دانلود ترجمه مقاله ارزش حسابرسی بخش عمومی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۱۸)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در سال ۲۰۱۸ منتشر شده که ۱۵ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۴۰ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

ارزش حسابرسی بخش عمومی: تاریخچه و ادبیات

عنوان انگلیسی مقاله:

The value of public sector audit: Literature and history

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه ساینس دایرکت، الزویر – (Sciencedirect – Elsevier)
سال انتشار ۲۰۱۸
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۵ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله حسابداری عمومی – حسابرسی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Journal of Accounting Literature
کلمات کلیدی حسابرسی – دولت – بخش عمومی، تاریخچه حسابرسی
کلمات کلیدی انگلیسی Auditing – Government – Public sector – Auditing history
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان David Hay – Carolyn Cordery
شناسه شاپا یا ISSN ۰۷۳۷-۴۶۰۷
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.acclit.2017.11.001
لینک سایت مرجع https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0737460716300891
شاخص H_index مجله ۲۴ در سال ۲۰۲۳
شاخص SJR مجله ۱٫۴۰۲ در سال ۲۰۲۲
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۲
بیس نیست
مدل مفهومی ندارد 
پرسشنامه ندارد 
متغیر ندارد 
فرضیه ندارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۶۴۰

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۴۰ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ندارد 
ترجمه متون داخل تصاویر ندارد 
ترجمه متون داخل جداول ندارد 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه ندارد 
درج جداول در فایل ترجمه ندارد 
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه ندارد 
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
۱ مقدمه
۲ تحقیقات حسابرسی بخش عمومی در مقالات قبلی
۳ توضیحات برای ارزش حسابرسی در مقالات قبلی
۴ شواهد تاریخی
۵ بحث و مسائل مربوط برای تحقیق بیشتر
منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده
این مقاله ارزش حسابرسی مالی در بخش عمومی را بررسی می‌کند. این مطالعه از تئوری‌های حسابرسی مرتبط با بخش خصوصی و عمومی استفاده می‌کند و روش‌هایی که در آن بخش حسابرسی عمومی می‌تواند ارزشمند باشد را مورد بررسی قرار می‌دهد. این امر بیانگر وجود چند توضیح تکمیلی است که می‌توانند برای بررسی ارزش حسابرسی عمومی شامل توضیحات نمایندگی (کارگزاری)، علامت¬دهی، بیمه، کنترل مدیریت، حاکمیت و تأییدیه استفاده شوند. شواهد حاصل از تحقیق و تاریخچه عموماً با توضیحات نمایندگی و کنترل مدیریت سازگار است. در حالی که شواهد حاصل از تحقیق حاکی از آن است که حاکمیت تأثیر متفاوتی در بخش عمومی در مقایسه با بخش خصوصی دارد اما چندین مورد از توضیحات علامت¬دهی و بیمه حمایت می‌کنند. فرض تأییدیه نیز به طور بالقوه مورد تأیید است. مروری بر تاریخچه توسعه عملکردهای حسابرسی بخش عمومی نشان می‌دهد که حداقل برخی از پیشرفت‌ها با توضیحاتی مانند نظریه نمایندگی و کنترل مدیریت سازگار هستند. حسابرسی در بخش عمومی حوزه‌ای است که در آن تحقیقات بیشتری قابل انجام است. این مقاله با ارائه موضوعاتی برای تحقیقات بعدی به پایان می‌رسد .

۲- تحقیقات حسابرسی بخش عمومی در مقالات قبلی
یک مجموعه‌ی در حال رشد از ادبیات حسابداری بخش دولتی وجود دارد که بر حسابداری مدیریت و دیگر مسائل حسابداری متمرکز است؛ گرچه شامل برخی از مطالعات حسابرسی نیز می‌شود. قابل توجه است که دو دسته‌ی اصلی از مقالات پژوهشی وجود دارد؛ آن‌هایی که در ایالات متحده انجام شده‌اند و آنهایی که در دیگر کشورها هستند (گودارد، ۲۰۱۰، ص ۷۶). چند بررسی و مرور قابل توجه در مورد مقاله بر سایر رویکردهای تحقیق تمرکز دارد، که آنها را به عنوان “جایگزین” (برادبنت و کوتری، ۲۰۰۸)، “متنی” (برادبنت و اونرمن، ۲۰۱۱) یا “تفسیری” (گودارد، ۲۰۱۰)، در مقایسه با جریان اصلی یا تحقیق مثبت، تعریف می‌کنند. رویکردهای جایگزین اغلب از تحقیق کیفی استفاده می‌کنند، در حالی که رویکردهای جریان اصلی به احتمال زیاد کمی هستند (گودارد، ۲۰۱۰).

بررسی مطالعات جایگزین در حسابداری بخش دولتی نشان می‌دهد که طیف گسترده‌ای از رویکردهای نظری مورد استفاده قرار گرفته است، که شامل مطالعات بسیاری نیز می‌شود که از این نظریه استفاده نمی‌کنند. از جمله رویکردهایی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند، نظریه‌ی نئو-نهادی و تئوری نظریه‌ی نمایندگی هستند (جاکوبز، ۲۰۱۲). درخواست‌هایی برای تئوری “گریزناپذیری” وجود دارد (جاکوبز، ۲۰۱۲، ص ۱۹)؛ هرچند که این پیشنهاد برای ریسک “الگویی بی فکری” مورد انتقاد قرار گرفت (مدل، ۲۰۱۳، ص ۱۰۴). جاکوبز (۲۰۱۶، ص ۴۶۹، ۴۷۹) چنین ادعا می‌کند که نیاز به درک بیشتر و عمیق‌تر تئوریزاسیون وجود دارد.

بررسی‌های قبلی اغلب بر اساس انتخاب مجلات است که نوع خاصی از تحقیقات را منتشر می‌کنند و طیف گسترده‌ای از مسائل حسابداری را پوشش می‌دهند. آن‌ها بحث‌های گسترده درباره‌ی حسابرسی را شامل نمی‌شوند. با این حال، برخی از تحقیقات حسابرسی با استفاده از تئوری نمایندگی، با تئوری نمایندگی‌ای که در تحقیقات اصلی استفاده می‌شود، متناقض نیست (جاکوبز، ۲۰۱۲؛ جانسن، مکلین، اولاسویرتا، و واکوری، ۲۰۰۴). در این بخش تحقیق، گاهی اوقات برخورد بین اشکال مختلف پاسخگویی دیده می‌شود (فردی یا اقتصادی در مقابل اجتماعی یا سیاسی). مدل‌های نمایندگی به عنوان افزایش تمرکز بر برخی از روابط، به خصوص روابط سلسله مراتبی، با هزینه‌ی پاسخگویی اجتماعی دیده می‌شود. تحقیقات دیگر از این نظریات کمتر استفاده می‌کنند، که در حسابرسی اصلی مانند حکمرانی بر اساس کار فوکو یافت می‌شود (جاکوبز، ۲۰۱۲، ص ۱۱). ۳ پایان نامه‌ی “انجمن حسابرسی” از پاور (پاور، ۲۰۰۳) و کارهای مرتبط شده توسط پاور، به عنوان مثال “نزدیک‌ترین چیز به تئوری بومی در ادبیات حسابداری” اشاره شده است (جاکوبز، ۲۰۱۲، ص ۱۸). یکی دیگر از زمینه‌های نوآوری مفهومی، تغییرات در مدیریت بخش دولتی، حسابداری و حسابرسی است که در دهه‌ی ۱۹۸۰ آغاز شده و به عنوان مدیریت عمومی جدید شناخته شده است. این موضوع دیگری است که جاکوبز (۲۰۱۶) استدلال می‌کند تئوری سازی های بیشتری در مورد آن نیاز است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا