دانلود رایگان ترجمه مقاله فراخوانی هیجان در الگوریتم نمک و فلفل (سال 2004)

این مقاله انگلیسی ISI در 6 صفحه در سال 2004 منتشر شده و ترجمه آن 14 صفحه میباشد. کیفیت ترجمه این مقاله ارزان – نقره ای ⭐️⭐️ بوده و به صورت کامل ترجمه شده است.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله:

فراخوانی هیجان در الگوریتم نمک و فلفل

عنوان انگلیسی مقاله:

Emotion Eliciting in Salt & Pepper

 
 
 
 
 

 

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار 2004
تعداد صفحات مقاله انگلیسی 6 صفحه با فرمت pdf
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله مهندسی الگوریتم ها و محاسبات، مهندسی نرم افزار، معماری سیستم های کامپیوتری
رفرنس دارد  
کد محصول F1404

 

مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  14 صفحه (1 صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت 14 B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر  ترجمه شده است ✓ 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است  
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
منابع داخل متن درج نشده است 
کیفیت ترجمه کیفیت ترجمه این مقاله متوسط میباشد 

 

فهرست مطالب

چکیده
1-مقدمه
2-معماری عامل
3-مکانیسم های فراخوانی هیجان
3-1-فراخوانی هیجان توزیعی
3-2-فرایندهای شناختی در ایجاد هیجان
3-3-تولید هیجان غیرشناختی
3-4-ساختارهای فراخوانی هیجان
3-5-ارزیابی
4-کارهای مرتبط
5-نتیجه گیری و کارهای اتی

 

بخشی از ترجمه
 چکیده
مقاله حاضر درباره فرایند فراخوانی هیجان در معماری Salt & Pepper برای عامل های خودمختار توضیحاتی ارائه می دهد. نقش اصلی این مقاله عبارت است از ارائه یک چارچوب اصلی که برپایه اش تعریف تئوریهای مختلف درباره ایجاد هیجان امکانپذیر است، دیدگاه درباره هیجان مصنوعی به عنوان یک مکانیسم سازشی طراحی شده در سطح معماری عامل، استفاده و بحث درباره چند مکانیسم فراخوانی هیجان بعلاوه تاکیدی ویژه بر فرایندهای تولید هیجان غیرشناختی. ما افزودن زمانهای مهار فراخوانی هیجان را برای اجتناب از تولید تکراری همان نوع هیجان به دلیل همان شرایط قبلی مطرح کرده ایم. سرانجام اینکه، ما بخش فراخوانی هیجان شرطی را مطرح کرده ایم که به طور متوالی ایجاد هیجانات شرطی می نماید. این ساختار فراخوانی هیجان جدید برای شروع فرایندهای هیجان در آندسته موقعیت های کلیشه ای مفید می باشد که هیجان شروع شده بستگی به هیجانی داشته باشد که قبلا ایجاد شده است. آزمایشات ما طی پروژه اروپایی SAFIRA انجام گردیده است.
 
1- مقدمه
هدف تحقیق ما راجع به هیجانات در عامل های خودمختار مصنوعی همان ساخت معماری های عامل با مکانیسم های سازشی کلی می باشد که قادر به بهبود عملکرد عامل می باشد. برخی از این مکانیسم هایی که ما آنها را هیجان مصنوعی می نامیم، از نقشی الهام گرفته شده است که هیجانات طبیعی در جانداران ایفا می نمایند. نتیجه یک معماری عامل مبتنی بر مولفه می باشد که نامش Salt & Pepper است. عامل های Salt & Pepper از چندین مولفه ساخته شده اند که هر یک می تواند ترکیبی از چندین مودول باشد که شامل مودولهای مدیریت تعامل می باشد.
در معماری Salt & Pepper، هیجان یک فرایند تکراری و احتمالا از نوع متوالی است که سه مرحله را تشکیل می دهد:
ارزیابی حالت فراگیر عامل (یعنی محیط خارجی به اضافه حالت داخلی).
ایجاد هیجان (یعنی ایجاد سیگنالهای هیجان)
هیجان-پاسخ که شیوه پاسخ گویی عامل به سیگنالهای هیجان تولیدی می باشد.
در مرحله ارزیابی، حالت جهانی عامل (حالت داخلی و محیط خارجی) تا اندازه ای ارزیابی می شود به این ترتیب می توان تعیین نمود که شرایط برای فراخوانی هیجان وجود دارد یا خیر. در مرحله دوم، یک هیجان در صورتی شروع می شود که برخی شرایط فراخوانی هیجان وجود داشته باشد و منجر به یک سیگنال هیجان گردد. سیگنال هیجان ایجاد شده به سایر مولفه های معماری عامل ارسال می شود که احتمالا باعث تغییرشکلی در رفتار بعدی عامل می گردد. یکی از اثرات احتمالی سیگنالهای هیجان همان برهم زنی فرایند کنونی است که توسط حافظه فعال عامل صورت می گیرد. این امر دقیقا همانی است که توسط Simon حدود 30 سال قبل مطرح گردید.
این مقاله به توضیح آزمایشات اجرا شده طی پروژه SAFIRA IST برای ایجاد عامل ها با استفاده از معماری Salt & Pepper می پردازد. مسئله اصلی این مقاله توضیح مکانیسم های تولید هیجان بکار رفته می باشد. بخش دوم به شرح معماری مولفه ای عامل می پردازد. بخش سوم درباره آزمایشات ما راجع به مکانیسم مسئول ایجاد هیجان (مراحل 1 و 2 در فرایند هیجان که قبلا توضیح داده شده) توضیحاتی می دهد. بخش چهارم هم توضیحات کارهای مربوطه است. سرانجام اینکه در بخش 5 نتیجه گیری ارائه می شود و به رهنمودهایی راجع به پیشرفتهای آتی اشاراتی صورت می گیرد.

 

بخشی از مقاله انگلیسی

Abstract

This paper describes the emotion elicitation process of the Salt & Pepper architecture for autonomous agents. Its main contributions are a general framework upon which it is possible to define different theories of emotion generation, the view of artificial emotion as an adaptive mechanism that is designed at the level of the agent architecture, and use and the discussion of several emotion eliciting mechanisms with special emphasis on non-cognitive emotion generation processes. We propose to add emotion eliciting inhibition times to emotion eliciting rules in order to avoid the repeated generation of the same emotion due to the same circumstances. Finally, we propose the conditioned emotion eliciting chunk, which sequentially generates conditioned emotions. This new emotion eliciting structure is useful to initiate emotion processes in stereotypical situations in which the initiated emotion depends on the emotion that has previously been generated. Our experiments were done during the SAFIRA European Project.

1 Introduction

The goal of our work regarding emotions in artificial autonomous agents is to build agent architectures with general adaptive mechanisms capable of improving agent performance. Some of those mechanisms, which we call artificial emotions, have been inspired by roles played by natural emotions for living organisms. The result is a component based agent architecture called Salt & Pepper. Salt & Pepper agents are made of several components, each of which may be composed of several modules, including interaction management modules [Gonçalves, Jesus and Botelho 2003].

In the Salt & Pepper architecture, emotion is a sequential possibly iterative process comprising three stages:

Evaluation of the agent global state (i.e., external environment plus internal state)

Emotion generation (i.e., generation of emotion-signals)

Emotion-response, which is the way the agent responds to generated emotion signals.

In the evaluation stage, the agent global state (internal state and external environment) is partially evaluated so that it may be determined if the conditions for emotion elicitation are met. In the second stage, an emotion is initiated in case some emotion eliciting conditions are met, giving rise to an emotion signal. The generated emotion signal is sent to other components of the agent architecture possibly causing modification in the agent subsequent behaviour. One of the possible effects of emotion signals is to interrupt the current process being carried out by the agent working memory. This is exactly what was put forth by Simon more than 30 years ago [Simon 1967].

The paper describes experiments performed during the SAFIRA IST 1 project to create agents using the Salt & Pepper architecture. The main concern of the paper is the description of the used emotion generation mechanisms. The remaining of the paper is organized as follows. Section 2 describes the agent component architecture. Section 3 describes our experiments regarding mechanisms responsible for emotion generation (stages 1 and 2 of the emotion process described above). Section 4 describes related work. Finally, section 5 presents conclusions and it points directions for future developments.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا