دانلود ترجمه مقاله تقویت فروش تجارت به تجارت با تحلیل کلان داده مشتری (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۲۰)

 

 

این مقاله انگلیسی ISI در نشریه الزویر در سال ۲۰۲۰ منتشر شده که ۹ صفحه می باشد، ترجمه فارسی آن نیز ۲۷ صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله عالی بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

تقویت فروش تجارت به تجارت (B2B) با تجزیه و تحلیل کلان داده مشتری

عنوان انگلیسی مقاله:

Fostering B2B sales with customer big data analytics

 

 

مشخصات مقاله انگلیسی 
نشریه ساینس دایرکت، الزویر – (Sciencedirect – Elsevier)
سال انتشار ۲۰۲۰
فرمت مقاله انگلیسی pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۹ صفحه
نوع مقاله ISI
نوع نگارش مقاله پژوهشی (Research Article)
نوع ارائه مقاله ژورنال
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کار – مدیریت بازرگانی – بازاریابی – مدیریت صنعتی
چاپ شده در مجله (ژورنال) Industrial Marketing Management
کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل داده های کلان – تجزیه و تحلیل مشتری – تجزیه و تحلیل بازاریابی – عملکرد موسسه – مدیریت ارتباط با مشتری – بازاریابی با استفاده از پایگاه های داده تقویت شده با داده های کلان
کلمات کلیدی انگلیسی Big data analytics – Customer analytics – Marketing analytics – Firm performance – Customer relationship management – Big data-enhanced database marketing
نمایه (index) scopus – master journals – JCR
نویسندگان Heli Hallikainen – Emma Savimäki – Tommi Laukkanen
شناسه شاپا یا ISSN ۰۰۱۹-۸۵۰۱
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2019.12.005
لینک سایت مرجع https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0019850118304656
ایمپکت فاکتور (IF) مجله ۸٫۲۴۰ در سال ۲۰۲۱
شاخص H_index مجله ۱۴۷ در سال ۲۰۲۲
شاخص SJR مجله ۲٫۲۰۶ در سال ۲۰۲۱
شاخص Q یا Quartile (چارک) Q1 در سال ۲۰۲۱
بیس است 
مدل مفهومی دارد 
پرسشنامه دارد 
متغیر دارد 
فرضیه دارد 
رفرنس دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول ۱۲۴۶۹

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله 
فرمت ترجمه مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش و pdf
وضعیت ترجمه ترجمه شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه عالی (مناسب استفاده دانشگاهی و پژوهشی)
تعداد صفحات ترجمه ۲۷ (۴ صفحه رفرنس انگلیسی) صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است 
ترجمه ضمیمه ندارد 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه تایپ شده است
منابع داخل متن ترجمه و درج شده است
منابع انتهای متن به صورت انگلیسی درج شده است

 

فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ پس زمینه نظری و ایجاد فرضیه

۳ داده ها و روش

۴ نتایج

۵ بحث و نتیجه گیری

منابع

 

بخشی از ترجمه

چکیده

     تمرکز این مقاله بر روی استفاده از تجزیه و تحلیل داده های کلان در مدیریت ارتباط B2B با مشتری بوده و تاثیرات تجزیه و تحلیل داده های کلان بر ارتباط با مشتری و رشد فروش با استفاده از مجموعه داده های چند صنعتی از ۴۱۷ موسسه B2B را بررسی می کند. این مقاله همچنین بررسی می کند که آیا فرهنگ تحلیلی درون شرکتی این تاثیرات را متعادل می سازد. در این مقاله پی می بریم که استفاده از داده های کلان مشتری بطور قابل ملاحظه ای رشد فروش را تقویت کرده (یعنی نتایج عملکردی پولی) و ارتباط را با مشتری بهبود می دهد (نتایج عملکردی غیر پولی). هرچند در موسسه هایی که از تجزیه و تحلیل بازاریابی حمایت می شود مورد دوم بیشتر مشاهده می شود، در حالی که مورد اول هیچ گونه تاثیری را از فرهنگ تحلیلی بر نمی دارد. این مقاله بصورت تجربی ثابت می کند که تجزیه و تحلیل داده های کلان مشتری ارتباط را با مشتری بهتر کرده و باعث رشد فروش در موسسه های B2B می شود.

