دانلود ترجمه مقاله رایانش ابری (سال ۲۰۰۵)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در سال ۲۰۰۵ منتشر شده که ۲۴ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۳۲ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

محاسبات ابری

عنوان انگلیسی مقاله:

Network Computing

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
سال انتشار ۲۰۰۵
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۲۴ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله رایانش ابری – مهدسی نرم افزار
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۶۴۵

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۳۲ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است
ترجمه متون داخل جداول ترجمه نشده است
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن ندارد 
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

۷ ۱ اصول شبکه های کامپیوتری
۷ ۲ سیستم های کلاینت/سرور
۷ ۳ خوشه ها
۷ ۴ شبکه های ارتباط داخلی
۷ ۵ مثال های خوشه
۷ ۶ رایانش شبکه
۷ ۷ خلاصه فصل
منابع

 

بخشی از ترجمه

رشد اینترنت موجب افزایش توجه به رایانش شبکه مقیاس بزرگ شده است که می تواند کل جهان را پوشش دهد. اینترنت گسترده ترین سیستم توزیع شده در جهان است. گره ها در اینترنت ممکن است ایستگاه های کاری تک-پردازنده، ماشین های MIMD حافظه مشترک، ماشین های SIMD موازی حجیم، یا انواع دیگر باشند. لینک ها اتصالات بسته سوئیچ شده TCP/IP و تغییرات پهنای باند با بار، تعداد هاپ ها و فناوری ارتباط اساسی می باشند. هنگامیکه یک گره با گره دیگر ارتباط برقرار می کند، بسته های داده ممکن است از طریق یک لینک بیسیم، کابل فیبر نوری، کابل کواکسیال، خط تلفن دیجیتالی، و غیره ارسال شوند. این لایه های فیزیکی موجب تاخیر و خطا شده که می توانند بوسیله بازانتقال و پیکربندی مجدد دینامیکی لینک های اینترنت تصحیح شوند.

در فصل های قبل، ما سیستم های رایانش شامل واحدهای پردازش چندگانه متصل شده از طریق برخی شبکه های ارتباط داخلی را مطالعه کردیم. دو عامل اصلی وجود دارند که چنین سیستم هایی را متمایز می کنند: واحدهای پردازش و شبکه ارتباط داخلی که آن ها را بهم متصل می کند. یاد گرفتیم که واحدهای پردازش می توانند با استفاده از حافظه مشترک یا روش های تبادل پیام با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در این فصل، ما رایانش شبکه را بحث می کنیم که در آن گره ها کامپیوتر های مستقلی هستند که می توانند از طریق یک سوییچ، شبکه محلی، یا اینترنت بهم متصل شوند. ایده اصلی تقسیم برنامه کاربردی به چندین قسمت نیمه مستقل براساس نوع پردازش مورد نیاز می باشد. گره های مختلف در شبکه می توانند به بخش های متفاوتی از برنامه کاربردی اختصاص داده شوند. این شکل از رایانش شبکه از قابلیت های منحصربه فرد معماری های سیستم متنوع استفاده می کند. برای مثال، بخش SIMD ریزدانه برنامه کاربردی به ماشین SIMD و نمایش گرافیکی و بخش های I/O به یک یا چند ایستگاه کاری تک پردازنده فرستاده خواهند شد. هماهنگی کلی توسط کامپیوتری رومیزی یک شخص انجام می-شود. این همچنین تاحدزیادی منابع بیهوده بالقوه در یک سازمان بزرگ را پوشش می دهد. بنابراین، چرخه های CPU استفاده نشده ممکن است درطول دوره های کوتاه زمانی استفاده شده و منجر به قطاری از فعالیت ها بعد از یک دوره عدم فعالیت می شوند. در ادامه، ما استفاده از فناوری شبکه به منظور ایجاد یک زیرساخت رایانش با استفاده از کامپیوتر های کومودیتی را بحث می کنیم.

۷-۱-۲ اینترنت
اینترنت مجموعه ای از شبکه ها و روترهایی است که یک شبکه مجازی مشارکتی واحد را تشکیل داده و کل جهان را پوشش می دهند. اینترنت متکی بر ترکیب پروتکل هدایت انتقال و پروتکل اینترنت یا TCP/IP می باشد. اکثر ترافیک شبکه با استفاده از بسته های TCP/IP حمل می شود. اینترنت از یک نمونه تحقیقاتی اولیه به بزرگترین محیط ارتباطی در جهان تکامل یافته است. استفاده بسیار زیاد از اینترنت و شبکه جهانی وب (WWW) موجب رشد سریع اینترنت در رایانش انتشار، جستجو و توزیع شده الکترونیکی شده است. جدول ۷-۱ برخی آمارها درباره ۱۰ کشور اول با بالاترین تعداد کاربران اینترنت توسط آمار جهانی اینترنت (www.internetworldstats.com) را نشان می دهد. همانطور که می توان دید، تنها در ایالات متحده، ۷۱درصد از جمعیت از اینترنت استفاده می کنند. همچنین، نزدیک به ۱۲درصد از مردم جهان از اینترنت استفاده می کنند. با ادعای گلیدر و متکالف، انتطار می رود که تعداد کاربران حتی زیادتر شود.

۷-۱-۳ فناوری های شبکه دیگر
علاوه بر پروتکل TCP/IP رایج، پروتکل ها و ترکیب های پروتکل بسیار بیشتری وجود دارند. برخی از این پروتکل ها بطور خلاصه در زیر ارائه می شوند. شکل ۷-۱ فناوری های شبکه مختلف و سرعت آن ها در رابطه با طبقه بندی شبکه فراهم شده در بالا را نشان می دهد.

اترنت سریع و اترنت گیگابیت: اترنت سریع (۱۰۰Base-T) یک LAN پرسرعت است که ارسال یا دریافت داده ها در ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه (۱۰۰ Mbps) را برای یک کامیپوتر فراهم می کند. نیاز به پهنای باندی که حتی بالاتر از ۱۰۰ Mbps است موجب توسعه اترنت به ۱ Gbps شده است. اترنت گیگابیت (۱۰۰Base-T) یک انتخاب جذاب برای شبکه های اصلی شرکتی و خوشه های ایستگاه های کاری با عملکرد بالا شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا