عنوان فارسی مقاله: | استفاده مجدد از قطعات توسط نرم افزار تصویرسازی |
عنوان انگلیسی مقاله: | Software Visualization Tools for Component Reuse |
دانلود مقاله انگلیسی: | برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf اینجا کلیک نمائید |
سال انتشار | 2015 |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی | 11 صفحه |
تعداد صفحات ترجمه مقاله | 13 صفحه |
مجله | آزمایشگاه فناوری گرا بشر |
دانشگاه | ولینگتون کشور استرالیا |
کلمات کلیدی | بصری سازی نرم افزار، استفاده مجدد از مولفه، ریپوزیتوریهای مبتنی بر وب |
نشریه CiteSeerX | CiteSeerX |
فهرست مطالب:
چکیده
۱ مقدمه
۲ انگیزه
۳ ابزار بصری سازی نرم افزار
۳ ۱ test driving
۳ ۲ زبان های Trace کردن برنامه
۳ ۳ Repositories
۳ ۴ بصری سازی ها
۴ کارهای مرتبط
۵ نتیجه گیری
بخشی از ترجمه:
۱ مقدمه
برای استفاده مجدد از مولفه، طراحان و نرم افزار نویسان احتیاج به فهمیدن اینکه، مولفه ها چه کاری انجام می دهند، چگونه کار می کنند و اینکه آیا می توانند مجددا مورد استفاده قرار گیرند، دارند هر چند در عمل کار سختی است . کمک کردن به برنامه نویسان برای فهمیدن مولفه ها، به وسیله ایجاد بصری سازی به معنای این است که آنها به طور بالقوه، قادر به استفاده مجدد از مولفه ها در یک برنامه جدید خواهند بود.
ما مجموعه ای از ابزار بصری سازی را در معماری نرم افزاریمان برای استفاده مجدد (VARE) ساخته ایم که این مسئله را حل کند. VAREبرای تست نرم افزار در مقابل مجموعهای از داده ها برای مولفه های قابل استفاده مجدد برای ساختن بصری سازیهای معنی دار استفاده می شود. بنابر این برنامه نویسان می توانند بفهمند که مولفه ها چگونه کار می کنند.
برای بصری سازی یک طرح یا مولفه نرم افزاری باید اطلاعات مشخصی انتخاب شوند. اتخراج اطلاعات درست و جمع آوری آن در تریس برنامه کار سختی است. فاکتورهای زیادی در این روال تاثیر گذارند، مانند این که مولفه در چه زبانی نوشته شده است یا پیچیدگی طراحی .
یک متد برای بدست آوردن این اطلاعات، محک زدن مولفه در برابر داده های مختلف است. محک زدن، متدی برای امتحان اجرای یک مولفه است و با روشهای مختلفی می تواند انجام شود، مانند استفاده از دیباگرها یا محیط های اجرایی تغیی یافته. محک زدن باعث تولید اطلاعات در حال اجرا و استاتیک یک مولفه مانند تعریف کلاس و متد هایی که روی اشیاء احضار شده اند. ما دو ابزار برای امتحان کردن برنامه های جاوا و C++ ایجاد کرده ایم.
– تولید تریس برنامه ها گران است چون خیلی بزرگ هستند و برای تولید زمان زیادی لازم دارند. ما دو زبان تریس مبتنی بر XML برای برنامه های شی گرا درست کردیم. تریس ها برنامه ما در یک پایگاه داده XML ذخیره می شوند و قابلیت پرس و جو دارند و می توانند به بصری سازی های SVG تبدیل شوند.
– مقاله به صورت زیر سازمان دهی شده در قسمت دوم انگیزه خودمان را برای بصری سازی مولفه های قابل استفاده توضیح داده ایم. در قسمت سوم تجربه خودمان را در استفاده از ابزارهای بصری سازمان نرم افزاری مان بیان کرده ایم. در قسمت چهارم کارهای مشابه را بیان کرده ایم.
5. نتيجه گيري
در آينده تصميم دارم که قسمت هاي متفاوت VARE را براي فراهم کردن سيستم جامع براي کاربر نهايي يکپارچه کنيم. در حال حاضر مشغول کاوش آزمايشات مولفه هاي قابل استفاده مجدد وبازيهاي سه بعدي از تريس برنامه ها هستيم. – در اين مقاله تجربه خودمان را با ابزار بصري سازي خودمان توضيح داديم بصري سازي بوسيله مولفه هاي test drive و استخراج اطلاعات استاتيک و زمان اجرا خلق مي شود بصري سازي ما به برنامه نويسان در درک کارکرد و چگونگي کار کردن مولفه واينکه آيا يک مولفه قابليت استفاده مجدد در يک برنامه انجام شود، مانند اتفاده ديباگرها يا محيطهاي اجراي تغيير يافته.
بخشی از مقاله انگلیسی:
1 Introduction
To reuse a software component developers need to understand what a componentdoes, how it works, and how it can be reused. However, this is dicult inpractice. Helping developers understand components by creating visualizationsmeans that they will potentially be able to reuse a component in a new program.We have created a series of software visualization tools within our VisualizationArchitecture for REuse (VARE) to solve this problem. VARE is usedfor test driving reusable components to create meaningful visualizations so thatdevelopers can understand how components work.To visualize a design or a software component, certain information has to beselected. Extracting the correct information and gathering it in program tracesis a dicult procedure. There are many factors which can aect this procedure,such as the language a component is written in, or the design complexity.One method for deriving this information is to test drive a component. Testdriving is a method for examining the execution of a component and can be donein various ways such as using debuggers or modied execution environments.Test driving generates static and run-time information about a component suchas class descriptions and the methods that have been invoked on objects. Wehave created two tools for examining C++ and Java programs.Program traces are expensive to generate because they are extremely largeand take a long time to create. We have created two XML based programtrace languages for describing object-oriented programs. Our program tracesare stored in an XML database and can be queried and then transformed intoScalable Vector Graphics (SVG) visualizations.The paper is organised as follows. In section 2, we describe our motivationfor visualizing reusable components. Section 3 describes the experiences withour software visualization tools. Section 4 addresses related work.2 MotivationThe main reasons for wanting to reuse components are to save on time, eort,and costs in both development and maintenance of quality software. This willmean the developer will not have to implement a new solution to an old problem.Instead they can recycle existing components to solve their problem. Researchinto component reuse has been happening for a long time [11] and includes manyareas of focus; several overviews are available.
عنوان فارسی مقاله: | استفاده مجدد از قطعات توسط نرم افزار تصویرسازی |
عنوان انگلیسی مقاله: | Software Visualization Tools for Component Reuse |
خرید ترجمه فارسی مقاله با فرمت ورد
خرید نسخه پاورپوینت این مقاله جهت ارائه