 

پس زمینه نظری و ایجاد فرضیه
ارتباط B2B در عصر داده های کلان
     این مقاله بر روی بازاریابی ارتباط کار می کند، که در مورد چگونگی مدیریت و ارتقای ارتباط با مشتری در سود دهی بلند مدت می باشد (رایالس و پین، ۲۰۰۱). بازاریابی ارتباط بر روی نقش اصلی مشتریان در جای گیری استراتژیک شرکت تمرکز داشته و در برگیرنده فعالیت هایی همچون آموزش کارمندان به ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان، ایجاد برنامه های وفا داری و ایجاد ارتباط با مشتری از چندین کانال (جونز و همکاران، ۲۰۱۵). حقیقتاً می دانیم که شرکت ها می بایست به جای کسب مشتریان جدید، سعی بر حفظ مشتری های فعلی کنند (جهرمی، استاکوویچ، و اوینگ، ۲۰۱۴). این موضوع در بازار های B2B که تعداد مشتریان معمولا کمتر از بازار های B2C بوده اما بدلیل حجم بالای خرید و ارزش در محیط B2B مزایای زیاد برای کسانی که ارتباط B2B با مشتریان ایجاد کرده و حفظ می کنند وجود دارد، به راحتی قابل مشاهده است رایروئن و میلر، ۲۰۰۷). بنابراین، می بایست به مشتریان B2B از طریق پیشنهاد های طراحی شده و اهداف خاص نزدیک شد (جهرمی و همکاران، ۲۰۱۴)، و تجزیه و تحلیل داده های کلان باعث ایجاد موقعیت های جدید برای ایجاد یک تجربه شخصی سازی شده برای مشتری می شود (مورگان، ۲۰۱۸).

 

     امروزه، مدیریت ارتباط با مشتری، یعنی استفاده از فن آوری اطلاعاتی جهت بکارگیری استراتژی های بازاریابی ارتباط (رایالس و پین، ۲۰۰۱)، به یکی از فعال کنندگان اصلی بازاریابی ارتباط بدل شده است. بازاریابی پایگاه داده، که یکی از ابعاد بازاریابی ارتباط با تمرکز بر استفاده از اطلاعات در بازاریابی است (مولر و هالینن، ۲۰۰۰)، قدمی فراتر برای کسب ارتباط مورد نظر و تقسیم بندی در اواخر ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ ارائه داد. بازاریابی با استفاده از پایگاه داده در ارتباط بود با استفاده از اطلاعات درباره مشتری و بازارها برای بهبود فعالیت های موسسه (سسپدس و اسمیت، ۱۹۹۳). پایگاه های داده بازاریابی، زمانی که به درستی استفاده شوند، به مدیران بازاریابی در انجام چندین کار از جمله کار های روزانه، تخصیص منابع، برنامه ریزی بودجه، تا فرایند های تصمیم گیری استراتژیک کمک می کند (تائو و یه، ۲۰۰۳). همچنین، بازاریابی با استفاده از پایگاه داده از فن آوری های اطلاعاتی پیشرفته برای ایجاد شناخت و خدمات برای مشتریان با هدف افزایش وفاداری مشتری و تکرار فروش استفاده می کند (تائو و یه، ۲۰۰۳). بدین ترتیب راهی برای یادگیری ویژگی های فردی مشتریان (پتریسون، بلتبرگ، و وانگ، ۱۹۹۷) به جای توده ها ارائه داد. امروزه، تجزیه و تحلیل داد های کلان باعث ایجاد اعمال پیچیده بازاریابی شده و در نتیجه، این مقاله اظهار دارد که استفاده از داده های کلان در مدیریت ارتباط با مشتری ها می تواند قدم بعدی در بازاریابی با استفاده از پایگاه های داده در مدیریت ارتباط با مشتریان باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا