دانلود ترجمه مقاله جهت گیری برند، برندینگ کارفرما و برندسازی داخلی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۱۲ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۳۴ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

جهت گیری برند، برندینگ کارفرما و برندسازی داخلی: آیا آنها بر استخدام در طول همه گیری COVID-19 تاثیر می گذارند؟

عنوان انگلیسی مقاله:

Brand orientation, employer branding and internal branding: Do they effect on recruitment during the COVID-19 pandemic?

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۲ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کارمدیریت بازرگانیبازاریابیمدیریت منابع انسانی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Business Research
کلمات کلیدی برندسازی کارفرما – برندگرایی – گرایش به برندسازی کارفرما (برندسازی گرایی کارفرما) – برندسازی داخلی – جذب و استخدام – همه گیری کووید ۱۹
کلمات کلیدی انگلیسی Employer branding – Brand orientation – Employer branding orientation – Internal branding – Recruitment – COVID-19 pandemi
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Dmitry G. Kucherov – Victoria S. Tsybova – Antonina Yu. Lisovskaia – Olga N. Alkanova
شناسه شاپا یا ISSN ۰۱۴۸-۲۹۶۳
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2022.06.053
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۱۱٫۰۶۳ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۲۱۷ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۲٫۳۱۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی ندارد
پرسشنامه دارد  
متغیر دارد  
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۱۲۸
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۳۴ (۴ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱- مقدمه
۲- پیش زمینه نظری و فرضیه ها
۳- روش ها
۴- نتایج
۵- بحث
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

      طی بیست و پنج سال گذشته، برندسازی کارفرما موضوعی بوده است که توجه فزاینده‌ای را در میان پژوهشگران و کارگزاران مدیریت منابع انسانی به خود جلب کرده است. با وجود این، پژوهش‌های بسیار محدودی به بررسی پیوند میان برندسازی کافرما و عملکرد مدیریت منابع انسانی پرداخته‌اند. برای پر کردن این خلأ، در این مطالعه ما بررسی کردیم که چگونه گرایش به برندسازی کارفرما (یا برندسازی گرایی کارفرما) بر پیامدهای جذب و استخدام طی همه‌گیری کووید ۱۹ تأثیر می گذارد. افرون بر این، ما مفاهیم برندگرایی و برندسازی داخلی را در هم آمیختیم تا به‌طور تجربی تأثیرشان بر ایجاد گرایش به برندسازی کارفرما تشریح کنیم. بر پایه‌ی داده های مقطعی گردآوری‌شده از ۲۳۳ شرکت فعال در بازار کار روسیه، ما روابط مثبتی میان برندگرایی و گرایش به برندسازی کارفرما، و میان گرایش به برندسازی کارفرما و برنامه‌های برندسازی کارفرما که به شکل مثبتی با پیامدهای جذب و استخدام مرتبط هستند، یافتیم. با وجود این، تأثیر تعدیل‌کننده‌ی برندسازی داخلی منفی بود. ما همچنین تأثیرات تعدیل‌کننده‌ی کووید ۱۹ در رابطه ی میان گرایش به برندسازی کارفرما، برنامه‌های برندسازی کارفرما، و پیامدهای جذب و استخدام را یافتیم.

 

پیش‌زمینه ی نظری و فرضیه‌ها

     اهمیت برندسازی کارفرما از میانه‌های دهه‌ی ۱۹۹۰ پس از آن‌که پژوهش‌های کیفی آزمایشی در میان ۲۷ مدیر اجرایی ارشد شرکت های بریتانیایی توسط آمبلر و بارو (۱۹۹۶) انجام شد، افزایش یافته است. آمبلر و بارو (۱۹۹۶، ص. ۱۳۷) نخستین تعریف علمی از برند کارفرما را به عنوان «بسته‌ای از مزایای کارکردی، اقتصادی، و روان‌شناختی که از طریق استخدام فراهم می‌شوند و با شرکت استخدام‌کننده تداعی می‌شوند» فراهم می کنند.

 

     این تعریف درباره‌ی تناسب برندسازی برای نیازهای منابع انسانی و به‌کار بردن اصول بازاریابی برای موقعیت استخدام بحث می‌کند. بعدها، این تعریف یه یک تعریف کلیدی در پژوهش‌ها در حوزه‌ی برندسازی کارفرما تبدیل شد (آگرهولم، اندرسون، و تامسن، ۲۰۱۱). برندسازی کارفرما یک رویکرد بازاریابی‌محور به جذب و نگاه‌داشتِ کارامد متخصصان واجدشرایط تحت شرایط بازار کار به‌شدت رقابتی است که شامل فعالیت‌هایی برای ترویج خصوصیات یکتا و مطلوب کارفرمایان در درون و بیرون از شرکت است (لیونز، ۲۰۰۷). این رویکردی در وهله ی نخست برای پاسخ دادن به چالش‌های جذب و نگاه‌داشت است (مارتیندال، ۲۰۱۰؛ واین و کاسپر، ۲۰۱۲) که همچنین کمک می‌کند تا انگیزه‌ی کارمندان افزایش یابد. برندسازی کارفرما یک تجربه‌ی استخدام منحصر به فرد و خاص به عنوان یک محصول برنددار (ادواردز، ۲۰۱۰) به ‘مشتری داخلی’ می‌بخشد. این مجموعه از خصوصیات برند کارفرمای ملموس و ناملموس جذاب، حس تعلق سازمانی، هویت، و همزاد‌پنداری (لیونز، ون هوی، و آنسیل، ۲۰۰۷) را در میان کارمندان کسب‌شده که دارای یک تجربه‌ی استخدام انحصاری و ممتاز هستند، افزایش می‌دهد. برندسازی کارفرما، به عنوان یک فرایند، سه جنبه‌ی مهم را در بر می‌گیرد: توسعه‌ی ارزش پیشنهادی کارفرما (آنچه که سازمان به کارمندان خود ارائه می کند)، بازاریابی خارجی برند کارفرما (وظیفه‌ی جذب)، و بازاریابی داخلی (پرورش دادن کارمندان بسیار متعهد برای نگاه‌داشت آنان) (بکهاوس و تیکو، ۲۰۰۴). به‌طور کلی، برندسازی کارفرما نقشی راهبردی را در اعتبارهای شرکتی ‘آینده‌نگر’ (مارتین و دیگران، ۲۰۱۱)، و نیز برندگرایی شرکت و برندسازی داخلی ایفا می‌کند.

 

برندگرایی و برندسازی داخلی

     مفهوم برندگرایی نخستین بار توسط اورده (۱۹۹۴) مطرح شد که پی برد که برندهای دیرپا دارای قابلیت بالایی برای افزایش توانایی شرکت‌ها برای رقابت و نیز تولید رشد و سودآوری هستند. برندگرایی به عنوان رویکردی خاص برای برندهایی قلمداد می‌شود که بر برندها به عنوان منابع کانون‌های راهبردی متمرکز می‌شود (اورده، ۱۹۹۴؛ اورده، ۱۹۹۷). این یک نوع خاص از بازاریابی‌گرایی است که بر طبق اهمیت بالای برندسازی، توسط مدیریت ارشد تعریف می‌شود (بومگارت، ۲۰۱۰). برندگرایی به عنوان یک رویکرد انجام می‌شود که در آن فرایند سازمان حول ایجاد، توسعه و حفاظت از هویت برند در تعاملی پیوسته و مستمر با مشتریان هدف با هدف تحقق مزایای رقابتی پایدار در قالب برندهایی می‌چرخد. (اورده، ۱۹۹۹). برندگرایی را می‌توان رویکرد هویت‌محور همه‌جانبه ای قلمداد کرد که برندها را به عنوان کانونی برای یک سازمان و راهبرد آن تلقی می‌کند (اورده، بومگارت، و مریلس، ۲۰۱۳). به‌واقع، برندگرایی به این اشاره دارد که تا چه اندازه سازمان‌ها خودشان را به عنوان برند در نظر می‌گیرند (هانکینسون، ۲۰۰۰). برندگرایی از طریق رفتار برندمحوری که به ارزش‌های برندگرا، هنجارها و محصولات بستگی دارد، قابل رویت است (بوگارت، ۲۰۱۰).

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا