دانلود ترجمه مقاله تاثیر نشانه اکتشافی و سیستماتیک تبلیغاتی بر آگاهی از برند مصرف کننده و قصد خرید (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۲) (ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در ۸ صفحه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ترجمه آن ۲۳ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

تاثیرات نشانه های اکتشافی و سیستماتیک تبلیغاتی بر آگاهی از برند مصرف کننده و قصد خرید: بررسی اثر سوگیری پردازش اطلاعات اکتشافی

عنوان انگلیسی مقاله:

The effects of ad heuristic and systematic cues on consumer brand awareness and purchase intention: Investigating the bias effect of heuristic information processing

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سال انتشار ۲۰۲۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۸ صفحه با فرمت pdf
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله بازاریابیمدیریت بازرگانیمدیریت کسب و کارتجارت الکترونیک
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Retailing and Consumer Services
کلمات کلیدی تبلیغات رسانه اجتماعی – طبقه بندی پوستر – آگاهی برند – قصد خرید – مدل سیستماتیک هیوریستیک
کلمات کلیدی انگلیسی Social media advertising – Poster category – Brand awareness – Purchase intention – Heuristic-systematic model
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Yingsi Tan – Shuang Geng – Sotaro Katsumata – Xiaojun Xiong
شناسه شاپا یا ISSN ۰۹۶۹-۶۹۸۹
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102696
ایمپکت فاکتور(IF) مجله ۱۱٫۱۰۳ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۱۰۴ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۲٫۲۶۱ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی دارد 
پرسشنامه ندارد
متغیر ندارد
فرضیه دارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۹۲۵
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Elsevier
نشریه الزویر – Elsevier

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه ویژه – طلایی ⭐️⭐️⭐️
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۲۳ (۲ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد
منابع داخل متن به صورت انگلیسی درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲٫ کار قبلی و توسعه فرضیه‌ها

۳٫ روش شناسی

۴٫ تجزیه و تحلیل داده‌ها

۵٫ نتایج

۶٫ بحث

۷٫ محدودیت‌ها

۸٫ جمع‌بندی

تقدیر و تشکر

ضمیمه A. داده تکمیلی

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

با افزایش تعداد کاربران دیجیتال ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به یک کانال بازاریابی حیاتی برای جذب و حفظ مشتریان تبدیل می‌شود. با توجه به مدل هیوریستیک – سیستماتیک ، این تحقیق به بررسی اثرات نشانه‌های سیستماتیک تبلیغات شامل ارزشمندی تبلیغات و متقاعد کنندگی تبلیغات و نشانه هیوریستیک تبلیغات می‌پردازد که مقوله پوستر تبلیغات بر آگاهی از برند مصرف‌کننده و تاثیر متوالی بر قصد خرید مصرف‌کننده است. یک طرح آزمایشی با نمایش دو دسته از پوستر تبلیغاتی یعنی شرکت و اینفلوئنسر ، برای جمع‌آوری شواهد تجربی ایجاد شده‌است. نتایج نشان می‌دهد که ارزشمندی تبلیغات و متقاعد کنندگی به آگاهی بیشتر مصرف‌کننده از برند و قصد خرید کمک می‌کند. مقوله پوستر می‌تواند تاثیر ارزشمندی آگهی را به طور مثبت تحت‌تاثیر قرار دهد و پوستر شرکت زمانی که محتوای آگهی را کنترل می‌کند ، بهتر از پوستر تاثیرگذارتر عمل می‌کند. یافته‌ها وقوع همزمان پردازش اطلاعات هیوریستیک و سیستماتیک در زمینه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد. این تحقیق درک فعلی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را عمیق‌تر می‌کند و مفاهیم عملی را برای بازاریابان فراهم می‌کند تا بر روی پوسترهای تبلیغاتی مختلف با توجه به ارزشمندی تبلیغات و ویژگی متقاعد کنندگی سرمایه‌گذاری کنند.

 

کار قبلی و توسعه فرضیه‌ها
مدل هیوریستیک – سیستماتیک

     مدل هیوریستیک – سیستماتیک توسط لیبرمن و ایگل (‏۱۹۸۹) ‏برای توضیح چگونگی پردازش اطلاعات توسط مردم پیشنهاد شده‌است. با توجه به مدل هیوریستیک – سیستماتیک ، افراد اطلاعات را با استفاده از دو حالت پردازش می‌کنند: حالت سیستماتیک و مدل هیوریستیک. (Todorov et al., 2002; Bahn and Boyd, 2014)

 

     پردازش اطلاعات سیستماتیک نشان می‌دهد که افراد پس از در نظر گرفتن تمام اطلاعات مرتبط ارائه‌شده و تشریح اطلاعات از طریق تفکر سیستماتیک ، تغییرات ایجاد می‌کنند. در زمینه رسانه‌های اجتماعی ، مصرف کنندگان باید تمام اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات مانند قیمت ، عملکرد ، مواد خام را به منظور قضاوت در مورد محتوای آگهی به دست آورند. این فرآیند نیازمند تلاش‌های تفکر شناختی کافی برای مصرف کنندگان می‌باشد. (Chaiken, 1980) افراد تمایل به اتخاذ حالت سیستماتیک دارند وقتی که آن‌ها بسیار با انگیزه هستند با توانایی و شایستگی و منابع شناختی غنی با توجه به اصل کفایت. (Chen and Chaiken, 1999)

 

     در مقابل ، پردازش اطلاعات هیوریستیک نشان می‌دهد که افراد ممکن است برای تصمیم‌گیری به برخی از اطلاعات ساده و غیر محتوایی وابسته باشند مانند نوع برند و اطلاعات رتبه‌بندی.( Chu et al., 2020; Zhang et al., 2014) واقعیت این است که مردم معمولا افراد اقتصادی هستند که ترجیح می‌دهند زمانی که نیازی به صرف پول زیادی نیست ، کمی تلاش شناختی انجام دهند. (Bohner et al., 1995) اصل کم‌ترین تلاش همچنین به پردازش اطلاعات هیوریستیک زمانی که مصرف کنندگان محصول یا ارتقا خدمات را دریافت می‌کنند ، اشاره می‌کند. (Bohner et al., 1995) به عنوان مثال هنگامی که “متخصص خاص” وجود دارد و مصرف کنندگان می‌دانند که متخصص ، مصرف کنندگان تمایل دارند که بر بیانیه متخصص مربوط به محصول یا خدمات اصلی تکیه کنند. (Chen and Chaiken, 1999)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا