دانلود رایگان ترجمه مقاله روشهای پوشش دادن فجایع توسط روزنامه نگاران – ۲۰۱۲

دانلود رایگان مقاله انگلیسی ۶ روشی که روزنامه نگاران در زمانی که فجایعی مانند تیراندازی تئاتر کلوریدا پیش می آید میتوانند از عهده آن برآیند به همراه ترجمه فارسی

 

عنوان فارسی مقاله: ۶ روشی که روزنامه نگاران در زمانی که فجایعی مانند تیراندازی تئاتر کلوریدا پیش می آید میتوانند از عهده آن برآیند
عنوان انگلیسی مقاله: ۶ ways journalists can cope when covering tragedies like the Colorado theater shooting
رشته های مرتبط: علوم ارتباطات اجتماعی،مدیریت، روابط عمومی، مدیریت بحران
فرمت مقالات رایگان مقالات انگلیسی و ترجمه های فارسی رایگان با فرمت PDF میباشند
کیفیت ترجمه کیفیت ترجمه این مقاله خوب میباشد 
کد محصول f137

مقاله انگلیسی رایگان

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

ترجمه فارسی رایگان 

دانلود رایگان ترجمه مقاله
جستجوی ترجمه مقالات جستجوی ترجمه مقالات

 

 

بخشی از ترجمه فارسی مقاله:

تقریبا هر روزنامه نگاری ، بحرانی را در بعضی نقاط گزارش خواهد داد که آیا آن یک قتل ،تجاوز جنسی، یک فاجعه طبیعی یا یک تیراندازی است همانند تیراندازی که درشب در تئاتر آیوروا در کلریدا رخ داد.داستان ناگفته ، چنین داستان هایی است که می تواند برگزارشگرانی که آنها را پوشش می دهند ،تاثیرگذار باشد.
برخی رسانه های خبری اصلی هم مانند نیویورک تایمز ، منابع سلامت ذهن را به گزارشگرانی که به آنها نیاز دارند ، ارائه می دهند که آیا آنها پوشش دهنده خبر جنگ ها در خارج یا فجایعی است که در چمن خانه هایشان اتفاق می افتد.اما اتاقهای خبر کوچکتر همیشه چنین خدماتی را ارائه نمی دهند. اگر شما در تلاش هستید تا اثرات یک واقعه آسیب زا را به جنبش و لرزش دربیاورید در واقع شما آن را پوشش داده اید.در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند که سالم بمانید و در تجارت ماندگار باشید.
خودتان را از نظر ذهنی آماده کنید
هنری کی لی ،گزارشگر جرم سانفراسیسکو کرونیل (بزرگترین روزنامه شمال کالیفرنیا که در شهر سان فراسیسکو منتشر می شود) ؛در زمانی که هفت ساله بود شروع به تعقیب ماشین پلیس کرد ، او در ایمیل به من گفت در زمانی که او فقط یک پسر هفت ساله بود ، شیفته تعقیب، آژیر و نور بود. اگرچه گزارش هایش به او به عنوان یک فرد بزرگ ،سخت ضربه می زند.”من همیشه تلاش کرده ام که احساساتم را در یک جعبه حفظ کنم ” در غیر این صورت قادر نخواهم بود که شغلم رو به طور موثری انجام دهم.
هیچ کس به خوبی لی قادر به تفکیک پردازی نیست و بسیاری از گزارشگران فراخوانده می شوند تا یک داستان اخبار فوری وحشتناک را در برخی نقاط در حرفه خودشان پوشش دهند. چنین حوادثی به شما زمان زیادی برای آماده سازی نخواهد داد؛ اما روش شما در صحنه جرم را به رسمیت می شناسد جایی که شما خون یا جسد را میبینید که به تفکیک ذهن شما کمک خواهد کرد.

حمایت از گزارشگران همکار را جستجو کنید
وقتی که شما در حال پوشش یک داستان بالقوه آسیب زا هستید، نقشتان به عنوان یک گزارشگر ممکن است به شما برخی حذف های حرفه ای بدهد . با این حال حرفه شما به شما نیاز خواهد داشت که اطلاعات نگران کننده ای که پلیس و شاهدان ارائه می دهند را جمع آوری کند.پردازش اطلاعات بسیار ناراحت کننده می تواند باعث شود که شما به سرعت احساسات را کنار بگذارید مثل اینکه شما در سراسر زندگی در وحشت زندگی می کردید.
در بسیاری از صحنه های جرم و جنایت ، در زمانی که گزارشگران منتظر مقامات برای انتشار اطلاعات هستند، تعلیق در کار وجود دارد. از این زمان استفاده کنید تا با گزارشگران راجع به آنچه اتفاق افتاده است ، دوستانه صحبت کنید. شما مجبور نیستید که اخبار دست اول را رد و بدل کنید ، فقط آنچه را که دیده اید به اشتراک بگذارید.شناختن شخص دیگر در موقعیتی است که شما می توانید آسیب را بهبود ببخشید. اگر شما در مورد صحبت با رقبا راحت نیستید ، با همکارانتان در دفتر صحبت کنید.

بخشی از مقاله انگلیسی:

Almost every journalist will report on a crisis at some point, whether it’s a murder, a sexual assault, a natural disaster or a shooting like the one that happened overnight at a theater in Aurora, Colo. The untold story is the effect such stories can have on the reporters who cover them. Some major-league news outlets, such as The New York Times, offer mental-health resources to reporters who need it, whether they’re covering wars overseas or disasters on their home turf. But smaller newsrooms don’t always provide these services. If you’re struggling to shake the effects of a traumatic incident you’ve covered, here are some tips that can help you stay sane — and stay in the business.

Mentally prepare yourself San Francisco Chronicle crime reporter Henry K. Lee began chasing police cars on his bicycle when he was 7. “Part of me is still that 7-year-old boy who is enamored with the thrill of the chase, the sirens and lights,” he told me by email. Although his reporting hits him harder as an adult, “I’ve always tried to keep my emotions ‘in a box;’ otherwise I wouldn’t be able to do my job effectively”. Not everyone is as good at compartmentalizing as Lee, and most reporters will be called upon to cover a grisly breaking-news story at some point in their careers. Such incidents don’t give you much time to prepare, but recognizing that you’re on your way to a crime scene, where you might see blood or a body, can help you safeguard your mind.

Seek support from fellow reporters When you’re covering a potentially traumatic story, your role as reporter may give you some professional remove. However, your job also requires you to collect disturbing details police and witnesses provide. Processing so much upsetting information so quickly can leave you feeling as though you lived through the horror. At many crime scenes, there’s downtime as reporters wait for officials to release information. Use this time to chat with reporters about what happened. You don’t have to trade scoops; just share what you’ve seen. Knowing someone else is in the trenches with you can ameliorate the trauma. If you’re not comfortable talking the competition, talk with your colleagues back at the office.