دانلود ترجمه مقاله ارتباط بین عشق به برند کارمند، تعهد عاطفی، تبلیغات دهان به دهان مثبت (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۱۱ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۲۶ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

بررسی ارتباط بین عشق به برند کارمند، تعهد عاطفی، تبلیغات دهان به دهان مثبت، و نیت ترک شغل: دیدگاه تئوری هویت اجتماعی

عنوان انگلیسی مقاله:

Examining the linkages between employee brand love, affective commitment, positive word-of-mouth, and turnover intentions: A social identity theory perspective

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۱ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت بازرگانیبازاریابیمدیریت منابع انسانیمدیریت کسب و کارمدیریت فناوری اطلاعاتتجارت الکترونیک
چاپ شده در مجله (ژورنال) IIMB – IIMB Management Review
کلمات کلیدی عشق کارکنان به برند – نظریه هویت اجتماعی – تعهد عاطفی – تبلیغات شفاهی مثبت – نیت ترک شغل
کلمات کلیدی انگلیسی Employee brand love – Social identity theory – Affective commitment – Positive word of mouth – Turnover intention
نمایه (index) scopus – Master Journal List – DOAJ
نویسندگان Shweta Mittal – Vishal Gupta – Manoj Motiani
شناسه شاپا یا ISSN ۰۹۷۰-۳۸۹۶
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.iimb.2022.04.002
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۲٫۵۲۸ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۲۴ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۰٫۵۵۴ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q2 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی ندارد
پرسشنامه ندارد
متغیر دارد  
فرضیه دارد  
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۳۰۹۹
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۲۶ (۴ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه دارد و ترجمه شده است
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مرورد ادبیات و توسعه فرضیه

روش

نتایج

بحث

پیامدهای نظری و عملی

محدودیت ها و جهت های تحقیقاتی آینده

پیوست. پرسشنامه های مورد استفاده برای جمع آوری پاسخ ها برای مطالعه

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     موارد بررسی عشق به برند از دیدگاه مشتری زیاد است و به ندرت از دیدگاه کارکنان بررسی شده است. این تحقیق با استفاده از نظریه هویت اجتماعی تلاش می کند تا عشق کارکنان را به برند و رابطه آن را با تعهد عاطفی، رفتار تبلیغات شفاهی مثبت (PWOM)، و نیت ترک شغل بررسی کند. ما با استفاده از نمونه ای از ۲۸۹ متخصص از شرکت های بیمه بخش خصوصی و دولتی در هند دریافتیم که عشق کارکنان به برند تاثیر معنی دار مثبتی بر تعهد عاطفی و PWOM و همچنین تاثیر منفی معنی داری بر نیت ترک شغل دارد. علاوه بر این، تعهد عاطفی، میانجی رابطه عشق کارکنان به برند با PWOM و نیت ترک شغل است. پیامدهای نظریه و عمل مورد بحث قرار می گیرند.

 

مرورد ادبیات و توسعه فرضیه

عشق کارکنان به برند از دیدگاه هویت اجتماعی

     نظریه هویت اجتماعی توصیف می کند که چگونه افراد از طریق ارتباط با طبقه ها یا گروه های اجتماعی هویت خودشان را توصیف می کنند (هوگ و آبرامز، ۱۹۸۸). این نظریه پیش بینی می کند که افراد خود پنداره خودشان را از عضویت روانشناختی خودشان در گروه های اجتماعی مختلف بدست می آورند (تاجفل، ۱۹۸۱؛ تاجفل و ترنر، ۱۹۸۶). تاجفل (۱۹۸۱) هویت اجتماعی را بعنوان بخشی از خود پنداره یک فرد تعریف کرد که از دانش عضویت او از یک گروه اجتماعی همراه با ارزش و معنی داری عاطفی مرتبط با عضویت بدست می آید» (صفحه. ۲۵۵). هرچه همانندسازی با یک گروه بیشتر باشد، فرد خود را بیشتر بعنوان عضوی از گروه تصور می کند و باعث تغییر از نیت های «من» به «ما» بعنوان اساسی ترین توضیح رفتار می شود (برور، ۱۹۹۱؛ ترنر و همکاران، ۱۹۸۷). همانطور که همانندسازی تقویت می شود، کارکنان به روش هایی پایبند می شوند و به روش هایی رفتار می کنند که با هنجارها و ارزش های سازمانی سازگار باشد (آشفورس و مائل، ۱۹۸۹). SIT پیشنهاد می کند که افراد در تعریف خود ادراکی خود فراتر از هویت شخصی خود حرکت می کنند تا هویت اجتماعی را توسعه دهند (بهاتاچاریا و سِن، ۲۰۰۳؛ تاجفل و ترنر، ۱۹۸۶). بنابراین، افراد با درونی کردن نگرش ها، باورها و ارزش های مشترک، واکنش های عاطفی، هنجارهای رفتاری، و سبک های گفتگو در میان اعضای گروه اجتماعی مشابه، خودشان را شکل می دهند (استتس و بورک، ۲۰۰۰). افرادی که هویت های اجتماعی قوی را توسعه می دهند، ارتباط عاطفی با آن هویت ها را ایجاد می کنند و به گونه ای رفتار می کنند که خودشان و همچنین نتایج سایر اعضای گروه را تقویت می کنند (تویتس و ویرشاپ، ۱۹۹۷). آنها به نفع خود و اعضای درون گروه عمل می کنند تا اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و ارتقا دهند (ترنر و همکاران، ۱۹۸۷).

 

     این تحقیق کاربرد SIT را در زمینه کارکنان-سازمان گسترش می دهد و پیشنهاد می کند که زمانی که کارکنان به برند سازمانی خود وفادار هستند، احتمالا آنها انگیزه دارند تا نگرش ها و رفتارهای مثبت نشان دهند. برند به ویژگی های منحصربفرد و ماندگار یک برند اصلی (یا یک شرکت؛ کارول و آهوویا، ۲۰۰۶؛ لانگنر و همکاران، ۲۰۱۶) اشاره می کند. برند رابطه ای است که با یک محصول یا خدمت خاص یا نام تجاری یک شرکت مرتبط می شود. برند به یک فرد (یک مشتری یا یک کارمند) توانایی ارائه عملکرد برتر توسط یک سازمان را نشان می دهد (لاو و سینگ، ۲۰۱۱). برای دستیابی به هدف این تحقیق، عشق کارکنان به برند را براساس تحقیقات وانگ و همکاران (۲۰۱۹) و هولزر و همکاران (۲۰۱۶) به صورت میزان و شدت تاثیر احساسی مثبت یک کارمندی که نسبت به برند سازمانی خود احساس رضایت می کند، تعریف می کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا