دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
|
|
عنوان فارسی مقاله: |
شمال واقعی ما: سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیس |
عنوان انگلیسی مقاله: |
‘Our true north’: Walton’s First Symphony, Sibelianism, and the Nationalization of Modernism in England |
|
مشخصات مقاله انگلیسی (PDF) | |
سال انتشار | 1989 |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | 23 صفحه با فرمت pdf |
رشته های مرتبط با این مقاله | هنر |
گرایش های مرتبط با این مقاله | موسیقی |
مجله | هنر و علوم انسانی – Arts & Humanities |
دانشگاه | دانشگاه لندن |
رفرنس | دارد |
لینک مقاله در سایت مرجع | لینک این مقاله در نشریه Oxford Journals |
نشریه Oxford Journals |
مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word) | |
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت 14 B Nazanin | 34 صفحه |
ترجمه عناوین تصاویر و جداول | ترجمه شده است |
ترجمه متون داخل تصاویر | ترجمه شده است |
ترجمه متون داخل جداول | ترجمه شده است |
ترجمه پاورقی | ترجمه نشده است |
درج تصاویر در فایل ترجمه | درج شده است |
درج جداول در فایل ترجمه | درج شده است |
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس | درج شده است |
- فهرست مطالب:
سیبلیانیسم فرم و محتوا
قطب نمای والتون
افسانه و بازگشت
تجدید، حفظ و جهان
عنصر اخلاقی زیبا شناسی مدرنیست اخیر
چکیده
- بخشی از ترجمه:
پیش بینی انگلیسی مدرن اخیر
با انجام بحث های سمفونی در نقد های انگلیسی برای ابزار های مدرن موثرتر بررسی مسائل تولید فرم، توسعه تماتیک و تراژدی به سمت هدف نهایی در سمفونی اول، والتون همانند سیبلیوس برای خودش یک مورد ایجاد کرد و این به خاطر منبع اشکار نهایی به روش جشنی او و همچنین ادگار- بود. به نظر می رسد که سازگاری تکنیک سیبلین روی ساخت روش استفاده شد و قادر نیست خودش را به صورت موثر فراتر از جنگ جهانی دوم ببرد: عمارت های عمودی بیش از حد تقویت شده در انتهای کوچه بن بست فینیش. در این سمفونی، سیبلیانیسم انگلیسی به ارتفاعی در سرایش رسید که در نوشته های گری و لمبرت در نقد ها انجام شده است و در این زمینه ، توصیف ایده ال تهدیده اصلی تفکر موسیقی انگلیسی در میانه دوره عصبانیت است. برای پاسخ به این سوال که ایا این بیان هنری جالب و جدیدی را شکل می دهد یا خیر، ما باید بار کلانگ والتونی را تفسیر کنیم.
- بخشی از مقاله انگلیسی:
ANTICIPATING A LATE-MODERN ENGLAND
By conducting a symphonic argument in the terms understood by English critics to be the most effective modern means of addressing the problems of form generation, thematic development, and trajectory towards an ultimate goal, in his First Symphony Walton made a case for himself as Sibelius’sçand, because of the finale’s flagrant reference to his ceremonial style, also Elgar’sçheir in the English musical establishment. It may seem that his adaptation of Sibelian technique amounted to the manufacture of a style incapable of effectively projecting itself beyond the Second World War: a superbly over-elaborated edifice erected at the end of a blind Finnish alleyway. Certainly in this symphony English Sibelianism reached a hortatory height in composition that in the writings of Gray and Lambert it had already accomplished in criticism, and in that respect alone it is an ideal characterization of a central thread of English musical thought in the middle of the age of anxiety. To answer the question whether it constitutes a new and interesting artistic statement, however, we must interpret the burden of theWaltonian Klang.
تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد |
|
دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
|
|
عنوان فارسی مقاله: |
شمال واقعی ما: سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیس |
عنوان انگلیسی مقاله: |
‘Our true north’: Walton’s First Symphony, Sibelianism, and the Nationalization of Modernism in England |
|