دانلود ترجمه مقاله نقش رسانه های اجتماعی در پذیرش بانکداری تلفن همراه (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۱۳ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۳۵ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

نقش رسانه های اجتماعی در پذیرش بانکداری تلفن همراه در میان مصرف کنندگان

عنوان انگلیسی مقاله:

Role of social media on mobile banking adoption among consumers

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۳ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریتمهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کارمدیریت بازرگانیمدیریت فناوری اطلاعاتبانکداریتجارت الکترونیکاینترنت و شبکه های گسترده
چاپ شده در مجله (ژورنال) Technological Forecasting & Social Change
کلمات کلیدی همراه بانک – مدل سلسله مراتب اثر – مدل AIDA – مراحل شناختی – شبکه های اجتماعی (سوشیال مدیا) – مصرف کنندگان جوان
کلمات کلیدی انگلیسی Mobile banking – Hierarchy of effects model – Aida model – Cognitive stages – Social media – Young consumers
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Manisha Sharma – Subhojit Banerjee – Justin Paul
شناسه شاپا یا ISSN ۰۰۴۰-۱۶۲۵
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.techfore.2022.121720
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۱۱٫۱۴۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۱۳۴ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۲٫۳۳۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی دارد 
پرسشنامه دارد 
متغیر دارد 
فرضیه دارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۱۷۱
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۵ (۶ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه دارد و ترجمه شده است
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه  ندارد 
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱- مقدمه

۲- چارچوب نظری

۳- مرور ادبیات تحقیقی و فرضیه ها

۴- چارچوب تحقیق

۵- تحلیل داده ها و نتایج

۶- بحث و گفتمان

۷- نتیجه گیری

ضمیمه A: خلاصه ای از سازه های استفاده شده در متغیر مستقل.

ضمیمه B: خلاصه ای از سازه های استفاده شده برای شناسایی مرحله شناختی.

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     هدف این مقاله بررسی اثربخشی سوشیال مدیا روی مراحل مختلف مراحل شناختی از طریق مدل سلسله مراتب اثرات (HOE) برای اتخاذ همراه بانک میان مصرف کنندگان می باشد. یک رویکرد تحلیلی دو مرحله ای با تحلیل مدل سازی معادله ساختاری (SEM) و شبکه عصبی (NN) برای مشخص کردن تأثیر متمایز و تأییدی شبکه های اجتماعی روی مصرف کنندگان از همراه بانک به کار گرفته می شود. داده های بدست آمده از ۴۸۲ پاسخ دهنده در گروه های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال (مصرف کنندگان جوان) از کشور هند از لحاظ تأثیر شبکه های اجتماعی روی مراحل شناختی مختلف پذیرش همراه بانک تحلیل شدند. نتایج افزایش گرایش به تأثیر شبکه های اجتماعی با افزایش سطح شناخت را نشان می دهند. در میان چهار مرحله شناختی (توجه، علاقه، تمایل، و اقدام – مدل AIDA) اتخاذ همراه بانک، مراحل اقدام و علاقه جزء تأثیرگذارترین مراحل شبکه های اجتماعی هستند و به دنبال آن ها مراحل تمایل و توجه قرار دارند. این تحقیق یک رویکرد تحلیلی دو مرحله ای را با ترکیب SEM و NN به جهت ارزیابی تأثیر ادغام سازه های AIDA ارائه می کند. ما یک مدل یکپارچه ی اصلی را توسعه می دهیم که به پدیده ی انتشار اطلاعات از شبکه های اجتماعی در مراحل مختلف شناختی مصرف کنندگان جوان همراه بانک اشاره می کند.

 

چارچوب نظری
     همانطور که توسط سنت المو لوئیس (۱۸۹۸) مطرح شده، مدل آیدا (AIDA) اولین مدلی بوده است که وجود سلسله مراتب اثرات (HOE) در ارتباطات بازاریابی را پیشنهاد می کند. آیدا (AIDA) اختصار مراحل شناختی مختلف پیشرفت مصرف کنندگان است به طوریکه به سمت خرید تشویق شده و انگیزه می گیرند. این مراحل عبارتند از: توجه، علاقه، تمایل، و اقدام. مراحل شناختی اولیه اعم از آگاهی و علاقه زمانی دیده می شوند که مصرف کننده به اطلاعات کافی در مورد محصول دانسته یا ندانسته دست می یابد. سپس مصرف کننده احساس می کند که تمایل به خرید دارد. مرحله ی چهارم، مطابق با نظر لوئیس، حالت روانی و پیامد سه مرحله ی قبلی می باشد. در این مرحله، مصرف کننده تصمیم می گیرد تا خرید کند یا نه. راسیتر و همکاران (۱۹۹۱) از این سازه و نگرش جمع آوری اطلاعات مصرف کننده با قراردادن مشتریان به صورت مشتری با دخالت و مشارکت کم و زیاد استفاده کرد.

 

     تبلیغ کنندگان مدت هاست که از تکنیک های تبلیغاتی مختلف برای ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان استفاده می کنند تا مصرف کنندگان را از این مراحل عبور داده و به سمت اقدام مناسب و مطلوب وادار کنند. یک استدلال مشابه از سوی سایر محققانی مطرح شده است که از مدل آیدا پیروی می کردند. لاویج و اشتاینر (۱۹۶۱) دلیل آوردند که تبلیغات یک سرمایه گذاری بلندمدت است که مشتری را از مرحله ی عدم آگاهی عبور می دهد و نهایتا به یک شیوه ی کاملا سیستماتیک خرید واقعی انجام می دهد. هر نوع رسانه جنبه های مثبت و منفی خودش را دارد، لذا آن را برای یک مرحله ی شناختی خاص در مدل های HOE مطلوب یا نامطلوب می کند (داناهار و داگر، ۲۰۱۳؛ فرامباخ و همکاران، ۲۰۰۷). بنابراین، پیگیری اطلاعاتی یک مصرف کننده در ترجیح دادن یک رسانه ی خاص یک فاکتور محسوب می شود. از آنجایی که سطح اطلاعاتی که یک رسانه ی مشخص همراه با ویژگی ها به همراه دارد، مثل اعتبار، قیمت، راحتی، و خطر فرق می کنند، انتخاب رسانه ها نیز برای مصرف کننده ها متغیر است. همچنین، مطابق با نگرش پربار بودن رسانه، که توانایی یک محیط برای انتقال اطلاعات مختلف را نشان می دهد، رسانه های پربارتر و غنی تر معناداری بیشتری را در انتخاب های مصرف کننده به جا می گذارند (تسنگ و وی، ۲۰۲۰؛ دافت و همکاران، ۱۹۸۷). این امر مصرف کننده ها را به سمت استفاده از رسانه های مختلف سوق می دهد (لین و همکاران، ۲۰۱۳).

 

     زمانی که مصرف کنندگان جوان از محتوای موجود در پلت فرم های مختلف شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، اغلب در مراحل شناختی بدون تفاوت و بی اثر هستند. شبکه های اجتماعی مثل سایر رسانه ها باید از تأثیرات مختلف روی مراحل متفاوت مدل HOE برخوردار باشند. که به موجب آن، در این مطالعه، ما به بررسی میزان تأثیر شبکه های اجتماعی روی مراحل شناختی مختلف مصرف کنندگان همراه بانک پرداخته و یک مداخله ارتباطی بازاریابی بر محور شبکه های اجتماعی را بسط می دهیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا