتی در تبادل اطلاعات پرداخت تأمین کنندگان یا کارمندان با بانک، ایفا می کند. فرایند پرداخت و تأییدات بعدی می تواند با استفاده از برنامه های کاربردی ERP بطور خودکار انجام شود و اگر بطور دستی صورت گیرد زمان قابل ملاحظه ای طول می کشد. تحقیق گیت پوینت انجام شده توسط تیپالتی [۹]، نشان می دهد که ۷۲ پاسخ دهنده بیش از ۵ ساعت در هفته وقت صرف تنظیم دریافت کنندگان، انجام و صدور پرداخت ها، حل مسائل مرتبط با پرداخت، و اجرای سایر هماهنگی های مرتبط با پرداخت ها می کنند. این نظرسنجی علاوه براین تخمین زده که ۴۸% پاسخ دهندگان یا گزارش های پرداخت را دستی به بانک ارسال کرده اند یا از اطلاعات چارچوب های ERP بهره گرفته اند. بعد از این فرایند، ارتقاء و روزآمدکردن داده ها، یک کار دستی می شود که نه تنها خطر امکان تقلب را افزایش می دهد بلکه همچنین هماهنگی داده ها را دشوار می سازد. این شیوه های دستی مستعد خطا و سوءتعبیر هستند.
پ. تراکنش های غیراستاندارد از طریق درگاه های پرداخت
چهار تا از پنج بنگاه بخاطر عدم وجود فرایندهای پرداختی استاندارد دارند فعالیتهایشان را در معرض ارائه نادرست اطلاعات پرداخت قرار می دهند [۱۰]. این سازمانها با سطح بالای پیچیدگی متحمل تکثیر هزینه های عملیاتی و تراکنشی هستند. بنابراین علاقه رو به رشدی برای کنترل ها وجود دارد و این مستلزم یک زیرساخت متمرکز با پایه امن برای مبادله داده های پرداخت با بانک می باشد.

ت. روابط و تراکنش های بانکداری چندگانه
پرداخت های بانک به بانک و قابلیت اتصال به بانک با مسائلی مواجه هستند درخصوص چارچوب های واگرای شبکه های ERP چندگانه که تراکنش ها را از بانک های مختلف به هم مرتبط می کنند. این شبکه پرداخت در محیط های بانکداری چندگانه، قویتر و پیچیده تر است. گزارش ارائه شده توسط سانگارد توضیح می دهد که این پیچیدگی باعث شده تراکنش های کسب وکار ۲۵ % سازمانها با بیش از ۱۰ بانک مدیریت پول نقد سروکار داشته باشد، ۲۳% سازمانها بیش از هزاران حساب بانکی را مدیریت کنند [۱۱]. درحالی که ۸۹% سازمانها، فعالیتهای کسب و کارشان را در سرتاسر کشورهای مختلف گسترش داده اند، این خدمات بانکداری بین المللی برای بیش از ۵۵% فعالیتهایی که درآمدی بالغ بر ۱ میلیون دلار به بار می آورند به تراکنش های بانکداری الکترونیکی متصل شده اند. از کل تراکنش هایی که بطور بین المللی صورت می گیرد، ۲۹% خدمات بانکداری با گزارش هک شدن داده ها، خدمات جعلی و سوء تعبیر داده ها مواجه بودند [۱۱]. فرصتها برای امنیت و تفسیر دقیق داده ها توسط سازمانها تشخیص داده نمی شود تا تهدیدات امنیتی کاهش یابد.

۴٫ حالت های مختلف پرداخت
اصلی ترین روشهای پرداخت، چک های الکترونیک، خانه های تصفیه خودکار (ACH) و انتقال صندوق های الکترونیکی (EFT) هستند [۱۲]. مطالعه انجام شده توسط سانگارد روی پرداخت های بانک به بانک براساس تجزیه و تحلیل ۴۰۰ متخصص خزانه داری و امورمالی، نشان می دهد که ۱۵% از پاسخ دهندگان بیشتر از چک های کاغذی استفاده می کنند تا روشهای پرداخت رایج مثل کارت های اعتباری/ بدهی ، ACH و EFT. این سازمانها هنوز از چک هایی استفاده می کنند که با خطرات وخیم کلاهبرداری و تقلب مواجه هستند [۱۱]. شکل ۱، سهم استفاده غالب از روشهای پرداخت را نشان می دهد.

الف. چک
یک تجزیه و تحلیل از نظرسنجی انجام شده توسط انجمن متخصصان امورمالی ، چک را برجسته ترین روش پرداخت می شناسد که درمعرض کلاهبرداری و مسبب اتلاف بیشترین مقدار دلار در سال ۲۰۱۴ بوده است. مناسبات بانکیبرای مبارزه با این زیان ها، اصلاح و تحول به راه حل های دیجیتال را با سرعتی کندتر، آغاز کرده است [۱۳]. حداقل کردن استفاده و اعتماد به چک، سوءتعبیر و کلاهبرداری را در فرایندهای دستی کاهش می دهد [۱۴].
پرداخت مثبت یک ابزار تشخیص خودکار است که توسط بانک های پیشرو برای شناسایی فعالیتهای جعلی از طریق تأیید اعتبار شماره حساب، جزئیات مالی، شماره های چک از روی فهرستی از شماره های چک مجاز صادر شده توسط بانک لحاظ شده است.

ب. ACH
کارACH، کنترل سازگاری جریان پرداخت و کاهش ارائه نادرست اطلاعات چک با استفاده از رکوردهای ACH برای پردازش پرداخت به کارمندان، بازگانان، و سایر ذینفعان مربوطه می باشد. ACH، حجم وسیعی از تراکنشات اعتباری و بدهی را مدیریت می کند [۱۵].

ج. EFT
یک فایل پرداخت الکترونیک منفرد از طریق تلفیق سیستم های ERP متفاوت و فرمت های مختلف EDI با پرداخت های چندگانه، داد و ستد می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا