دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارائه خدمات و برندسازی در بسترهای دیجیتال (هینداوی ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه هینداوی در ۱۸ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۳۹ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

مدیریت ارائه خدمات و برندسازی در بسترهای دیجیتال: نوآوری از طریق توسعه برند

عنوان انگلیسی مقاله:

Service Delivery and Branding Management in Digital Platforms: Innovation through Brand Extension

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۸ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کارمدیریت فناوری اطلاعاتتجارت الکترونیکمدیریت نوآورینوآوری تکنولوژیمدیریت صنعتی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Human Behavior and Emerging Technologies
نمایه (index) scopus – Master Journal List
نویسندگان Mohammadbashir Sedighi – Alireza Sheikh – Nazanin Tourani – Raana Bagheri
شناسه شاپا یا ISSN ۲۵۷۸-۱۸۶۳
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1155/2022/7159749
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۷٫۹۰۱ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۱۸ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۱٫۲۱۴ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی دارد 
پرسشنامه دارد 
متغیر دارد 
فرضیه دارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۳۵۷
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Hindawi
نشریه هینداوی – Hindawi

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۹ (۸ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

۱٫ مقدمه

۲٫ پیشینه پژوهش

۳٫ چارچوب مفهومی و فرضیه ها

۴٫ روش: روند کار، شرکت کنندگان و معیارها

۵٫ نتایج

۶٫ بحث کلی

۷٫ محدودیتها و خط سیر تحقیقاتی آینده

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     هدف. منابع و تجارب از عواملی هستند که می توانند مزایایی را در حیطه توسعه کسب و کار در سطوح جدید ترقی احتمالی برای صاحبان پلتفرم فراهم آورند. با این وجود، آیا یک پلتفرم برنده می تواند همه اینها را با هم داشته باشد؟ یا اینکه قانون اسپندکس – صرفا توانستن انجام یک کار به معنای لزوم انجام آن نیست- نیز برای پلتفرمها صدق می کند؟ هدف پژوهش حاضر این است که با تمرکز بر نوآوری از طریق تاثیر تعمیم برند بر رضایت مشتری و وفاداری او به برند بتواند این شکاف پژوهشی را در حوزه وسیعتری از بخش خدمات کاهش دهد. طراحی/روش شناسی/رویکرد. برای تحلیل پرسشنامه ها و بررسی روابط بین سازه های موجود در مدل تحقیق پیشنهادی، از مدلسازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) استفاده شده است. یافته ها. نتایج حاکی از آن است که نوآوری خدمات از طریق تعمیم برند، تاثیر مثبتی بر رضایت و وفاداری مشتریان می گذارد. رضایت مشتری، ارتباط بین نوآوری را از طریق تعمیم برند و وفاداری به برند تعدیل می کند. اعتبار برند والد (اصلی)، نوآوری خدمات را از طریق تاثیر تعمیم برند بر رضایت مشتری و وفاداری او نسبت به برند افزایش می دهد، درصورتیکه ریسک ادراک شده می تواند این تاثیر را از بین ببرد. نوآوری مشتری سبب می شود که رضایت مشتری افزایش یابد. در نهایت، تشابه مشهود در طبقه بندی (تناسب)، رضایت مشتریان را افزایش داده و در عین حال بر وفاداری آنها تاثیر نامطلوبی می گذارد. پیامدهای عملی. این یافته‌ها، فهم بیشتری را در خصوص نوآوری و مدیریت برند در پلتفرم های دیجیتال فراهم کرده و پژوهشگران بازاریابی را به سمت مسیر امیدبخشی در بررسی اقتصاد پلتفرم سوق می دهد. اصالت/ارزش. در خصوص حالت نظری نوآوری از طریق تعمیم برند در حوزه پلتفرم دیجیتال و پیامدهای آن بر رفتار مشتری، اطلاعات چندانی در دسترس نیست. با توجه به این نقطه ابهام، نویسندگان یک موضوع کمتر کاوش شده که بر نوآوری پلتفرم دیجیتال از طریق تعمیم برند، رضایت مشتری و وفاداری به برند تمرکز دارد را انتخاب کرده اند.

۲٫ پیشینه پژوهش
     نوآوری در زمینه دیجیتال به عنوان قدرت نفوذ فن آوری دیجیتال برای ارائه خدمات/ محصولات، فرآیند یا مدل جدید کسب و کار یا ایجاد تغییر در آنها توصیف می شود (۳۶). مفهوم جدیدی در مقالات فن آوری دیجیتال تحت عنوان”بلوغ دیجیتال” مطرح شده است که نشان می دهد چگونه یک شرکت می تواند با طراحی و حفظ تمهیدات پیشرفته دیجیتال که تداوم نوآوری دیجیتال را افزایش می دهد، خود را بخوبی با تغییرات محیط وفق دهد (۳۷). و نتیجه آن با توجه به ماهیت ناپایدار نیازهای کاربر، قدرت خرید او، ویژگیهای دیجیتال و ملاحظات اجتماعی و فنی، پس از شروع کار مشخص می شود (۳۶).

 

     پلتفرمهای دیجیتال که در رده بازارهای خدمات الکترونیکی قرار دارند، امکان برقراری ارتباط و تراکنشهای ارزش بین طرف عرضه و طرف تقاضای حاکم را فراهم می آورند (۳۸). اطلاعات بیشتری در مورد پلتفرمها در جدول ۱ ارائه شده است. دوسوتوانی به عنوان مثال، پایگاه داده های ارائه دهنده خدمات به مشتری، اعتماد، و اعتبار برند ناشی از دو مرحله قبل، از عواملی هستند که نفوذ به بازار مکمل و بازایجاد یک محرک برای سرمایه گذاری در نوآوری مکمل را در مرحله بلوغ آن برای صاحب پلتفرم میسر می سازند (۱۲). این امر، نقش کلیدی در رشد و ترقی یک پلتفرم دارد. با این حال، همینکه بازار اشباع شد، پلتفرم باید برای تداوم فعالیت خود از نوآوری استفاده کند تا نیازهای مشتریان جدید را برآورده کند و بتواند آنها را در مثلث پلتفرم حفظ کند (۳۸).

 

     منابع دیجیتال، یک مزیت بی پایان را برای درک، تصاحب و ایجاد ارزشی جدید برای یک پلتفرم با دو اهرم”چابکی و دوسوتوانی” فراهم می‌کند (۲۷). نوآوری در خدمات پلتفرم را می توان طبق موارد زیر دسته بندی کرد: از نظر نوآوری محصول، به عنوان مثال، “توسعه خدمات جدید، موارد جدید در بازار، توسعه لاین خدمات”؛ نوآوری فرآیند، به عنوان مثال، “انتقال اطلاعات، سطح مشترک، راه گزینی، و دفتر پشتیبانی/ مدیران”؛ و نوآوری مدل کسب و کار، به عنوان مثال، “ساختار هزینه، درآمد، رابطه جدید، منابع جدید، بازار جدید، سود، خط تولید محصول جدید و طراحی سیستم” (۴۰). در عین حال، “نوآوری فرآیند خدمات” از “نوآوری محصول- خدمات” پشتیبانی می کند (۴۱). به عبارت دیگر، نوآوری در یک پلتفرم بر اساس پیکره بندی (مجدد) منابع موجود، ارتباط عواملی که در اجرا نقش دارند، مدیریت مشارکت چندعاملی، و کمک به حصول ارزشهای پیشنهادی نوآورانه برای احیا و رونق بخشی سازمان ادراک می شود (۴۲). عوامل مکمل می‌توانند از طریق شبکه ‌های دیجیتال در راس “مجموعه منابع اصلی پلتفرم” با هم ارتباط برقرار کنند تا خدمات ارزش افزوده را به شرکت‌کنندگان اکوسیستم ارائه کنند. با این حال، هدف ثانوی پلتفرم به طور کل تداوم توسعه یک “اکوسیستم نوآوری” است (۴۳). دسته های تکمیلی در جدول ۲ نشان داده شده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا